Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Trakteren! Diversiteit

12-03-2018 11:27 104 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
heel de dag chagrijnig en na het avondmaal gaan lopen zeiken dat je wel wat had willen doen vandaag.

zeg dan wat, dan vraag je nog heey is er wat en dan krijg je nee als antwoord waarom daarover liegen en niet zeggen wat je wilt. omdat ik het antwoord toch al weet.

zelfingenomen en zelf concluderende vrouwen.

om van te kotsen :r
xinyiwong wijzigde dit bericht op 17-06-2018 17:04
79.87% gewijzigd
Kan ik beter een smaak nemen vanwege klierende kinderen? Wat??

Je moet niks natuurlijk... Ik zou mijn dochter iig altijd betrekken in wat ze trakteert.
Dit is toch geen serieus topic?! Whahaha
Ik dacht overigens dat diversiteit zou gaan over allerhande voedselallergieën en dieetvoorschriften. Dat het over verschillende smaken chips zou gaan, had ik niet zien aankomen :lol:
En ook niet over verschillende merken... Voor kinderen zijn chips gewoon chips, hoor. Jippie, feest. Geen linksdraaiende geitenwollensokkentraktatie maar gewoon junkfood. Zalig.
Paprika en Naturel is de meest veilige keuze. Heb je wel gecheckt of chips 'mogen' bij het trakteren? Op veel scholen geldt een gezond traktatiebeleid.
Ik zou me beperken tot paprika en naturel. Merk hoeft niet.
Ik zou er sowieso naturel chips bij doen iig, dat bevat geen allergenen dus ook kindjes met allergieën mogen die 9 van de 10 keer. Verder zou ik aan je kind vragen wat die wilt en leuk vind. Kindjes overleven het wel als hun eerste keuze op is en ze voor de tweede keuze moeten gaan
Groot gelijk hoor die zakjes chips, dat gemiep over zo gezond mogelijk trakteren.
Ik pak er even wat popcorn bij. :popcorn:
........................
south schreef:
12-03-2018 11:31
Dit is toch geen serieus topic?! Whahaha
Denk het ook niet nee.
Het zal je probleem maar zijn.......

Divers, iig naturel ivm allergenen.

Sterkte ...
Weet je wat, doe er ook een pakje drinken bij. Van dat wicky spul.
........................
Klierende kinderen?
Ik denk dat je bedoelt dat ze misschien ruziën om dezelfde smaak?

Ik zou de keuze over smaken bij je dochter laten. En B merk lijkt me prima.
8102 schreef:
12-03-2018 11:45
Weet je wat, doe er ook een pakje drinken bij. Van dat wicky spul.
Blikje cola zou ik doen, vind ik lekkerder bij de chips.
Ik heb ook wel eens waterijsjes uitgedeeld. Voelt voor kinderen toch als een traktatie, maar is toch niet zo ongezond.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Gewoon naturel en paprika. Hoe meer keuze des te meer gedoe. Voor de juf wel zo fijn dat er minder gedoe is. Merk maakt echt niet uit.
Don't worry be happy
Waterijsjes nu te koud voor.
Ik vind zakje chips prima, ik ben voor kind(eren) geen linksomdraaiende maagzuurremmende en probiotische eigenschappen politieagente.

Lekker gemakkelijk, ik vind het eerlijk gezegd erg leuk als een ouder dit soort dingen besluit! Altijd dat geëmmer over wie het beste mooiste grootste en verantwoordste ding trakteert!

Overigens...veel smaakjes prima, twee keuzes ook prima, merk prima, non-merk ook prima.
Dos anders mini donuts! Choco en naturel.. ook makkelijk en toch iets originelers
Dos anders mini donuts! Choco en naturel.. ook makkelijk en toch iets originelers
Ik ben altijd weer blij dat het trakteren op de school van mijn kinderen afgeschaft is als ik dit soort dingen lees. Ik ben zelf zo a creatief als het maar gaat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik vind niks mis met chips als traktatie. Maar ook niet met creatieve traktaties. Vind het altijd zo'n zuur gedoe dat mensen dat zouden doen om andere ouders af te troeven. Als je het leuk vindt om iets te knutselen dan moet je het lekker doen. Als je daar geen zin in hebt volstaat chips of iets anders makkelijks ook prima.
Je kon mij niet blijer maken dan dat er met paprika chips werd getrakteerd! Wel Lays uiteraard, Croky vind ik minder lekker. En zowel zout als paprika zodat er 'n keuze mogelijk is.
I enjoy long romantic walks....to the fridge!
SallySpectra schreef:
12-03-2018 11:46
Blikje cola zou ik doen, vind ik lekkerder bij de chips.

Jaah, dat is mijn ultieme comfortfood: een zak naturel Lays chips met echte cola-mét-suiker :cheer2:
(en dan eten tot ik misselijk word en roepen dat ik dat echt noooooit meer ga eten, tot de volgende baaldag :A: )
Belle73 schreef:
12-03-2018 12:15
Ik ben altijd weer blij dat het trakteren op de school van mijn kinderen afgeschaft is als ik dit soort dingen lees. Ik ben zelf zo a creatief als het maar gaat.
Ik haak bij je aan.....arm in arm wandelen Belle en Troetel naar school....verheven hoofd..... ;)
Zo min mogelijk keuze geven, van tig smaken komt juist ruzie en gedoe. Maar uiteindelijk heb ik me daar ook nooit druk om gemaakt, dan leren ze maar genoegen te nemen met hun tweede keuze.
Ik zou gewoon gaan voor naturel en paprika. A of B-merk maakt niet uit.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven