Partner accepteerd zoon (6)niet

27-07-2019 09:56 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft raad
K ben al enige tijd samen met mijn partner
Mijn zoon was eerst regelmatig bij de grootouders .
Maar sinds die ook op leeftijd zijn en hij iedere dag thuis is komen de irritaties
Mijn nieuwe partner kan mijn zoon niet luchten of zien
Mijn dochter heeft die wel een sterke band mee en die behandeld hij ook als zijn eigen
Ik krijg constant verwijten dat het niet hem zijn taak is mijn kind ook op te voeden
Terwijl ik zelf 100%de opvoeding doe
Hij maakt mijn zoon ook voor vanalles uit als we een woordenwisseling hebben bastaard etc terwijl mijn dochter ook gewoon de zelfde vader heeft als mijn zoon
Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom geen stap verder
Hij heeft zelf ook kinderen en die zijn uiteraard heilig als ze wel of niks doen hem zijn kinderen zijn perfect
En daar mag dus ook nooit een woord over geZegd worden
Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven
Want hij hoort mij en de beide kinderen te accepteren
Wie heeft tips of raad ?😭
Lucifer2018 schreef:
27-07-2019 13:00
Gewoon door te lezen.

:proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je dat je in ieder geval nog wel iemand hebt kunnen vinden, want een single vrouw met TWEE kinderen ligt niet zo goed in de markt meer. Dat weet jij ook wel en heel goed dat je dat ene kind dan de hele tijd naar Oma en Opa stuurde. Wat hij niet ziet, is er niet tenslotte. Zo werkt dat bij veel mannen toch?

Nu dat Oma en Opa toch te oud worden om voor je zoon te zorgen (is moeilijk denk ik he...elke dag ook nog naar school brengen en eten maken als je al oud bent), ja...dan moet dat kind wel naar huis.

Misschien kan je 'm naar een kostschool sturen? Dan heb je weer je handen vrij. Weet je wat...stuur je dochter ook naar kostschool. Dan lijk je weer helemaal beschikbaar voor je partner. Wel oppassen dat jullie niet per ongeluk een 'liefdesbeeb' maken he....want dan is je geluk weer snel over.

Maar verder lijkt het me een hele fijne man. Een hele fijne.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Een moeder die haar kind (van 6!!!!) bastaard laat noemen en in een onveilige omgeving laat opgroeien. En die dan om raad komt vragen op een forum.
Vind echt dat het kind uit huis geplaatst moet worden. Als je besluit verder te gaan met je vriend die mogelijk niet verandert. En waarschijnlijk met de jaren erger zal worden.
Je moet kiezen tussen een man en je zoon...
En dan heb je advies nodig wie te kiezen?

En met die man heb je al enige tijd een relatie? En in die tijd heb je je zoon laten 'verbannen' naar Oma & Opa en heb je hem ook nog uit laten schelden?
Ik denk dat jij heel snel je prioriteiten moet gaan herzien.

Ik hoop heel erg dat dit verzonnen is, m'n hart breekt voor zo'n jongetje.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt kansloos...

Bij de eerste ‘afwijzing’ van een zesjarig jochie schop je zo’n vent met zijn hele hebben en houden direct de stoeptegels op i.p.v. kind te dumpen bij grootouders. Als dit schijnbaar niet vanzelfsprekend is zou ik wat ondersteuning gaan zoeken bij de opvoeding via huisarts. Kun je dan wel gebruiken, dat arme jongetje zeker.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotzak om zo over jouw kind te praten. Ik zou hem dumpen. Je kinderen staan op 1. Weg ermee!
Bamboo_90 schreef:
27-07-2019 11:19
Het is jouw verantwoordelijkheid dat allebei je kinderen in een liefdevolle en gezonde omgeving opgroeien. Die is er nu niet - in ieder geval niet voor je zoontje. Je kinderen zouden je eerste prioriteit moeten zijn, niet jijzelf en al helemaal niet je partner.

Afscheid nemen van deze man..
Ik ben het hier volledig mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Snap echt niet dat jij nog bij die vent bent.
Arme zoon.
Kies voor je kind, een kerel is niet belangrijk hoe leuk je hem ook schijnt te vinden. Het gevoel wat die kleine zal hebben door zich ongewenst te voelen weegt nergens tegen op.
Alle reacties Link kopieren
'Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven'

Waarom is dat nog niet gebeurd? Wat moet er eerst nog gebeuren voor je eindelijk voor je eigen kind gaat kiezen?
Onvoorstelbaar dat je je eigen kind al zo lang zo misselijk laat behandelen, bah!

Alle reacties Link kopieren
Dumpen die kerel!

Afbeelding
oudebaas wijzigde dit bericht op 27-07-2019 16:39
3.34% gewijzigd
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hoelang maakt je zoon dit al mee? Ik vrees dat het niet om een paar dagen gaat (dat is al veel te lang trouwens!).

Die man nooit, maar dan ook nooit meer in je huis laten. Jullie wonen niet samen, denk ik? Dus het is jouw huis?

Arm kind.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
27-07-2019 11:26
Hoe weet jij dat zoon 6 is?
Heb het gevoel dat er iets niet klopt...
Staat gewoon in de titel van het topic hoor..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Waar is de vader van je kinderen eigenlijk, en heeft die niet door dat het niet zo lekker gaat met zijn zoon?

En waar zit jij in godsnaam TO? Niet de antwoorden die je wil horen of ben je gewoon lekker aan het rellen....

Alle reacties Link kopieren
Arm kind, ik kan ook niet veel respect opbrengen voor een moeder die dit last gebeuren
Annapicobella schreef:
27-07-2019 13:09
Wat fijn voor je dat je in ieder geval nog wel iemand hebt kunnen vinden, want een single vrouw met TWEE kinderen ligt niet zo goed in de markt meer. Dat weet jij ook wel en heel goed dat je dat ene kind dan de hele tijd naar Oma en Opa stuurde. Wat hij niet ziet, is er niet tenslotte. Zo werkt dat bij veel mannen toch?

Nu dat Oma en Opa toch te oud worden om voor je zoon te zorgen (is moeilijk denk ik he...elke dag ook nog naar school brengen en eten maken als je al oud bent), ja...dan moet dat kind wel naar huis.

Misschien kan je 'm naar een kostschool sturen? Dan heb je weer je handen vrij. Weet je wat...stuur je dochter ook naar kostschool. Dan lijk je weer helemaal beschikbaar voor je partner. Wel oppassen dat jullie niet per ongeluk een 'liefdesbeeb' maken he....want dan is je geluk weer snel over.

Maar verder lijkt het me een hele fijne man. Een hele fijne.
Ik denk dat je hiermee precies de zere plek raakt.
Moeders heeft ook liefde en steun nodig en is allang blij dat ze een man aan de haak heeft geslagen met al haar hebben en houden.
Vader kijkt niet eens op of om naar zijn koter.
Er zijn een hoop factoren die hierin meespelen en ergens is het ook gewoon sneu voor To
Hoop dat ze gauw haar verstand terugkrijgt en gaat doen wat in het belang is van het kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd de relatie beëindigd
Erna zei die hij zou veranderen want ga me kind niet zo er neer laten zetten
Hij zegt het niet tege hem zelf ma rechtstreeks tege mij
Hij is dus niet veranderd en er staat nu dan ook een dikke punt achter

Bedank voor jullie reacties
Dit geeft aan dat ik de goede keus heb gemaak en niet eraan hoef te twijfelen want veranderen doet die niet!
Ik zou een assertiviteitstraining gaan doen, of iets om aan je minderwaardigheidscomplex te werken. Wie laat zich zo behandelen?
Alle reacties Link kopieren
Er werd niks rechtstreeks tege mijn zoon gezegd voor de duidelijkheid
Het werd tege mij gezegd
En hier heb k dan ook fel op gereageerd wAnt dit pik ik idd niet
Maar is al te erg voor woorde dat het überhaupt gezegd word
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, Rosa.
Hij gaat maar naar zijn eigen bastaardkinderen.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken

Die is ook niet in beeld die heeft een uit de philipijnen laten overkomen
En die vrouw wilde de kinderen niet !
Dus hij staat achter haar en wil ze ook niet meer
Vandaar dat de grootouders uitholpen omdat ik er helemaal alleen voor stond en van scratch op nieuw heb moeten beginnen
Want mij ook dubbel en dwars gelukkig gelukt is en dan ontmoet je zoeen een partner
Ik zal Mn kinderen voor niets aan niemand aan de kant schuiven en vind jullie reacties dan ook allemaal terecht
Bedankt voor jullie meningen
Mijn zoon heeft hier niks van mee gekregen gelukkig maar ala dit mischien nog langer gespeeld had wel
En dat gaat niet gebeuren
Dank jullie wel
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
27-07-2019 12:09
Dat arme joch wordt dus door jullie beiden verketterd en mishandeld.
Je doet er immers niks aan om dit te stoppen dus ben je net zo schuldig.

Wat vind je zelf van je gedrag, TO?

Hoe komt het dat jij een man boven je bloedeigen kind plaatst?
Mishandelt daar is absoluut geen sprake van het werd tege mij gezegd niet rechtstreeks tege Mn zoontje maar het is al erg genoeg dat het gezegd word dat klopt
Alle reacties Link kopieren
korreltjezoutje schreef:
27-07-2019 13:10
Een moeder die haar kind (van 6!!!!) bastaard laat noemen en in een onveilige omgeving laat opgroeien. En die dan om raad komt vragen op een forum.
Vind echt dat het kind uit huis geplaatst moet worden. Als je besluit verder te gaan met je vriend die mogelijk niet verandert. En waarschijnlijk met de jaren erger zal worden.
Het ia tege mij gezegd niet tege mijn zoon er worden geen uitspraken tege mijn zoon gedaan dat word alleen tege mij gedaan
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
27-07-2019 13:09
Wat fijn voor je dat je in ieder geval nog wel iemand hebt kunnen vinden, want een single vrouw met TWEE kinderen ligt niet zo goed in de markt meer. Dat weet jij ook wel en heel goed dat je dat ene kind dan de hele tijd naar Oma en Opa stuurde. Wat hij niet ziet, is er niet tenslotte. Zo werkt dat bij veel mannen toch?

Nu dat Oma en Opa toch te oud worden om voor je zoon te zorgen (is moeilijk denk ik he...elke dag ook nog naar school brengen en eten maken als je al oud bent), ja...dan moet dat kind wel naar huis.

Misschien kan je 'm naar een kostschool sturen? Dan heb je weer je handen vrij. Weet je wat...stuur je dochter ook naar kostschool. Dan lijk je weer helemaal beschikbaar voor je partner. Wel oppassen dat jullie niet per ongeluk een 'liefdesbeeb' maken he....want dan is je geluk weer snel over.

Maar verder lijkt het me een hele fijne man. Een hele fijne.
Het grappige is dat die mafkees dat ook nog wilde
Ik heb gevraagd als die ze nog wel op een rij heeft mijn kind niet accepteren
En dan een erbij pakken alsof je daar zo maar even aan begint en ook nog in de ze situatie
Het is allemaal geregeld meneer zit lkkr in zn eigen woning dat die daar maar een liefdes baby maak met zn hand
Hier komt die er niet meer in !
Alle reacties Link kopieren
Cazandra schreef:
27-07-2019 11:12
Hij noemt je zesjarige zoon een bastaard? En je hebt hem niet gelijk met pek en veren je huis uit gegooid?
Dat heb ik wel gedaan idd
En hij zou nu verandere maar was niks van te merken
dus heb hem meteen weer eruit gegooid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven