Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Joda, dat was de reden dat ik vorige maand dacht dat ik zwanger was... Precies wat jij omschrijft; een lichte druk in m'n baarmoeder/ onderbuik. Dus misschien heeft het inderdaad met het stoppen met de pil te maken.
Jee wat hebben jullie weer veel geschreven, super leuk om te lezen!! En ook gelachen om jullie mooie verhalen..

Ben blij dat ik toch niet met mijn benen omhoog moet

@Joda, ik had dat de afgelopen maanden ook..

Alleen deze maand niet waardoor ik dan juist weer wat anders ging denken hihi..

@Janine!! Wauw, wat supersnel zeg.. Fijn! hopelijk gaat alles goed verder met je...

@Troela! Dikke voor jou.. Mag nu wel afgelopen zijn met de sores rondom jou vind ik!!
hallo meiden. ik ben even 2 dagen niet op het forum geweest en had gelijk heel wat bij te lezen.

@ Janine Gefeliciteerd. Heb je nog een test gedaan?

Hier nog niet ongesteld, inmiddels is het weer dag 36..

Heb ook niet het gevoel dat ik het moet worden.
@Meike; je mag mij op 17 januari zetten, volgens mijn eigen berekeningen wordt ons schatje rond die datum geboren. Mocht ik na bezoek aan VK een andere datum te horen krijgen, dan geef ik dat uiteraard hier door.

@janine; GEFELICITEERD (en al opnieuw getest?!)
Lady's!!!!

Hahahh er was weer heel wat te lezen idd.. Ik had gister al een heel verhaal getypt maar toen moest ik weer ff sprinten richting de bosjes (ik zat in de tuin) en toen heb ik maar snel mn laptop dichtgedrukt en ben ik zielig op de bank gaan liggen.. Want pffffffff het was zooooooo warm buiten... zucht haha!!

@ Raarmaarwaar Hahaha een mooi klassiek voorbeeld he! I know..tis verschrikkelijk. En t ergste is nog dat ik nooit geloofde in die aanstelvrouwen..ahum... Iets bij getrokken in mn mening dus haha! En van dat slimme kind.. tja... Ik had niets anders verwacht natuurljk!! Als het maar veel geld gaat verdienen, dan kan hij/zij mij terug betalen voor alle pijn die ik (nu al) heb geleden hihihi

@ Janine gefeliciteerd joh!! Ikz at er vanmorgen nog aan te denken.. Meiden; als je twijfelt over je uitslag, dus je ziet IETS dan is het volgens mij gewoon raak. iedereen die kan twijfelen die ziet een klein streepje en dat betekend al dat het hormoon in je lijf zit. Anders zie je echt niets hoor.. Dus hou dat gewoon aan, dat scheelt heel veel testen!! (zeg ik die ook zeker 3 testen gedaan heeft want neeeeeeeee ik zag niets!!)

@ Troela ONGELOOFLIJK wat heb jij een rottijd op het moment... Ik hoop dat je toch nog ergens wat kracht/energie vandaan kunt halen om door te gaan. Ben je wel gaan werken vandaag? OF toch maar ff rustig aan gedaan? Wel doen hoor!!

En dan denk je ook dat je in een ok veilig bent en dat alles steriel is...blijkbaar is dat toch allemaal wel heel gevoelig en kwetsbaar dan? Bah, wat een naar idee. Ik hoop dat je je door de medcijnen snel beter gaat voelen. sterkte!!

En sja..met de beentjes omhoog..

Ik heb het eens even terug gerekend.. En als ik het goed heb was het bij ons een zeer spannende bank-sex-actie waarbij we heel relaxed hebben nagekletst en terwijil we dat deden heb ik toch ff met mn beentjes omhoog tegen de rugleuning aan gezeten... En nee, je hoeft niet bang te zijn wanneer je bij ons op kraamvisite komt..we hebben inmiddesl een nieuwe bank whihi!

dus tja... ik denk dat mocht ik oooooooooooooooooooit nog een keer zwanger willen raken het toch maar gewoon doe... Haha!

Ik zit op mn werk.. had me heel erg druk gemaakt om vandaag want ik heb stress, haal deadlines niet en kan me gewoon er niet toe zetten... Maar t valt allemaal mee.. Iedereen is heel relaxed en vraagt aan me hoe het gaat en ziet ook wel dat ik me niet top voel.. Wel fijn hoor!

\Ik heb gisteraaf weer voor het eerst wat macaroni gegeten, jaja! Ik was nog tot 23 uur er beroerd van omdat ik het steeds proefde in mn mond maar goed, het is erin gebleven. Heb vanmorgen maar ff naar de huisarts gebeld om iets te vragen tegen de misselijkheid. Ik las gister dat het kindje nu echt mijn voeding nodig heeft en als ik nu aan groente denk begin ik al te kokken... Dus ik wil nu wel wat beter gaan eten, dat voelt beter ipv alleen maar brood+tosti's. Ik had ff terug moeten bellen om 11.30 uur maar toen zat ik in vergadering..oeps!

Nou weer veel gekletst hiero dus ik ga maar weer aan de slag!

Fijne dag vandaag!!
Pff ben beroerd vandaag... Heb al 6 keer overgegeven, niet normaal.. Ik blijf maar doorgaan.. En net deze week eisprong natuurlijk dus ik baal flink want plassen over een staafje is er momenteel niet bij, alles komt er alleen aan de voorkant uit. Sorry voor de onsmakelijke details. Laat staan vroeg naar bed gaan, daar moet ik al helemaal niet aan denken

Het grappige was dat is vannacht aan Angie moest denken, en dacht ah god als je dit zo regelmatig hebt snap ik dat je af en toe helemaal gefrusteerd bent. Heb ook nog helemaal niets gegeten of gedronken vandaag..

Joda ik voel ook de hele maand vanalles hoor, voor de eisprong, tijdens en daarna, dat is volgens mij heel normaal. Wat zo'n klein pilletje normaal gesproken niet tegenhoudt..

Nou duik weer even m'n bed in, hopelijk nog even slapen..
Hallo allemaal,

Ik ben sinds april gestopt met de pil! Ik ben 24 en mijn vriend en ik willen ook heeeeel graag een kindje!

Mag ik ook in de tabel :D

Spannend allemaal zeg....!
Ik merk helemaal niets van mijn eisprong! Vandaag NOD, ik had vrijdag al getest maar zoals jullie weten was die negatief. Het rode kruis heeft zich ook nog niet aangekondigd, en ik voel ook geen pijntjes of krampen dat het zich aankondigt... morgen nog een keer testen? Wat zeggen jullie?

@Lievegerritje; Welkom!

@Marloes; Beterschap!

@Marill; Jij dus ook nog niet ongesteld? Heb je nog een keer getest?

Over die benen omhoog heb ik ook nog een leuk verhaal haha. Hebben jullie de "gelukkige huisvrouw" gezien? Daar pakt hij de benen van zijn vrouw, houdt ze omhoog en schudt het vervolgens heen en weer. Mijn vriend dacht, hej dat moet ik ook doen en hoppa mijn benen gingen ook de lucht in en meneer ging even flink schudden haha.
@nelleke: ik zeg testen.. als vandaag je NOD was kan het maar zo zijn dat je afgelopen vrijdag te weinig hcg in je urine had.. Ik had toen 1 dag voor mijn NOD getest en dat streepje was zo dun bijna niet te zien, toen ging ik er vanuit negatief.. de volgende dag wassie alweer ietsje dikker en 3e dag weer dikker... dussss
Nelleke, ik zeg ook testen! vrijdag kan wel 's te vroeg zijn geweest... en je weet meteen waar je aan toe bent als je hebt getest.

Janine, al overtuigd van je zwangerschap?.

Lievegerritje; Welkom!
FF voordat ik naar huis rij...

@ Marloes : Beterschap!!! Wat lief dat je even aan me dacht hihi!!

@ Lieve gerritje : Welkom!! Altijd leuk nieuwe mama's in spe!

@ Nelleke: Tuulk!! Plassen maar!! Hou ons op de hoogte...

Nu ga ik snel naar huis, lekker slapen!!!

Hopelijk heeft Angieman er aan gedacht om even langs de apotheek te gaan voor mij.. Zal ik dan morgen gelijk van mn misselijkheid af zijn!! Wauwwwwwww :puke:
Zou gewoon nog een keer testen hoor Nelleke! Misschien heeft de methode van je vriend geholpen hahaha, weet precies welke beelden je bedoeld uit de gelukkige huisvrouw

@ Angie, hopelijk heeft angieman de medicijnen voor je gehaald en krijg je morgen weer eens iets naar binnen..

@ Lieve gerritje, welkom! Ben je al ongesteld geworden voor de eerste keer stoppen na de pil of wacht je daar nog op?

Janine wil je al in de tabel met cheerleader ??? Een steeds donker wordende streep klikt goed!!

Marill sterkte met afwachten! Ga je al testen of durf je het nog niet aan?
Ok, dit was de laatste keer dat ik 4dagen wegga, wat veel om bij te lezen hahaha

Zo te zien gaat het goed met iedereen (@troela voel je je beter), en weer een cheerleader (@janine gefeliciteerd meid!).

Ik had za/zo/ma oud bloed, vandaag heldere/roze afscheiding. Johannaman is even testje kopen nu,maar ik reken op aankomende maar niet doorbrekende menstruatie.
@marloes en anderen: mijn vriend is nu een paar dagen de stad uit.. en ik wil samen met hem een definitieve test doen op vrijdagochtend! Als ie dan positief is mag je me in tabel zetten..

ps. we hebben gevreeen op de dag van eisprong en op de astrologische kosmische eisprong haha.. ff een grappig weetje dacht ik zo!

nelleke al getest?

lievegerritje: welkom!
@Janine; Nee, ik wacht nog even! Heb je toevallig net op babybytes voorbij zien komen! Week 4, of ben jij dat niet? En als dat een foto van jouw test is... Dan is ie hartstikke POSITIEF!!
haha..! Nelleke ik dacht jou ook al te zien daar! haha.. ja, dat is de foto van de laatste test
Hallo dames! Ik dacht laat ik ook maar weer eens wat van me horen. Papa-13 heeft vrijdag zijn eerste chemo gehad. Daarna wat daagjes met aanstaande man-13 genoten van het lekkere weer, o.a. in Scheveningen. Even de gedachten verzetten. En morgen begint dan het echte leven weer, zucht...

Deze week NOD, geen idee wanneer :P Ergens tussen 27 en 30 denk ik. Heb nu nog geen tekenen, maar dat kan bij mij altijd zo de kop opspelen. Dus daar pin ik me maar niet op vast. Ik hoop dat ik na 5 maanden eindelijk aan de beurt ben! Bij sommigen gaat het zo lekker snel, dat wil ik ook.. Maar ik ben superblij voor jullie hoor! Ik had vooraf alleen niet gedacht dat ik na 5 maanden nog niet zwanger zou zijn, dus ik ervaar het wel als een kleine domper.

Nou, ik houd jullie op de hoogte!
Janine: gefeliciteerd!!! Hopelijk heb je vrijdag dan echt een hele dikke overtuigende streep!

Johanna85: hou ons op de hoogte! Ik had ook een paar dagen oud bloed voor mijn menstruatie, dus hou ook beetje rekening met een teleurstelling. Spannend hoor!

Nelleke, ik zou nog een keer testen hoor!

Lievegerritje: welkom!

Marloes84: heel veel beterschap! hopelijk voel je je snel wat beter.
Dames, bedankt voor de reactie's wat betreft mijn 'buikpijn'. Het stelt me toch wel gerust dat dit gevoel blijkbaar normaal is.

Voor de rest sluit ik me aan bij mijn voorgangers dus

Welkom,

Beterschap,

Testen!!!

Succes

enz enz enz
@janine; wat is de astrologisch kosmische eisprong?? Misschien werkt zoiets bij ons ook
@Meike dat is die Jonas Methode, ik moet vanaaf dan even van bil gaan volgens jonas Op pagina 60 staat een link kan je zelf kijken waneer die van jou valt!
Thir10senses: kan me jouw 'domper-gevoel' wel voorstellen. Ooit al eens eerder gelezen hier: je bent jarenlang bezig om níet zwanger te raken, door iedere dag op tijd je pil te slikken (o.i.d.), dat je eigenlijk gewoon meteen zwanger denkt/hoopt/wenst te zijn als je daarmee stopt. Ons geduld wordt erg op de proef gesteld. Hoewel ik biologie in mijn vakkenpakket heb gehad, was ik (helaas) toch even vergeten dat je iedere maand maar heel even vruchtbaar bent. Voor je het weet ben je maanden verder. Als ik er nu aan denk dat ik ronde 3 in ben gegaan, pfff..eigenlijk klinkt dat al heel wat: ronde 3. Drie. Al twee rondes gehad. Om te voorkomen dat ik nog maandenlang ga aanrommelen, begin ik aan die onromantische ovulatietesten. Omdat ik dus gewoon écht geen geduld heb
Ik vind die ovulatietesten dus echt reteduur hè....

Heb al verschillende keren gelezen dat sommigen goedkoop zouden moeten zijn. Zie nu ergens 5 voor 7,95, is dat goedkoop? Ik heb er toch zeker 10 nodig met een onregelmatige cyclus. Erg voordelig vind ik dat niet!

Iemand minder dure alternatieven?
@Mayala Bij sensitest.nl heb je er 12 voor ¤12,49 en 24 voor ¤23,99. Als het niet raak is ga ik toch ook maar met die dingen aan de gang, ga dan ook de 3e ronde in.
Dankje Nelleke! Wanneer ga jij weer testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven