Spijkerbroek voor mollige benen peuter

15-12-2019 21:30 21 berichten
Mijn zoontjes hebben lekkere volle benen. Heel leuk maar heel lastig om die in een spijkerbroek te parkeren. Én dan ook nog zo dat ze kunnen bewegen.
Tot nu maar 2 gevonden, hema ( heeft ze niet meer) en de Lidl heeft ze eenmalig gehad.

Waar kan ik betaalbare spijkerbroeken vinden voor ze?
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht ze altijd op Bonprix, daar kun je selecteren op “extra wijd” broeken. Dat waren zo ongeveer de enige die hij paste.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Fijn, ik ga eens een kijkje nemen. Ben die joggingbroeken wel zat zo onderhand :lol:
Alle reacties Link kopieren
H&M heeft een 'generous size', deze hebben een extra brede band. Heb deze voor jongste zoon vroeger weleens gehad toen hij door medicijngebruik wat dikker werd.

https://www2.hm.com/nl_nl/search-result ... q=generous
Je link doet het niet maar ik ga even googlen.
Weet je zo of het ook in de winkel te koop is?
Alle reacties Link kopieren
ik weet natuurlijk niet welke spijkerbroek je niet meer kon vinden bij de HEMA, maar in hun standaard assortiment zit naast de regular-fit ook een variant waar comfy fit op staat. Die zitten mijn stevige kleuter als gegoten. Hij droeg ze ook al vorig jaar, dus ik denk dat ze ook voor peuters verkrijgbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Next direct! Ik bestel ze uit Engeland. Soepele stof en veel verschillende breedte maten. Ook de prijzen vallen me mee voor een goede broek.
Oh ja, next! Daar heb ik zoveel leuke babypakjes besteld :heart:
Ga daar zeker ff kijken. En ook nog ff terug naar de hema
Alle reacties Link kopieren
Een spijkerbroek is toch helemaal niet fijn voor een peuter (tenzij het van die mega-stretchsstof is)
In een spijkerbroek kun je toch niet lekker rennen/klimmen/vallen en al het andere wat peuters graag doen ;-) ik zou gewoon een lekkere joggingbroek kopen. Er zijn zat leuke modellen te koop :-)
.
Alle reacties Link kopieren
Barnsteen schreef:
15-12-2019 22:35
Een spijkerbroek is toch helemaal niet fijn voor een peuter (tenzij het van die mega-stretchsstof is)
In een spijkerbroek kun je toch niet lekker rennen/klimmen/vallen en al het andere wat peuters graag doen ;-) ik zou gewoon een lekkere joggingbroek kopen. Er zijn zat leuke modellen te koop :-)
Mijn peuter doet dat allemaal in een spijkerbroek. Ik ook, daar waar ik mee doe. Al probeer ik het vallen te beperken ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik nam voor peuter meestal jogjeans, zien eruit als spijkerstof maar comfort en wijdte van joggingbroek.

Nu hij als kleuter niet meer altijd op de grond zit/ligt/rolt koop ik spijkerbroeken in categorie straight, regular, comfy, wide fit oid. Zolang het geen skinny of slim is past het meestal wel.. en mijn kind heeft echt dikke benen.

Bij extra wide is de taille meestal veel te wijd, bij ons gaat t echt om de benen. Maar tis een kwestie van uitproberen en ervaring opdoen, inmiddels kan ik op t oog wel aardig inschatten of t past of niet. Ik heb geen vaste merken of winkels, netwat ik tegenkom. Meestal h&m of c&a omdat die in mijn woonplaats zitten.
nootboek wijzigde dit bericht op 15-12-2019 23:02
35.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
C&A heeft jog jeans in peutermaten. Hun regular fit valt trouwens ook vrij wijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Duitse broeken bij bijv ernstings family erg wijd vallen. Ik weet niet of je in de buurt van de Duitse grens komt ?
Next inderdaad, en dan niet gaan voor de skinny modellen natuurlijk. Maar de meer baggy modellen met stretch passen mijn stevige 3-jarige goed.
Kijk verder ook eens naar jogjeans.
Alle reacties Link kopieren
Ik was fan van de jog denim van de Hema voor stevige dochter. Helaas maar tot maar 98. Nu draagt ze de comfy fit. Ze heeft ook 1 regular, maar die weigert ze aan te doen want 'daar kan ik niet in spelen'.

Ik had inderdaad ook bij next gekeken maar uiteindelijk (nog) niet besteld omdat de comfy fit van de Hema nog voldoen.
Alle reacties Link kopieren
roxy89 schreef:
15-12-2019 22:05
Je link doet het niet maar ik ga even googlen.
Weet je zo of het ook in de winkel te koop is?
nee, alleen online. In de zoekbalk 'generous' intypen en dan krijg je ze te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon geen spijkerbroek. Ik kan ze ook niet vinden voor mijn zoontje die goed genoeg zitten om lekker te kunnen bewegen. En dat vind ik toch echt veel belangrijker. Er is genoeg andere keus :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn toen peuterzoontje had forse benen. Een joggingbroek zag eruit als een legging.... De meeste merkspijkerbroeken zijn skinny, en paste niet. Bij een jogdenim was hij binnen een paar keer door de knieën heen.

Ik had veel plezier van de regularfit jeans Hema (online vast assortiment) en van zeeman paste hij ook in een aantal modellen, maar dan moest je geluk hebben.
Dank iedereen, ik ga straks even de stad in. Ze zijn geen baby meer dus ik ben die gewone joggings zat
Alle reacties Link kopieren
H&M, C&A idd, en kijk eens op stoere jongenskleding. Is een webshop die ook veel jogjeans verkopen. WIj zijn trouwens onlangs ook goed geslaagd bij WE, wel skinny, maar die viel wijder en paste dus wel. Maar mijn kind is 9 en kan prima kleding passen.

De Lidl heeft de jogjeans nog wel op de website staan (maat 86-116), ook een set van 2 met 50% korting (voor 5,99). Ik heb voor beide kinderen de grotere maat vorig jaar in de winkel gekocht en die blijft heel mooi in de was.
-Nienke- schreef:
15-12-2019 22:56
C&A heeft jog jeans in peutermaten. Hun regular fit valt trouwens ook vrij wijd.
Deze inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven