Pesten vertrekkende leerlinge

13-07-2018 19:46 28 berichten
Je opent er een topic over, wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Nee. En dit hadden de juffen moeten voorkomen.

Zo te horen hadden de juffen trouwens al veel eerder in moeten grijpen hier.
Alle reacties Link kopieren
Je dochter zelf dus ook niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
De hamvraag hier is natuurlijk hoe die kinderen aan natte theedoeken kwamen.
Een van die juffen stopt helemaal met werken. De kinderen is verteld dat zij ergens anders gaat werken, met de oudergesprekken werd iets anders gezegd.
Ik begrijp dit niet goed, wat werd er dan wel gezegd?
Zulke bijzondere verhalen elke keer, van die nieuwe to’s :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vaag bericht. Maar niet leuk, zoiets.

Toen zoon een groep oversloeg kreeg hij van zijn oude groep een t-shirt. Iedereen had met een textielstift zijn/haar hand omgetrokken en de naam er in geschreven. Lief van de juf ! :love:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Goh
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien wilde dat meisje niet in de aandacht staan, omdat ze vanuit een negatieve reden vertrekt.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-07-2018 20:02
De hamvraag hier is natuurlijk hoe die kinderen aan natte theedoeken kwamen.
Ik wilde het over die stomme dansjes hebben. Waarom doen meiden dat toch altijd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-07-2018 20:21
Ik wilde het over die stomme dansjes hebben. Waarom doen meiden dat toch altijd ?
En omhelzen en huilen. Ik kan daar niets mee. Dan liever slaan met natte theedoeken.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-07-2018 20:24
En omhelzen en huilen. Ik kan daar niets mee. Dan liever slaan met natte theedoeken.
Ja, mijn idee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrouwjagersma schreef:
13-07-2018 20:24
En omhelzen en huilen. Ik kan daar niets mee. Dan liever slaan met natte theedoeken.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-07-2018 20:24
En omhelzen en huilen. Ik kan daar niets mee. Dan liever slaan met natte theedoeken.
en twee van die koude kletsnatte handdoeken is best fijn met dit weer. :cheer2:
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er een standaard manier is, dit schooljaar zijn 4 leerlingen uit de klas van mijn zoon vertrokken, de eerste moest groep 3 overdoen en is rond kerst verhuisd. Ze was maar enkele maanden in de groep, de tweede ging binnen 2-3 weken naar het buitenland verhuizen, de derde gaat vanaf volgend schooljaar naar een dorp verderop ( waar hij ook woont) en de vierde, daar is blijkbaar pas gisteren besloten dat hij naar een andere school gaat na de vakantie, ik vermoed in verband met leerproblemen. Dat hij wegging kwam voor mij uit het niets, want hij zat gewoon tijdens de doorschuifmiddag afgelopen dinsdag in de klas.

Bij 2 en 3 hebben wij een soort vriendenboekpagina thuis ingevuld, de juf heeft ze verzameld en in een mapje gedaan. Voor nummer één hebben ze zwaaiende handjes geknutseld en voor nummer 4 hebben ze blijkbaar vandaag nog iets gemaakt, terwijl hij gisteren voor het laatst was en zelfs nog op een ijsje heeft getrakteerd.

Het hangt ook een beetje vanaf, hoe een kindje in de klas ligt, denk ik. Volgens mij hebben ze allemaal afscheid in de kring genomen, maar als meerdere op hetzelfde moment afscheid nemen, is het wel raar dat aan een kind helemaal geen aandacht wordt besteed.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen wil in de belangstelling staan.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Maar had het vertrekkende meisje wel getracteerd?
Don't get high on your own supply.
Alle reacties Link kopieren
Oke, jongensnaam, laatste schooldag en topic geopend in de vroege avond. Komkommertijd is vroeg begonnen.
Alle reacties Link kopieren
*** schreef:
13-07-2018 22:36
Maar had het vertrekkende meisje wel getracteerd?
Waarschijnlijk 1/6 pizza. Belachelijk natuurlijk en daar heeft een andere ouder uit deze klas toevallig een topic over geopend.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
13-07-2018 20:21
Ik wilde het over die stomme dansjes hebben. Waarom doen meiden dat toch altijd ?
Godzijdank heb ik een zoon. Jij hebt toch ook alleen jongens?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-07-2018 20:24
En omhelzen en huilen. Ik kan daar niets mee. Dan liever slaan met natte theedoeken.
Bij het afscheid van de juf uit groep 3 stonden een aantal ouders te snikken.

G*dsamme, ze ging alleen maar naar een andere locatie, niet dat ze gecremeerd werd of zo.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
14-07-2018 08:48
Godzijdank heb ik een zoon. Jij hebt toch ook alleen jongens?
Ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jezus te paard , ik snap er helemaal niks van
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-07-2018 08:51
Ja.
Scheelt volgens mij een hoop gedoe.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven