Partner accepteerd zoon (6)niet

27-07-2019 09:56 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft raad
K ben al enige tijd samen met mijn partner
Mijn zoon was eerst regelmatig bij de grootouders .
Maar sinds die ook op leeftijd zijn en hij iedere dag thuis is komen de irritaties
Mijn nieuwe partner kan mijn zoon niet luchten of zien
Mijn dochter heeft die wel een sterke band mee en die behandeld hij ook als zijn eigen
Ik krijg constant verwijten dat het niet hem zijn taak is mijn kind ook op te voeden
Terwijl ik zelf 100%de opvoeding doe
Hij maakt mijn zoon ook voor vanalles uit als we een woordenwisseling hebben bastaard etc terwijl mijn dochter ook gewoon de zelfde vader heeft als mijn zoon
Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom geen stap verder
Hij heeft zelf ook kinderen en die zijn uiteraard heilig als ze wel of niks doen hem zijn kinderen zijn perfect
En daar mag dus ook nooit een woord over geZegd worden
Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven
Want hij hoort mij en de beide kinderen te accepteren
Wie heeft tips of raad ?😭
Alle reacties Link kopieren
Lady49 schreef:
31-07-2019 12:17
Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven


Zo snel mogelijk de relatie stoppen, je bent in de eerste plaats moeder, dus je kiest voor je kind , Altijd!

Ik had graag gewild, dat mijn moeder dat toen maar had gedaan. Sommige kiezen maar voor hun eigen geluk. Bij ons ook veel ruzies en irritaties geweest, maar niks veranderde. Toen ik dan als volwassene ging verhuizen, zat mijn moeder te janken, omdat ze dan minder huur binnen kreeg.( want die man betaalde helemaal niks mee)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
31-07-2019 11:01
Ik snap gewoon echt niet dat er ouders zijn die het hebben van een nieuwe partner belangrijker vinden dan hun kind.

Hoe kan je ooit nooit leuk en blij kijken naar een vent die je zoon bastaardzoon noemt?

Wat is er dan mis met je als mens/moeder/vader? Waarom is je eerste reactie niet dat zo iemand meteen kan vertrekken. Waarom ben je dan niet volledig afgeknapt? Waarom wil je dat in de buurt van je kind. Hoe wanhopig wil je dan een relatie? Maakt niet uit met wie blijkbaar?

Niet om lelijk te doen of na te trappen. Ik snap dat oprecht gewoon niet.
Hopelijk gaat TO daar aan werken.
Daar snap ik ook helemaal niks van.
Ik was zo'n kind, en reken maar dat je het voelt.
Echt, ik heb vreselijk met dat jongetje te doen.

Alle reacties Link kopieren
Rosa7 schreef:
28-07-2019 12:52
Het ia tege mij gezegd niet tege mijn zoon er worden geen uitspraken tege mijn zoon gedaan dat word alleen tege mij gedaan

Als je het echt heb uitgemaakt, prima! Goed gedaan, want nu zei je vriend alleen maar dingen tegen jou. Straks had die het ook tegen je kind gezegd. Oh en trouwens voelen kinderen het wel als ze ongewild zijn! Ook als hij het niet tegen hem zei, voelt je kind wel, dat er iets niet klopt!
Alle reacties Link kopieren
deenje schreef:
27-07-2019 11:11
Dumpen ... je vriend niet je kind.
Oei even een komma achter “vriend” 😅
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het uit is.
Wat jammer dat hij niet zo leuk was als het leek.

Jouw zoon verdient een, of eigenlijk twee, ouder(s) die hem heel belangrijk vinden en hem een veilig thuis willen bieden.

Het is toch wel echt uit to?
Alle reacties Link kopieren
Tokkies
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
31-07-2019 18:47
Tokkies
In het quadraat....
Alle reacties Link kopieren
Sjeeeee...! plaatsvervangend woest!!! Iemand die zo tegen mijn kind doet, zou een hele erge vijand aan mij hebben!! 😈
Alle reacties Link kopieren
Rebecca20 schreef:
31-07-2019 12:27
Ik had graag gewild, dat mijn moeder dat toen maar had gedaan. Sommige kiezen maar voor hun eigen geluk. Bij ons ook veel ruzies en irritaties geweest, maar niks veranderde. Toen ik dan als volwassene ging verhuizen, zat mijn moeder te janken, omdat ze dan minder huur binnen kreeg.( want die man betaalde helemaal niks mee)
Off topic: heb je nog contact met je moeder?
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Goed dat het uit is TO! Zijn vader wil hem al niet meer, dan is dit het laatste wat hij nodig heeft. En geen derde kans geven hè? Deze man spoort niet!

Rebecca als ik lees wat jij hebt meegemaakt :hug:
Ik zou je even willen vasthouden meisje! Knap dat je erover kunt schrijven en het kunt gebruiken om anderen advies te geven. Nogmaals :hug:
Alle reacties Link kopieren
CatherineTheGreat schreef:
01-08-2019 10:18
Off topic: heb je nog contact met je moeder?
Ja de contact is weinig, maar ik heb wel contact met haar. Zij weet ook waardoor mijn huidige problemen zijn ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
01-08-2019 12:44
Goed dat het uit is TO! Zijn vader wil hem al niet meer, dan is dit het laatste wat hij nodig heeft. En geen derde kans geven hè? Deze man spoort niet!

Rebecca als ik lees wat jij hebt meegemaakt :hug:
Ik zou je even willen vasthouden meisje! Knap dat je erover kunt schrijven en het kunt gebruiken om anderen advies te geven. Nogmaals :hug:
Dank je wel, wat lief van je. Het gaat wel goed, maar het was erg hard werken. Ik wil echt voorkomen dat dit met anderen gebeurt. Zo’n jong mens mag je niet kapot maken, want bij mij eindigde dat in volledige isolatie en depressie. Als kind heb je hulp nodig, maar die kreeg ik niet. Heb ik de kans het ziel van een jong mens te beschermen, doe ik het wel!
Lucifer2018 schreef:
31-07-2019 11:01
Ik snap gewoon echt niet dat er ouders zijn die het hebben van een nieuwe partner belangrijker vinden dan hun kind.

Hoe kan je ooit nooit leuk en blij kijken naar een vent die je zoon bastaardzoon noemt?

Wat is er dan mis met je als mens/moeder/vader? Waarom is je eerste reactie niet dat zo iemand meteen kan vertrekken. Waarom ben je dan niet volledig afgeknapt? Waarom wil je dat in de buurt van je kind. Hoe wanhopig wil je dan een relatie? Maakt niet uit met wie blijkbaar?

Niet om lelijk te doen of na te trappen. Ik snap dat oprecht gewoon niet.
Hopelijk gaat TO daar aan werken.

Onbegrijpelijk idd. Mijn moeder was er ook zo een, haar excuus:
"Ik moet met hem leven en niet met mijn kinderen".

Wij, de kinderen waren toen 11/12 jaar oud.

En dit is echt maar het piepkleine topje van de ijsberg.
Rebecca20 schreef:
31-07-2019 12:27
Ik had graag gewild, dat mijn moeder dat toen maar had gedaan. Sommige kiezen maar voor hun eigen geluk. Bij ons ook veel ruzies en irritaties geweest, maar niks veranderde. Toen ik dan als volwassene ging verhuizen, zat mijn moeder te janken, omdat ze dan minder huur binnen kreeg.( want die man betaalde helemaal niks mee)

Wat erg :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat is er in godsnaam mis met jou dat je het ook maar iemand toestaat je bloedeigen kind zo te behandelen
-
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
01-08-2019 14:21
Wat erg :hug:

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
01-08-2019 14:19
Onbegrijpelijk idd. Mijn moeder was er ook zo een, haar excuus:
"Ik moet met hem leven en niet met mijn kinderen".

Wij, de kinderen waren toen 11/12 jaar oud.

En dit is echt maar het piepkleine topje van de ijsberg.
Bij ons was het vader die zo redeneerde, met daarbij 'ik hoef geen respect te hebben voor mijn kinderen' en de ellendigste stief aller tijden ons gewoon liet opruimen :facepalm:
Waarom die man ooit aan kinderen is begonnen, is me nog steeds een groot raadsel.

Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
01-08-2019 14:19
Onbegrijpelijk idd. Mijn moeder was er ook zo een, haar excuus:
"Ik moet met hem leven en niet met mijn kinderen".

Wij, de kinderen waren toen 11/12 jaar oud.

En dit is echt maar het piepkleine topje van de ijsberg.
Wow zei ze dat echt? Wat afschuwelijk voor een kind.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zo'n moeder zoals jij bent.
We hebben sowieso geen contact meer.
Dit ga je later terug krijgen van je zoon, zeker als hij in therapie later alle puzzelstukjes in elkaar krijgt en beseft dat je agressieve vriend op nummer 1 stond. Schaam je moeders
Alle reacties Link kopieren
Waarom was je zoon zo vaak bij de grootouders en niet bij jou?
Ben je niet in staat kinderen op te voeden?
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
01-08-2019 15:47
Waarom was je zoon zo vaak bij de grootouders en niet bij jou?
Ben je niet in staat kinderen op te voeden?
Rosa7 schreef:
28-07-2019 13:09
De reden dat mijn zoon er regelmatig was omdat hun vader niet in beeld meer is die heeft iemand uit de philipijnen laten afkomen wat de kindere niet accepteerde en hij ziet ze ook niet meer hij wil ze niet meer
Vandaar dat mijn ouders dw kindere wel eens pakte
Omdat ik 100 procent dw opvoeding alleen deed en ze me eigenlijk gewoon wilde ondersteune
Omdat ik van 0 weer heb moeten beginnen

...........
Ik zou bijna zeggen godzijdank dat ie daar tenminste nog terecht kan.
Van de volwassenen die zich zijn ouders noemen en hun partners hoeft ie het niet te hebben blijkbaar.

Alle reacties Link kopieren
Heel apart dat in de openingspost mijn geschreven wordt en er hier en daar gewoon een n achter een woord staat maar in andere reacties niet. Alsof het opzettelijk gedaan wordt.
Alle reacties Link kopieren
Echt kinderen van de rekening, bij papa geen prioriteit, bij mama geen prioriteit en heen en weer geslingerd in de familie, nu bij mama thuis
.. is je zoon nog niet welkom bij je vriendje.. Ik kan wel janken, en kijk maar uit dat ie niet te hecht wordt met je dochter, vind dat ook wel apart.


Is hij nu echt de deur uit? Met zijn spullen? Geloof er niks van
Is hij nu echt de deur uit? Met zijn spullen? Geloof er niks van
[/quote]

Ik kan het niet onderbouwen maar ik geloof het ook niet.
Lady49 schreef:
01-08-2019 17:18
Is hij nu echt de deur uit? Met zijn spullen? Geloof er niks van
Ik kan het niet onderbouwen maar ik geloof het ook niet.
[/quote]


Ach welnee. Haar laatste reactie was 4 dagen geleden. Ex heeft het allang goed gemaakt met een flinke klap op dr kont en ik hou van jou, heb het zo niet bedoelt. TO weer gerustgesteld en kind heeft weer het nakijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven