Partner andere humor dan kinderen

19-01-2019 14:18 219 berichten
Mijn kinderen kunnen mijn vriend zijn humor niet waarderen en hij zal zich voortaan aan hen aanpassen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2019 23:39
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
87.66% gewijzigd
Lijkt me niet zo'n leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen humor.
Dit vind ik respectloos en onveilig voor de kinderen, die dus altijd op hun hoede moeten zijn met wat ze doen en zeggen. Die staan dus op scherp thuis, waar ze juist moeten ontspannen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn type man. De kinderen moeten zich veilig bij hem voelen en dat gaat m zo niet worden. Dus voor mij zou t klaar zijn. Vriend alleen zien als de kinderen er niet zijn, of uitmaken.
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Dat soort ‘humor’ :facepalm: Het zou mijn vriend niet kunnen zijn. Ik vind het goed dat je het voor je kinderen opneemt. Ze goed duidelijk maken dat hij nou eenmaal niet grappig is. En hem toch vriendelijk verzoeken te stoppen met de lullige ‘grappige’ comments.
Ik hoop dat dit nep is.
Maar deze grapjes klinken niet leuk, wat is er in godsnaam te lachen om iets dat een kind verdriet doet
Dus ik zou deze man heel snel dumpen, helemaal als hij zo kinderachtig reageert met zijn niet willen veranderen en nog boos doen ook.
Wat een dwingeland. Die zou niet eens in de buurt van mijn kinderen mogen komen.
leuk, een vent naar binnen halen die je dochters schoffeert!
Dat je nog durft te vragen wat je hiermee aanmoet :-?
Typisch Viva om dit zo zwaar op te nemen.

Die kinderen zullen nog wel erger gaan meemaken in hun leven.
Alle reacties Link kopieren
Wow. Ben je zo wanhopig?
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
19-01-2019 14:23
Typisch Viva om dit zo zwaar op te nemen.

Die kinderen zullen nog wel erger gaan meemaken in hun leven.

Tsja, mijn kinderen staan op nummer 1, niet mijn jeukende punani.
Ik ken deze Ballenbak van eerdere topics. Die man is niet leuk.
Honey, you should see me in a crown
Wil jij later dat jouw kinderen jou zien als iemand die altijd voor ze opkwam en ze beschermde waar nodig, of als iemand die ze aan hun lot overliet toen ze gepest en belachelijk gemaakt werden. Want dat is wat je vriend doet: pesten. En er staan genoeg ervaringsverhalen p het internet van wat pesten doet en ook hoe het gedrag van meelopers wordt gezien. En zo lang je niet tegen het pesten ingaat is dat wat je bent de meeloper. Meelopers doen meestal niets tegen het pesten omdat ze bang zijn het volgende slachtoffer te zijn. Geldt dat ook voor jou en waarom gun jij je kinderen en jezelf geen veilige omgeving zonder pesters.
RégineFilange schreef:
19-01-2019 14:23
Typisch Viva om dit zo zwaar op te nemen.

Die kinderen zullen nog wel erger gaan meemaken in hun leven.
maar dan hebben die kinderen waarschijnlijk de keuze om het aan te pakken of uit de weg te gaan!
Dit is een voor hun opgedrongen situatie.
Erg huilen om neus in de ketchup duwen? Echt, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Tenzij het uit boosheid is ofzo, maar als grapje. Tja, het is flauw, maar om daar nu dramatisch over te doen?
Alle reacties Link kopieren
Rothumor, van mij zou hij mijn kinderen echt met rust moeten laten daarmee.
En typisch viva om dit zwaar op te nemen RegineFilange? Onzin, humor ten koste van anderen, en zeker ten koste van kinderen, is niet leuk.
redhothead wijzigde dit bericht op 19-01-2019 14:33
25.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
19-01-2019 14:26
Erg huilen om neus in de ketchup duwen? Echt, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Tenzij het uit boosheid is ofzo, maar als grapje. Tja, het is flauw, maar om daar nu dramatisch over te doen?

Loep haar anders even. Ze heeft een dochter die klaarblijkelijk allerlei problemen heeft en dan besluit je te gaan samenwonen met zo'n weggewaaid dakraam.
Honey, you should see me in a crown
Eurus schreef:
19-01-2019 14:25
Tsja, mijn kinderen staan op nummer 1, niet mijn jeukende punani.
Ik ken deze Ballenbak van eerdere topics. Die man is niet leuk.

Dat kan best zijn, ik ken de situatie verder niet.

Kinderen (te snel) met een nieuwe partner confronteren daar vind ik ook het mijne van, begrijp me niet verkeerd. Maar dit specifieke issue, ja weet niet hoor.
Ja, in sommige gezinnen nemen mensen elkaar meer op de hak en is er meer zelfspot. Maar als deze kinderen dat niet gewend zijn, zal vriend zich moeten aanpassen. Niet andersom.
Mijn moeder had haar dingen maar er was ooit een man die het in zijn hoofd haalde zoiets bij een broertje te doen.
- we kregen koek
- man gaf broertje bij het eten een duw tegen hand zodat koek heel stuk naar binnen schoof
- broertje had pijn want harde koek en verslikte zich
- wij namen het voorzichtig (meer in geluiden als 'ooh!' van schrik, want we wisten niet zo goed wat we moesten doen behalve broertje helpen) voor broertje op
- man kreeg driftbui en noemde ons brutaal en vond dat half stikkende broertje zich aanstelde

Mijn moeder zag onze gezichten, we waren binnen 5 minuten buiten en gingen lekker uit eten om van de schrik bij te komen.
En mijn moeder was echt geen softie.
RégineFilange schreef:
19-01-2019 14:26
Erg huilen om neus in de ketchup duwen? Echt, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Tenzij het uit boosheid is ofzo, maar als grapje. Tja, het is flauw, maar om daar nu dramatisch over te doen?
Ik houd er nog steeds niet van, dat soort grapjes. En ik doe er niet dramatisch over inderdaad. Maarrrrrr...ik ben bijna 40. Een kind kan dit heel zwaar opnemen, zeker als dit onverwacht komt en steeds opnieuw op onvoorspelbare momenten. En als je huilt en iemand lacht je daarna uit, kan dat nog veel harder aankomen. Sommige kinderen zijn gevoeliger dan andere.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele leuke vent joh, houden die hap! En vooral je kinderen het goede voorbeeld blijven geven hè. Dat je een vent die jouw kinderen laat huilen en dat niet wil veranderen vooral bij je moet houden.
En hij vindt het ook nog gek dat je het voor je kinderen opneemt? Nee echt, gouden vent dat.
Alle reacties Link kopieren
Dat je dan niet totaal afgeknapt bent op zo'n man en 'm nog in je huis toelaat. Dat snap ik niet.
Nitflex schreef:
19-01-2019 14:27
Ja, in sommige gezinnen nemen mensen elkaar meer op de hak en is er meer zelfspot. Maar als deze kinderen dat niet gewend zijn, zal vriend zich moeten aanpassen. Niet andersom.

Precies dit. En de hele sfeer rond deze man komt niet heel vriendelijk over.
Ik werk met jeugd en ik heb collega's die met alles wegkomen, omdat ze a goed inschatten bij wie en wanneer en b geen rare bijbedoelingen hebben.
Deze heer klinkt alsof hij erg dominant is en een vervelende sfeer met zich meebrengt en dingen doet omdat hij er zelf lol in heeft, niet om de sfeer voor iedereen te veranderen of iemand te helpen.
Ballenbak schreef:
19-01-2019 14:18
als mijn dochter een masker nodig heeft van een wrattenzwijn?
Dat lijkt mij verboden? Die dieren zijn beschermd

verder is je vriend totaal niet leuk en mishandelt hij je kinderen om er zelf plezier aan te beleven.
Jij bent ook niet leuk dat je zo’n eikel bij je kinderen laat
Totaal niet grappig. Zou hem de deur uit zetten.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
19-01-2019 14:26
Erg huilen om neus in de ketchup duwen? Echt, ik kan me daar weinig bij voorstellen. Tenzij het uit boosheid is ofzo, maar als grapje. Tja, het is flauw, maar om daar nu dramatisch over te doen?
Ik zou het ook niet waarderen,als kind al helemaal niet. En als een kind de humor er niet van inziet zou een volwassene dat ook gewoon niet moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven