Slaaptrainer, welke maakt geen geluid?

21-09-2021 21:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een slaaptrainer voor m’n dochter van 4. Vind het een stom woord want ik hoef haar niet te trainen ik wil haar alleen laten weten dat het nog geen tijd is om uit bed te komen 😄

Welke kinderwekker maakt geen geluid bij het aangaan? Het is nogal een lichte slaper en ik las op verschillende sites dat sommige wekkers bv geluid maken als de ogen van een dier open schieten oid.

Een lampje met tijdschakelaar kan ook, maar ik wil liever een leuk item voor haar kamer, dat heeft voor mijn dochter meer kans van slagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee voor welke geen geluid maakt, want Sam het schaap maakt inderdaad een klikgeluid als de ogen open en dicht gaan. Dat hoor ik een slaapkamer verder.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de pinguin die maakt geen geluid, is van hetzelfde merk.

Ze kunnen zelf kiezen welke kleur ze hem als lampje willen en wordt dsn vanzelf oranje en groen.

Hier gingen ze inderdaad op het geluid van de ogen slapen :-? En nu slapen ze vaak langer door dan groen omdat ze hem niet horen
ducktales wijzigde dit bericht op 21-09-2021 22:05
Reden: Spelfout
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier tevreden over een Kidsleep. Maar eigenlijk geef je zelf het antwoord al: iedere slaaptrainer die niet werkt met oogjes die open en dicht gaan voldoet.
bloembolletje wijzigde dit bericht op 22-09-2021 06:44
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn beide zonen werden wakker zodra de ogen open gingen bij de wekker.
Bij ons was het daarna simpeler om ze te leren wanneer het 7 uur is :-D
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben voor 5 euro een digitale wekkerradio gekocht bij de action. Als er in de ochtend als eerste een 7 staat mag ze uit bed komen. Werkt hier prima bij mijn 4 jarige. De eerste dagen kwam ze nog zeggen dat er een 6 stond en geen 7, maar nu wacht ze echt tot de 7 er staat. Werkt dus prima hier. Doordat er geen ogen open gaan of licht begint te branden wordt ze er iig niet eerder wakker door. De enkele keren dat ze in het weekend langer slaapt willen we er graag inhouden.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kidssleep, had de verhalen over het schaap gelezen en wilde er ook eentje die geen geluid maakt.

Slaaptrainer werkt gewoon prima, we hebben de reiseditie volgens mij en er zit een wekkerfunctie op, met geluid ed. Gebruiken we nooit, we gebruiken alleen de ‘stille’ modus.
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 21-09-2021 22:31
21.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dochter op die leeftijd een digitale wekker gegeven. Bij 7:3 of hoger (vanaf half acht dus) mocht ze eruit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is heel blij met haar snoer met barbapapa lampjes op de tijdschakelaar.

Waarom geen tijdschakelaar met lampjes die ze zelf uitkiest? Zo'n trainer traint niks. Gaat ook gewoon aan en uit.
Alle reacties Link kopieren
Chantilly21_2 schreef:
21-09-2021 22:22
Hier ook een kidssleep, had de verhalen over het schaap gelezen en wilde er ook eentje die geen geluid maakt.

Slaaptrainer werkt gewoon prima, we hebben de reiseditie volgens mij en er zit een wekkerfunctie op, met geluid ed. Gebruiken we nooit, we gebruiken alleen de ‘stille’ modus.

Dochter (4) is er gek op en gaat ook mee tijdens logeren en op vakantie. Peuter (2) gaat er ook eentje krijgen. Slaapwekkertje geeft ook fijn licht ‘s nachts.

Dit is ‘m. https://www.coolshop.nl/product/claesse ... c0QAvD_BwE
221euro? Echt? Dan is dat idee van een leuk lampje aan een tijdschakelaar zo gek nog niet, toch?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
21-09-2021 22:31
221euro? Echt? Dan is dat idee van een leuk lampje aan een tijdschakelaar zo gek nog niet, toch?
Nee, ik had de link al gewijzigd en nu maar weggehaald. Ding is zo’n 30- 35 euro.
Onderstaand een duurdere link, maar je vindt ze goedkoper.

https://www.vertbaudet.nl/kid-sleep-glo ... YgQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/nl/p/slaaptraine ... oductImage

Wij hebben deze. Hij maakt geen geluid maar ik vind hem wat omslachtig qua instellen.
Mijn oudste van 6 is er heel blij mee want hij snapt inmiddels goed hoe het slaapmuziekje werkt. Ik weet niet of mijn 4-jarige hem al kan bedienen.
Ik heb hem weer van zijn kamer gehaald omdat hij zich steeds voor het slapen inwikkelde in het snoer ervan :|
Alle reacties Link kopieren
https://www.hema.nl/kind/kinderkamer/ve ... 22078.html

Wij hebben een variant van deze.
Maakt geen geluid, zelf in te stellen wanneer het "dag" is.
Alle reacties Link kopieren
Chantilly21_2 schreef:
21-09-2021 22:32
Nee, ik had de link al gewijzigd en nu maar weggehaald. Ding is zo’n 30- 35 euro.
Onderstaand een duurdere link, maar je vindt ze goedkoper.

https://www.vertbaudet.nl/kid-sleep-glo ... YgQAvD_BwE
Ik dacht al!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een heel simpel lampje op een tijdschakelaar, maar daar hoort kind toch wel een zacht tikje als hij aangaat. Dus dat is ook niet helemaal de oplossing die je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een philips ledino buddy.
Maakt geen geluid en werkt op zich prima.
Alleen mijn kind is eerder wakker dan dat ik zou willen en daar is niets aan te doen. Ondanks de slaaptrainer (en nu hij kan klokkijken gewoon zijn muziekinstallatie) is hij wakker en maakt hij geluid. We hebben het opgegeven en afspraken gemaakt over wat hij wél mag als hij wakker wordt: stil (!) naar beneden gaan en tv kijken of in bed een boek lezen en dus geen broertjes wakker maken of gaan gamen.
Alle reacties Link kopieren
ducktales schreef:
21-09-2021 22:04
Wij hebben de pinguin die maakt geen geluid, is van hetzelfde merk.

Ze kunnen zelf kiezen welke kleur ze hem als lampje willen en wordt dsn vanzelf oranje en groen.

Hier gingen ze inderdaad op het geluid van de ogen slapen :-? En nu slapen ze vaak langer door dan groen omdat ze hem niet horen
Welke heb je dan? Zie van de pinguïn verschillende uitvoeringen. Bv een met speaker maar ook andere.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips, ik denk dat ik voor de pinguïn ga, die vindt dichter leuk en staat leuk bij de rest van dr kamer. Zie wel verschillende uitvoeringen dus nog even zoeken hoe of wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een 'gewone' digitale wekker waarbij ik de minuten had afgeplakt, zodat alleen het getal dat de uren aangaf zichtbaar was.
Als dat een 7 was mochten ze uit bed.
Ik neem tenminste aan dat de meeste 4-jarigen wel in staat zijn om te leren hoe een 7 eruit ziet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
26-09-2021 08:26
Ik had een 'gewone' digitale wekker waarbij ik de minuten had afgeplakt, zodat alleen het getal dat de uren aangaf zichtbaar was.
Als dat een 7 was mochten ze uit bed.
Ik neem tenminste aan dat de meeste 4-jarigen wel in staat zijn om te leren hoe een 7 eruit ziet.
En anders teken je een voorbeeldje van die 7 op het papiertje waarmee je de minuten afplakt. Ik gebruikte een analoge klok met een pijltje geplakt bij de 7 en daar moest de kleine wijzer op staan. Lekker simpel, lekker ouderwets, lekker voordelig.
Ben een voorstander van techniek die het leven makkelijker maakt, doe de was ook niet op de hand, maar soms slaat het wel een beetje door. En het prijskaartje wat er aan gehangen wordt vind ik in veel gevallen ook schrikbarend. Rond de €40,- voor een klokje vind ik veel geld als het ook voor iets van €5,- goed opgelost kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan een wekker ook, of zoals ik in m’n op al schreef een tijdschakelaar, maar ik wil juist een leuk lampje.

Gewoon omdat ik dat leuk vind staan in de kamer van dochter en zij daar ook blij van wordt.
Wanneer jullie er allebei blij van worden en je kunt het je veroorloven, dan zeker doen!
Was meer mijn verbazing dan een veroordeling die ik in mijn post verwoorde.
Als ik lees wat je tegenwoordig blijkbaar nodig hebt om een kind op te laten groeien, dan is het een wonder dat mijn kinderen zo goed gelukt zijn :D
Alle reacties Link kopieren
Citronella schreef:
26-09-2021 09:32
Wanneer jullie er allebei blij van worden en je kunt het je veroorloven, dan zeker doen!
Was meer mijn verbazing dan een veroordeling die ik in mijn post verwoorde.
Als ik lees wat je tegenwoordig blijkbaar nodig hebt om een kind op te laten groeien, dan is het een wonder dat mijn kinderen zo goed gelukt zijn :D
Ik snap je, maar ik vind het vaak zo op Viva dat er op elk topic commentaar komt. Daarom gaf ik bewust al aan dat ik niet op zoek was naar een tijdschakelaar. Ik dit geval vind ik het geen punt om er 40€ aan uit te geven.

Maar zeker niet dat mijn kinderen van alles het duurste of beste moeten hebben.
Citronella schreef:
26-09-2021 09:32
Was meer mijn verbazing dan een veroordeling die ik in mijn post verwoorde.
Was het jouw verbazing of die van Solomio in napraat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven