Tips waterfles lekkdicht voor school

18-02-2019 17:13 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik heb zelf even gekeken maar er is zoveel keus. Kan iemand tips geven over welke fles jullie zouden aanraden? Dank je wel!
Welke leeftijd? Dopper is prima als ze zelf fatsoenlijk hun fles kunnen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Een dopper.
Alle reacties Link kopieren
Een dopper, die hebben hier nog niet gelekt.
Alle reacties Link kopieren
Hier gebruiken ze een Dopper of een ecofles van Tupperware. Nog nooit een lekkende fles gehad.
Ik gaf een lege fles mee die ze ter plaatse konden vullen en leegdrinken. Er is overal wel een kraan te vinden.
Hier ook altijd lekkende flessen, ook doppers. Na zoveel keer de inhoud van een tas te kunnen uitwringen was ik er zat van.
Lege flessen it is dus.
Alle reacties Link kopieren
Koop geen Mepal met zo’n tuut, wat een dramading was dat. De Dopper voldoet hier heel goed.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn 4 jarige een Camelbak
Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Zoon is 5 jaar geworden vorige maand. Heeft vandaag voor keer een klein waterflesje meegenomen. Is gelukkig goed gegaan en helemaal opgedronken. Maar heb nog wel een dopper liggen, is hij daar niet te jong voor?
Alle reacties Link kopieren
mommy2014 schreef:
18-02-2019 17:26
Zoon is 5 jaar geworden vorige maand. Heeft vandaag voor keer een klein waterflesje meegenomen. Is gelukkig goed gegaan en helemaal opgedronken. Maar heb nog wel een dopper liggen, is hij daar niet te jong voor?
Zou dan echt voor camelbak gaan.
Zit een 'tuutje' aan, lekt echt nooit!
Alle reacties Link kopieren
Na een paar verschillende soorten die allemaal toch lekten (ook gewone flessen met een sportdop) geef ik nu kleine flesjes mee met een draaidop. Dan maar niet milieuvriendelijk.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Tupperware, ik heb de ecoflessen met de draaidop, daar zit ook een "uitsteeksel" op waardoor je hem makkelijk open kan krijgen. Ze zijn ook BPA vrij.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Dopper.
Alle reacties Link kopieren
mommy2014 schreef:
18-02-2019 17:26
Zoon is 5 jaar geworden vorige maand. Heeft vandaag voor keer een klein waterflesje meegenomen. Is gelukkig goed gegaan en helemaal opgedronken. Maar heb nog wel een dopper liggen, is hij daar niet te jong voor?

Mijn zoon is vier en doet het er prima mee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 4 heeft ook een dopper mee. gaat prima. Ze gebruikt zelfs het bovenste gedeelte als “glaasje” :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
Dopper
In mijn jeugd bestonden er nog geen plastic flesjes.
Maar Tupperware was in opkomst. Een beker met een deksel. Gevuld met chocolade melk. Vroeg of laat barstte de bodem van zo'n beker dan en dan liep de chocolademelk door je tas.....

Afbeelding

Oh, het zijn nu vintage bekers, die het blijkbaar overleefd hebben!
Alle reacties Link kopieren
Nalgene fles.. in verschillende kleuren en maten leverbaar..
Alle reacties Link kopieren
Als je voor plastic gaat, een BPA vrije fles.
Alle reacties Link kopieren
greenmoustache schreef:
18-02-2019 17:27
Zou dan echt voor camelbak gaan.
Zit een 'tuutje' aan, lekt echt nooit!
Die hebben wij ook! Ideaal.
.
Alle reacties Link kopieren
_Doortje_ schreef:
18-02-2019 17:21
Koop geen Mepal met zo’n tuut, wat een dramading was dat. De Dopper voldoet hier heel goed.
Wat was er drama een die van mepal?
Ze moeten een beetje hard drukken om de tuut omhoog te krijgen, maar hij tenminste wel lekvrij. (Mijn net zesjarige gebruikt hem).
Alle reacties Link kopieren
Dopper.
Je kan er een speciale dop bij kopen, sportdop. Dan heeft hij zo'n tuit ding.
Lekt ook niet, behalve bij koolzuurhoudende drinken, dan lekt die speciale dop wel. Ging hier gelukkig mis met bruiswater waardoor de schade mee viel.
Alle reacties Link kopieren
Voor onze kinderen hadden wij destijds de Tumbobekers van Tupperware. Die hadden een schoefdop met rubber er omheen zodat je goede grip had. 8 jaar lang, dagelijks gebruikt en dus dagelijks in afwasmachine. Na 8 jaar nog als nieuw. Ik kon ze zo doorverkopen op Marktplaats, was veel vraag naar.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Hier heel tevreden over de bekers van Sistema. Nog nooit een lekkende beker gehad.n
Een Dopper heeft mijn zoon ook maar vindt hij niet fijn drinken. Sportdop is een optie. Hoe werkt die? Geef je die los mee of kun je hem met sportdop sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Dopper lekte hier wel.
Die van de Hema niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven