Papspeen dr. Brown's

11-11-2019 22:11 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar de fase 4 speen van dr. Brown's voor de brede hals fles. Ik kan ze online alleen voor de standaardfles en voor de Options+ fles vinden, weet iemand of ik er toch aan kan komen? Of bestaan ze niet voor deze fles?

Alvast bedankt!
https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken ... gITZ_D_BwE

Deze?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reactie, maar deze is helaas voor de Options+ fles, past niet op de reguliere brede hals fles.
Varenna schreef:
11-11-2019 22:16
Dank voor je reactie, maar deze is helaas voor de Options+ fles, past niet op de reguliere brede hals fles.
:-( jammer
Ik had er een flessenspeen van de Hema erop. Die van Difrax was te stug en wilde zoon niet.
https://www.drbrowns.nl/veelgestelde-vragen/

Kijk hier even. Daar staat uitgelegd dat hij niet meer verkocht wordt omdat ze voortaan de options + verkopen. Ze hebben wel iets om er tussen te zetten b lijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze bij de Kruidvat kunnen krijgen.
Maar zie nu dat ze online niet meer verkrijgbaar zijn.

Misschien hebben ze nog wel in de winkel.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een andere speen ingeknipt 👏 werkt fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties! Vandaag toch maar 'n standaardfles met fase 4 speen erbij gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of dat werkt. Mijn zoon zoog die vacuüm. Ik gebruik nu de Dr. Brown's (smalle) fles, zonder ventiel, met de Difrax M speen voor papflessen.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
12-11-2019 15:49
Ben benieuwd of dat werkt. Mijn zoon zoog die vacuüm. Ik gebruik nu de Dr. Brown's (smalle) fles, zonder ventiel, met de Difrax M speen voor papflessen.
Staat inderdaad online dat het 't best werkt met gladde pappen, dat de Y speen beter werkt voor grove pap. We gaan het uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden hetzelfde ‘probleem’ met de Y speen voor brede hals dr. Browns fles, uiteindelijk één via Amazon Duitsland besteld online. Toen begreep ik waarom ze uit de handel waren genomen, dat ding lekte als een gek. Verstandig besluit dus om gewoon een andere fles te kopen.
Keep on dreaming!
Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde probleem
Je kan bij dr Brown gratis een ring opvragen zodat de nieuwe options+ spenen passen Even klantenservice mailen of bellen
En ik heb via marktplaats nog nieuwe spenen kunnen krijgen voor de oude brede hals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven