Partner accepteerd zoon (6)niet

27-07-2019 09:56 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft raad
K ben al enige tijd samen met mijn partner
Mijn zoon was eerst regelmatig bij de grootouders .
Maar sinds die ook op leeftijd zijn en hij iedere dag thuis is komen de irritaties
Mijn nieuwe partner kan mijn zoon niet luchten of zien
Mijn dochter heeft die wel een sterke band mee en die behandeld hij ook als zijn eigen
Ik krijg constant verwijten dat het niet hem zijn taak is mijn kind ook op te voeden
Terwijl ik zelf 100%de opvoeding doe
Hij maakt mijn zoon ook voor vanalles uit als we een woordenwisseling hebben bastaard etc terwijl mijn dochter ook gewoon de zelfde vader heeft als mijn zoon
Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom geen stap verder
Hij heeft zelf ook kinderen en die zijn uiteraard heilig als ze wel of niks doen hem zijn kinderen zijn perfect
En daar mag dus ook nooit een woord over geZegd worden
Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven
Want hij hoort mij en de beide kinderen te accepteren
Wie heeft tips of raad ?😭
Alle reacties Link kopieren
TO is ongeschikt als moeder.
Alle reacties Link kopieren
sistasista schreef:
01-08-2019 18:02
Ik kan het niet onderbouwen maar ik geloof het ook niet.

Ach welnee. Haar laatste reactie was 4 dagen geleden. Ex heeft het allang goed gemaakt met een flinke klap op dr kont en ik hou van jou, heb het zo niet bedoelt. TO weer gerustgesteld en kind heeft weer het nakijken.
[/quote]

Ik vrees dat je gelijk hebt maar voor het arme kind hoop ik van niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet alle reacties gelezen maar serieus???????? Jij laat je kind zo behandelen en uitschelden? Jij hoort je kind te beschermen, heb er geen woorden voor. Meteen die vent eruit zetten dat is wat je hoort te doen als moeder
Alle reacties Link kopieren
Die vent is al te erg voor woorden maar TO is erger.

BAH
Alle reacties Link kopieren
Deze man is niet normaal. Als hij voor jou kiest, dan kiest hij ook voor jou kinderen. Dit doet hij blijkbaar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven