Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Ik ben niet zo van de bruidjurken, maar die is inderdaad erg elegant.
Alle reacties Link kopieren
Door jou zit ik nu weer trouwjurken te kijken. Ik zie nu voor het eerst het jurken van Ateller Armee. Ook super gaaf.



Heel mooi die jurk van jouw plaatje. En dat terwijl ik eigenlijk niet van strapless houd.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 22:28:

Ik ben niet zo van de bruidjurken, maar die is inderdaad erg elegant.



Tss hoe kan dat nou?!?!?!



Nou dat komt nog wel hoor als je 30 wordt. Iedereen houdt van bruidsjurken. Dat komt nog wel als je de juiste man tegenkomt. Je weet gewoon niet wat je mist. En als je er dan straks een hebt, dan kan je echt niet meer zonder. Het is een beetje duur, maar je krijgt er zoooooveel voor terug.
quote:Mariejan schreef op 24 november 2010 @ 22:32:

[...]





Tss hoe kan dat nou?!?!?!



Nou dat komt nog wel hoor als je 30 wordt. Iedereen houd van bruidsjurken. Dat komt nog wel als je de juiste man tegenkomt. Je weet gewoon niet wat je mist. En als je er dan straks een hebt, dan kan je echt niet meer zonder. Het is een beetje duur, maar je krijgt er zoooooveel voor terug. Ik dacht even dat je gek geworden was!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariejan schreef op 24 november 2010 @ 22:30:

Door jou zit ik nu weer trouwjurken te kijken. Ik zie nu voor het eerst het jurken van Ateller Armee. Ook super gaaf.



Heel mooi die jurk van jouw plaatje. En dat terwijl ik eigenlijk niet van strapless houd.Ik heb vanaf m'n 12e gedroomd van trouwen in een jurk van Atelier Aimee (niet van trouwen zelf, wel zo'n jurk). Die zijn ook zo mooi, ook zo duur. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 21:01:

Ooh laten we vooral niet over mooie mode praten dan hou ik nooit meer op



Een strompelrok (loopt vast heel lekker ):

[afbeelding]



[afbeelding]



Ik ben echt in de verkeerde tijd geboren wat mode betreft!Me too! Wat is er toch in godesnaam mis met figuur corrigerende kleding? (ja, ook als het niet helegaar gezond is voor je..) Doe mij maar een japon tussen 1795 en 1880 en ik ben helemaal gelukkig. Je houding word er beter van, je ziet er waanzinnig elegant uit en je beweegt je veel mooier... Oh wat ik ook ooit nog wil bezitten is een japon met een queue de paris (zo'n enorme extra kont zeg maar). En dan een ingesnoerd middeltje. Prachtig vind ik dat. Dat ik dan niet meer in een auto pas, niet meer kan fietsen of op flink tempo kan wandelen: nou en? Ik zie er dan wel waanzinnig uit! Ha!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ooh ja een tournure, zou ik morgen voor gek lopen in deze jurk?



Alle reacties Link kopieren
Fietsen en in een flink tempo wandelen Hasse? Tuurlijk niet, daar hebben ze toch de koetsch voor uitgevonden.



Ik hou er ook van. Ik kan de meest saaie films kijken, als er maar mooie jurken en trouwens ook mannenkleding inzit.
Zo'n kleinje kan best vind ik:



Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 22:44:

Ooh ja een tournure, zou ik morgen voor gek lopen in deze jurk?



[afbeelding]welnee, ik loop regelmatig in dit soort jurkjes: http://en.wikipedia.org/w ... leAssembleeLondon1813.jpg en men kijkt soms wel raar, maar vind het vaak toch wel mooi hoor...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Mariejan schreef op 24 november 2010 @ 22:45:

Fietsen en in een flink tempo wandelen Hasse? Tuurlijk niet, daar hebben ze toch de koetsch voor uitgevonden.



Ik hou er ook van. Ik kan de meest saaie films kijken, als er maar mooie jurken en trouwens ook mannenkleding inzit.



Jaaa, kostuumfilms!



Mijn favorieten: A room with a view, Maurice en Enchanted April.
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 24 november 2010 @ 22:36:

[...]





Ik heb vanaf m'n 12e gedroomd van trouwen in een jurk van Atelier Aimee (niet van trouwen zelf, wel zo'n jurk). Die zijn ook zo mooi, ook zo duur. Helaas.



Zijn die zo duur? Jammer zeg. Maar die van Jesus zien er ook niet bepaald goedkoop uit.

Dat vind ik trouwens wel heel vervelend aan trouwjurken kopen. Ze trekken je eerst van alles aan, en pas als je hopeloos verliefd bent op een jurk gaan ze "even achter kijken" wat hij kost, net of ze geen idee hebben, en of de prijs ook een niet ter zaken doend detail is. Alsof je dan nog terug kunt, als je al zo hopeloos verliefd bent. Je bent gewaarschuwd Confi
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 22:48:

[...]





welnee, ik loop regelmatig in dit soort jurkjes: http://en.wikipedia.org/w ... leAssembleeLondon1813.jpg en men kijkt soms wel raar, maar vind het vaak toch wel mooi hoor...



Dan val je vast op zo in de trein .



Vind je Pride and Prudice ook niet om te smullen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt jaloers op Hasse haar hobby! Allemaal mooie jurken! Maar ja, voor de rest ben ik er niet voor geschikt. Ik haal alle tijden door elkaar. Voor mij heb je vroeger, dat is de geschiedenis, en nu. En ik ben er te lui voor. Ik denk dat Hasse even veel tijd kwijt is met onderhoud van haar spullen als het daadwerkelijk 'spelen', of niet Hasse?



Moet eerlijk bekennen dat dat een van de redenen is dat ik niet meer paardrijd. Ik vond het verzorgen, zadelen en dergelijke zo veel tijd kost, in verhouding tot het daadwerkelijke rijden. Nu rijd ik alleen nog af en toe bij toeristische manages op vakantie waar je een gezadeld paard in je handen geduwd krijgt. En ik word dan gestraft met waanzinnige spierpijn, omdat ik wel kan rijden dus gewoon vrolijk een uur er flink tegenaan ga, maar mijn spieren het allemaal niet meer snappen.
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 19:46:

Veel plezier Magdalan en neem er eentje op ons!



Heb ik gedaan hoor!



Guinness, hoop dat iedereen het lust, zo niet jammer dan haha.



Enne, in de verkeerde periode geboren qua mode dat ken ik, pfoei! *Denk Edwardian Fashion bijvoorbeeld*
Leuk dan ga ik in Charleton, jij in Edwardian style en Hasse in Empire. Trekken we vast veel aandacht op straat!



Kan ik je hier mee verblijden?

Alle reacties Link kopieren
quote:Mariejan schreef op 24 november 2010 @ 23:24:

Ik ben echt jaloers op Hasse haar hobby! Allemaal mooie jurken! Maar ja, voor de rest ben ik er niet voor geschikt. Ik haal alle tijden door elkaar. Voor mij heb je vroeger, dat is de geschiedenis, en nu. En ik ben er te lui voor. Ik denk dat Hasse even veel tijd kwijt is met onderhoud van haar spullen als het daadwerkelijk 'spelen', of niet Hasse?



Moet eerlijk bekennen dat dat een van de redenen is dat ik niet meer paardrijd. Ik vond het verzorgen, zadelen en dergelijke zo veel tijd kost, in verhouding tot het daadwerkelijke rijden. Nu rijd ik alleen nog af en toe bij toeristische manages op vakantie waar je een gezadeld paard in je handen geduwd krijgt. En ik word dan gestraft met waanzinnige spierpijn, omdat ik wel kan rijden dus gewoon vrolijk een uur er flink tegenaan ga, maar mijn spieren het allemaal niet meer snappen.Het kost wel tijd (nou ja, zoveel tijd als je er aan wilt besteden, voornamelijk) maar zeg nu zelf: je laat een japon maken door een echte kleermaker en moet dan een paar keer komen voor een 'doorpas'.. Ik voelde me net Audrey Hepburn bij Givenchy.... Dat zijn toch wel leuke momentjes hoor
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 23:57:

Leuk dan ga ik in Charleton, jij in Edwardian style en Hasse in Empire. Trekken we vast veel aandacht op straat!



Kan ik je hier mee verblijden?

[afbeelding]



Nice!



En goede morgen maar weer. Te kort geslapen, maar dat is mijn eigen schuld. Geloof dat meneer Magdalan er erger aan toe is
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 25 november 2010 @ 07:49:

[...]





Nice!



En goede morgen maar weer. Te kort geslapen, maar dat is mijn eigen schuld. Geloof dat meneer Magdalan er erger aan toe is Heb je m te lang bezig gehouden vannacht, Magdalan?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Confiture schreef op 24 november 2010 @ 22:13:

Weet iemand nog wat dat ene boetiekje is waar ze zo goed jurken namaken? Ik heb het hier meerdere malen voorbij zien komen!

Bedoel je Anastasi?
quote:Mariejan schreef op 24 november 2010 @ 22:32:

[...]





Tss hoe kan dat nou?!?!?!



Nou dat komt nog wel hoor als je 30 wordt. Iedereen houdt van bruidsjurken. Dat komt nog wel als je de juiste man tegenkomt. Je weet gewoon niet wat je mist. En als je er dan straks een hebt, dan kan je echt niet meer zonder. Het is een beetje duur, maar je krijgt er zoooooveel voor terug. Alleen helaas nog steeds geen bruidsjurkentoeslag, zelfs niet onder Balkenende.
Goedemorgen trouwens.
quote:Hasse88 schreef op 25 november 2010 @ 07:52:

[...]





Heb je m te lang bezig gehouden vannacht, Magdalan? Hurhurhur, ik weet van niks!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Bedankt voor de droomverklaring, Hima!

Geen idee of ik vannacht weer gedroomd heb, ik heb in een soort van coma gelegen...

Morgenmiddag lekker vrij, even shoppen voor laarzen voor mijn vriendin.

En....(help) we moeten naar de Ikea, naar de kinderafdeling....(nee, ik word niet afvallig) Mijn vriendin werkt met kleuters, en we moeten wat spulletjes voor op de school halen, hopelijk is het niet te druk. *ijdele hoop*



Prachtige jurken heb ik trouwens voorbij zien komen! Iemand, ik weet niet meer wie, had het over Pride and Prejudice, heeeeeerlijk! Wij hebben de DVD's pas weer gekeken, helemaal super.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Pride and Prejudice is geweldig! Colin Firth als Darcy is *swoon*..

Maar historische films (zeker als ze niet Brits zijn) kunnen tenenkrommend zijn... Hoe meer verstand je krijgt van (kostuum)geschiedenis, hoe meer je gillend voor de buis kan zitten . De deceptie van dit jaar was de drama-serie van de Avro: De Troon. Godallemachtig, dan vragen ze hulp aan reenactors voor kostuums en meubels en dergelijke... En dan staan ze erbij, zeggen iets van: als je de steek zo opzet, dan is het helemaal goed, of de snit en stof van die jurk is niet goed, hier is een patroon, dan word er gezegd: hallo, het is een drama-serie... historische correctheid is ondergeschikt aan het drama.... *zucht*... Ik heb letterlijk met kromme tenen een aflevering zitten kijken (en ook alleen maar omdat er mensen meespeelden die ik ken) en heb Nederland afgeserveerd als historische film-land....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven