Schoencadeautopic

18-11-2017 20:17 80 berichten
Wat stop jij vanavond in de schoen van je kind(eren)?

Afbeelding
Antislipsokken van Zeeman.
TO trapt af:
Wij twijfelen tussen een doosje LEGO en een chocoladeletter.

Ik ben wel benieuwd wat anderen als schoencadeautje geven.
vrouwjagersma schreef:
18-11-2017 20:18
Antislipsokken van Zeeman.
Dat is een leuk cadeautje!
Chocoletter
Alle reacties Link kopieren
Een onbetaalde rekening.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Geen schoen gezet hier o_o
Eerste keer schoen zetten wordt het een zakje chocolademuntjes.

Wel had Sinterklaas vanmiddag al cadeautjes bij ons achtergelaten. Blijkbaar was hij na de intocht even snel langs ons huis gereden.

Ik heb maanden geleden bij het Kruidvat al allerlei kleine cadeautjes gekocht. Kleine doosjes Playmobile van een €1, allerlei meuk van Frozen/Avengers/Cars/Minnie Mouse. Stickerboekje, gummetje, etui, stiften. Dat soort dingetjes.

Voor Sinterklaas/Kerst/verjaardag. Dus als ze hun schoen zetten, duik ik de schuur in om te snuffelen:)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe nooit cadeautjes in de schoen. Alleen wat lekkers of een leuke brief of kaart van de Sint.
Hier kan ze door omgangsregeling slechts eenmalig schoen zetten dus Iets groter cadeau: boek van Freek Vonk.
Zoon krijgt speelgoedautotje waar krijtjes onder zitten.
We beginnen altijd met een chocoletter en wat snoepgoed. Later komen er kleine snuisterijen in zoals een stickerboekje of kleurpotloden
Dochter een My Littlr Pony, zoon een Cars autootje.
vitamined schreef:
18-11-2017 20:25
Wel had Sinterklaas vanmiddag al cadeautjes bij ons achtergelaten. Blijkbaar was hij na de intocht even snel langs ons huis gereden.

Ik heb maanden geleden bij het Kruidvat al allerlei kleine cadeautjes gekocht. Kleine doosjes Playmobile van een €1, allerlei meuk van Frozen/Avengers/Cars/Minnie Mouse. Stickerboekje, gummetje, etui, stiften. Dat soort dingetjes.

Voor Sinterklaas/Kerst/verjaardag. Dus als ze hun schoen zetten, duik ik de schuur in om te snuffelen:)
Wat leuk hè, dat ze gewoon ineens langskomen. Bij ons zijn de pieten vannacht al langsgeweest, zodat mijn dochter goedgekleed in een nieuw pietenpakje naar de intocht kon gaan. Vet handig, dat ze altijd overal kunnen komen ;)

Dat soort dingen van die aanbiedingen bedenk ik gewoon niet of ik zie ze niet. Wel handig dat je nu alleen meer even hoeft te kiezen.
Twalingmutske schreef:
18-11-2017 20:29
Ik doe nooit cadeautjes in de schoen. Alleen wat lekkers of een leuke brief of kaart van de Sint.
Mijn dochter zet 2x per week de schoen. We proberen de ene keer een cadeautje te doen en de andere keer wat lekkers.
Alle reacties Link kopieren
Er komen hier eerst kleine cadeautjes van de boot
Dus chocolade muntjes

Voor later liggen er kleine cadeautjes (schilderen op nummer, een of ander beestje in een boomstronk dat tevoorschijn komt als je er water ingooit.... dat soort zooi)
1Aapje schreef:
18-11-2017 20:32
Hier kan ze door omgangsregeling slechts eenmalig schoen zetten dus Iets groter cadeau: boek van Freek Vonk.
Zoon krijgt speelgoedautotje waar krijtjes onder zitten.
Daar zullen ze vast blij mee zijn! Leuke cadeautjes!
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst schoentje gezet hier. Er komt een sintkleurboek in. Verder nog stickervellen van Cars en Dinotrucks en een chocosint voor de komende weken.
Mijn kinderen houden niet van zoetigheid, dus daar doe ik ze toch geen plezier mee. Dan zou man hun schoencadeaus zitten opeten, is ook niet leuk.
1Aapje schreef:
18-11-2017 20:32
Hier kan ze door omgangsregeling slechts eenmalig schoen zetten dus Iets groter cadeau: boek van Freek Vonk.
Zoon krijgt speelgoedautotje waar krijtjes onder zitten.
Ze is in al die weken maar 1x thuis?

Hier mag elke dag gezet worden, ook al ben je 14. Soms zit er wat in, soms niet.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond allebei een kleine Rubiks kubus.
Volgende keer samen 1 spel.
Daarna een stripboek en een kleurboek.
En dan zijn we weer toe aan pakjesavond.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon zet geen schoen.
We vieren het eerste weekend van december een soort pakjes avond en dan krijgt hij kadootjes.
Vorig jaar heeft het weken geduurd voor hij de gang weer in durfde 'savonds, want als er iemand binnen kon komen met kadootjes kon er ook een boef binnen komen volgens hem.
Hij wordt 5 en ik wil het gewoon gezellig houden zonder stress ;-).
Kuzu schreef:
18-11-2017 20:41
Mijn zoon zet geen schoen.
We vieren het eerste weekend van december een soort pakjes avond en dan krijgt hij kadootjes.
Vorig jaar heeft het weken geduurd voor hij de gang weer in durfde 'savonds, want als er iemand binnen kon komen met kadootjes kon er ook een boef binnen komen volgens hem.
Hij wordt 5 en ik wil het gewoon gezellig houden zonder stress ;-).
Ik las ooit eens een briljante oplossing hiervoor: schoen zetten onder de brievenbus. Dan kon Piet het strooigoed en cadeautje zo door de bus doen.
Donald duckpockets zijn hier favoriet in de schoen. Of een leuk tijdschrift, iets lekkers, klein lego-doosje etc.
Alle reacties Link kopieren
Hier knetterletters (chocoladeletters met van dat knetterspul erin) van Lidl vanavond. Voor volgende keer Legotape (waar je poppetjes en blokjes op vast kunt zetten) voor de oudste drie, waskrijtjes voor de jongste.

Wil nog wat te lezen (stripboek, winterboek) halen voor een derde keer en dan is het wel mooi ;-)
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
18-11-2017 20:25
Een onbetaalde rekening.
:HA:
Voor nu voor allebei pakje met lipgloss en nagellak, volgende keren een shirt en wat te knutselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven