Overmatig contact kind [Lege op]

17-09-2020 09:51 267 berichten
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 11:22
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.41% gewijzigd
Je stelt je aan.
Alle reacties Link kopieren
je stelt je enorm aan
Je ex is in ieder geval een betrokken vader, dat is toch mooi?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je ex zo betrokken is bij jullie kind. Als dochter het zelf niet prettig vindt, kan ze dat zelf aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Tjeee. Vaders kunnen het ook nooit goed doen.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij normaal. Klinkt als een betrokken vader.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-09-2020 09:53
Je ex is in ieder geval een betrokken vader, dat is toch mooi?
Dat haal ik er ook uit.
Fijn dat vader zo betrokken is.
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrrrrrr, ik zou er ook de kriebels van krijgen, maar belangrijk is vooral wat je dochter ervan vindt. Als zij er last van heeft is het zaak er iets aan te doen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
De overstap van de basisschool naar het VO is gigantisch. Ik vind het doodnormaal dat vader daar mee bezig is, hij is toch ook vader in de dagen dat ze bij jou is?
De vader van mijn zoon belt hem elke dag. Soms kort , soms lang.

Waarom stoort het je zo? Is zijn invloed normaliter niet zo leuk? Of voel je je te kort schieten nu omdat je zelf niet steeds appt als ze bij hem is?
De overstap van de basisschool naar het VO is gigantisch. Ik vind het doodnormaal dat vader daar mee bezig is, hij is toch ook vader in de dagen dat ze bij jou is?
De vader van mijn zoon belt hem elke dag. Soms kort , soms lang.

Waarom stoort het je zo? Is zijn invloed normaliter niet zo leuk? Of voel je je te kort schieten nu omdat je zelf niet steeds appt als ze bij hem is?
Nou zeg. Vraag eens aan je dochter of ze er last van heeft. Zo niet, dan zou ik het vooral fijn vinden dat ze zo´n goede band met haar vader heeft.
Alle reacties Link kopieren
Leuk juist. Fijn voor je dochter dat hij betrokkenheid toont. Wat heeft 'jouw week' er in vredesnaam mee te maken? Mijn mijn mijn ofzo, hebben hebben dat kind?
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Ik denk dat haar vader haar op gang wil helpen zo de eerste weken in de brugklas. Het is ook nogal een overgang en ik herken zijn betrokkenheid. In mijn geval moest ik mijzelf wel eens een beetje afremmen omdat ik het bij grote veranderingen wel eens lastig vind om kind een beetje los te laten, maar waarschijnlijk vindt hij vanzelf een goede balans. Kinderen laten het meestal ook zelf wel weten als het teveel is.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je dochter het zo niet ervaart. Wat fijn dat hij betrokken is.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Hij is toch nog steeds haar vader in jouw week?
..
anoniem_63f2b352247a5 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 00:40
Reden: Herkenbaarheid
98.07% gewijzigd
Solomio schreef:
17-09-2020 09:58
Brrrrrrrrrr, ik zou er ook de kriebels van krijgen, maar belangrijk is vooral wat je dochter ervan vindt. Als zij er last van heeft is het zaak er iets aan te doen.
Precies.

Ik denk dat mijn zoon me te vondeling zou leggen als ik me de hele dag zo tegen zijn schoolgedoe aan bemoeide, maar wie weet vindt de dochter van TO het wel prima dat haar vader dat doet.

En ik heb ook helemaal niet het idee dat het de inhoud van de berichten is waar TO zich aan stoort, maar de frequentie. En dat is nou precies iets waar ze niks over te vertellen heeft.
Ja je stelt je aan! Dat ik was bezorgd kan misschien een tandje minder maar hij is uiterst betrokken daar zou ik in co ouderschap heel blij mee zijn.
Zyphere schreef:
17-09-2020 10:04
Als ze bij hem is stuur ik enkel als er iets dringend is.
Ik heb vertrouwen in hem als vader dat hij haar schooltaken en dergelijke in zijn week kan bolwerken maar andersom voelt het nu voor mij niet zo...
Je hoeft het niet op jezelf te betrekken hoor. Ken je jouw ex-partner als een beetje een control-freak? Dat zou het ook kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat haar vader zo betrokken is, waarom zie je dit als een gebrek aan vertrouwen en betrek je het op jezelf?
Klinkt als een fijne, betrokken vader.
Vooral niet op jezelf betrekken.

Ik zou in deze situatie als moeder juist heel blij zijn als ik zou zien dat vader zo aan de band met kind werkt en duidelijk aanwezig is in het leven van kind.
Mijn gescheiden vriendin zegt altijd. Ik erger me ook soms aan mijn ex. Maar ik denk altijd is het in het belang van mijn dochter om me er druk om te maken. Nee, dan laat ik het los.

Lijkt me in dit geval ook heel verstandig. Wees blij dat hij zo betrokken is bij je dochter.
Alle reacties Link kopieren
Jij voelt je een minderwaardige moeder omdat Hij veel contact maakt met jullie dochter?

Dat is een zelfonderzoekje waard hoor!
...
.
anoniem_63f2b352247a5 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 00:47
Reden: Herkenbaarheid
99.47% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven