Vanaf oktober 2010 - kindervrij (bewust kinderloos) deel 4

03-12-2010 16:53 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 4 van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel vier met een groep die- hard kinderlozen. Voor de vierde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de vierde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de vierde keer heet ik jullie welkom *tatatatattaaaaa*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.





Happy Topic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ow en hi Doornroosje, welkom.
En ik zag weer een oude bekende voorbij komen en een nieuwe! Leuk, welkom Doornroosje!



Ook las ik Aussie-plannen. Geweldig land, al ben ik zelf dan niet in Melbourne geweest. Schijnt fantastisch te zijn!
Zo, ik kruip op de bank met een film.
Alle reacties Link kopieren
Welke film ga je kijken Iba?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan versjouw ik die hapjes wel even van dat andere topic naar hier:



Dat moet ge4d worden!



Neem een hapje!



Wow wat een heerlijkheden! Ik neem er gelijk een paar...



* propt haar wangen vol *
Alle reacties Link kopieren
Bij de weg, wie is Kjong?
Alle reacties Link kopieren
Oeh lekker! Bedankt voor het verplaatsen van de hapjes

Kjong, kom je hier nog meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 december 2010 @ 19:24:

Wow wat een heerlijkheden! Ik neem er gelijk een paar...



* propt haar wangen vol *Het zit wel in plástic bakjes he...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wow, deel 4 alweer! Woohoo!



Hier wordt dit weekend trouwens Sinterklaas gevierd, als volwassen feestje, met cadeaus en gedichten, zonder kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Ik was op zoek naar recepten/ideeën/plaatjes van/voor hapjes met Kerst. Denk dat ik deze maar ga namaken. Komt van dit cateringbedrijf in Amstelveen. Helaas werk ik ruim een week voor en na Kerst niet en om er nou helemaal voor naar Amstelveen te rijden is ook zo wat. Dan maak ik ze wel lekker zelf. Moet alleen nog wel op zoek naar van die glaasjes.
Alle reacties Link kopieren
Nee, glazen bakjes Hima. Maar die hoef je niet op te eten hoor. Wordt het wel een heel krokant hapje.



Ik ga even bijlezen hier.
Alle reacties Link kopieren
Olijfje, ik zag die 'glaasjes' en kleine witte plastic amusebakjes bij de Xenos staan van de week. Iets van 1,79 voor 24 ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 19:33:

[...]





Het zit wel in plástic bakjes he... En dat zegt ze nu pas!
quote:Olivia1975 schreef op 03 december 2010 @ 19:24:

Bij de weg, wie is Kjong?Kjong kwam gewoon even voorbij vliegen. Ze houdt wel van dit soort grapjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik zwaai ook af voor vanavond. Ik kruip op de bank met vrienden & borrels.



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo,



Was verdwaald, stond in Deel 3. Maar dat stond nog een doosje glühwein onder de bar. Die heb ik net even opgewarmd. Glaasje iemand? Warme chocolademelk heb ik ook in de aanbieding.



Ik ga dit weekend 1 keer Sinterklaas vieren met een vriendengroep. We doen zo"n dobbelspel. Ik hoor dat iedereen weer hard zijn best heeft gedaan op de kadootjes, dus dat wordt weer een leuke strijd.

En zondagmiddag de 2de keer, surprisemiddag met de neefjes en de nichtjes.



En daarvoor ga ik nog lekker hapjes en soep maken voor beide evenementen. Maar eerst vanavond lekker luieren hier, en op de bank achter de TV.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 19:38:

Olijfje, ik zag die 'glaasjes' en kleine witte plastic amusebakjes bij de Xenos staan van de week. Iets van 1,79 voor 24 ofzo.Die bakjes van mijn hapjes kunnen ook wel van plastic zijn hoor. Ik dacht alleen dat ze van glas waren. Thanks voor de tip. Zal volgende week in Amsterdam eens op één van de koopavonden de binnenstad onveilig gaan maken, daar hebben ze ook een Xenos. Hier in de buurt is er geen.
quote:Mariejan schreef op 03 december 2010 @ 20:04:

Hee hallo,



Was verdwaald, stond in Deel 3. Maar dat stond nog een doosje glühwein onder de bar. Die heb ik net even opgewarmd. Glaasje iemand? Warme chocolademelk heb ik ook in de aanbieding.



Ik ga dit weekend 1 keer Sinterklaas vieren met een vriendengroep. We doen zo"n dobbelspel. Ik hoor dat iedereen weer hard zijn best heeft gedaan op de kadootjes, dus dat wordt weer een leuke strijd.

En zondagmiddag de 2de keer, surprisemiddag met de neefjes en de nichtjes.



En daarvoor ga ik nog lekker hapjes en soep maken voor beide evenementen. Maar eerst vanavond lekker luieren hier, en op de bank achter de TV.



Doe mij maar een warme chocomelk. Lekker!



Dat klinkt gezellig, vooral dat dobbelspel is dolle pret. Iedereen fanatiek spelen om nutteloze cadeautjes van E 1,-- haha.
Alle reacties Link kopieren
Magdalan: Australië! Daar is het nu lekker voorjaar. Veeeeeeel beter dan die sneeuw hier. Ik ben jaloers. Wij zijn er een paar jaar geleden ook geweest rond Kerst, bij een vriendin van mij (en haar gezin) op bezoek. Heerlijk land. Als het niet zo ver weg was ging ik er vaker heen.



En inderdaad oordoppen mee en slaapkamerdeur op slot als je daar bent. Anders komen ze om 6u 's ochtends je ogen opentrekken met hun kleine vingertjes. Deed neefje hier ook een tijdje. Hij wou even kijken of ik al wakker was. Dat heb ik hem zo snel mogelijk afgeleerd, is niet echt een fijne manier om wakker te worden.



Als je geen stoelen met wat meer beenruimte kunt vinden, kijk dan eens of je 2 plekken aan weerszijden van het gangpad kunt krijgen. Bij voorkeur zo ver mogelijk achterin het vliegtuig. Dan kun je redelijk ongestoord je benen het gangpad in steken (achterin minder mensen die er langs moeten).
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar een glühwein! Ben nog half bevroren van onze wandeling na het eten. Mijn ligstoel staat de laatste dagen standaard voor de open haard i.p.v. aan de andere kant van de kamer.
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo, die McLeods Daughters krijgen om de haverklap baby’s, toch? Ik zie je al zitten, in the middle of nowhere met een huilbaby. Maar je hebt gelijk, het is een heerlijk land.



Ben gisteravond ook nog even op het havermouttoppic geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zondagmiddag de familie van mijn vriend hier voor de Sinterklaasviering. Inclusief Godzillaschoonmoeder en schoonvader uit Italië. Ze zijn al wel in het land maar gelukkig logeren ze nu eerst een tijdje bij hun zoon die het verst bij ons vandaan woont.



Met Kerst heb ik schoonouders en oom en tante van vriend uit Italië hier, mijn broer met zijn gezin uit de VS en mijn moeder. Dan heb ik dus een week lang het hele huis vol mensen want op mijn moeder na logeren ze allemaal hier. Ik vlucht met broer en schoonzus na de Kerst naar Arnhem onder het mom van stad verkennen en huis zoeken. Als het een beetje meezit woont mijn lievelingsbroer halverwege volgend jaar in Arnhem!



Eens kijken of ik nu 4 op een rij heb in topic nummer 4!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Olivia!
Alle reacties Link kopieren
Poeh, wat een drukte bij jou rondom Kerst. Vind je het allemaal leuk, of zie je er tegenop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven