Twee verschillende culturen..

06-06-2018 13:58 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_370810 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 21:01
99.76% gewijzigd
Beautifulprincess schreef:
08-06-2018 14:39
Eind deze maand heb ik een afspraak met de abortuskliniek voor een zuigcurretage. Zelf ben ik hier erg kapot van maar we hebben het kind inderdaad niets te bieden. Mijn vriend en ik gaan nu ook uit elkaar, want het is allemaal te zwaar voor ons geweest en alles heeft onze relatie overhoop gebracht. Dankjulliewel voor de reacties en sommige reacties kwamen ook hard aan maar het is wel de realiteit en dat besef ik me nu ook maar dat neemt niet weg dat ik hier erg kapot van ben. Thanks iedereen :rose:
Heftig! Sterkte!! Maak een A4'tje of een .DOCje met alle zaken die je het komende jaar wilt regelen en doen om één en ander op de rit te krijgen. Hopelijk denk je ook aan een opleiding!
Wat een dappere beslissing TO. Uit liefde voor het vruchtje heb je deze beslissing genomen. Heel veel sterkte. :hug:
Bombus-Sylvarum schreef:
08-06-2018 14:55
Heftig! Sterkte!! Maak een A4'tje of een .DOCje met alle zaken die je het komende jaar wilt regelen en doen om één en ander op de rit te krijgen. Hopelijk denk je ook aan een opleiding!


En aan goede anti conceptie voor als je een nieuw vriendje krijgt.
Zo'n oepsie zwangerschap wil je geen tweede keer.
Alle reacties Link kopieren
Beautifulprincess schreef:
08-06-2018 14:39
Eind deze maand heb ik een afspraak met de abortuskliniek voor een zuigcurretage.

Waarom zo lang wachten? :O
Het is nu 8 juni!

Sterkte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en een dikke knuffel! :hug:
Sterkte TO :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte de komende tijd! Maak vast plannen voor de zomervakantie en wat je erna gaat doen voor je toekomst, veel succes!
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven