Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zo, ben weer mooi gekleurd en geknipt, word ik altijd weer blij van.

Ik maak me toch zorgen over 'Kater.' Hij eet echt niet meer en kokhalst erg vaak, en meestal komt er niets uit. Ik ga toch maar even met de dierenarts bellen. Hij is niet sloom, dat niet, maar toch.
Dat niet eten is niet oké Roos.
Nee Iebs, ik heb er ook geen goed gevoel over. Het is al zo'n tobbert met zijn nieren en een licht hartruisje.

Ik heb hem gisteren tonijn gegeven, vissnoepjes gekocht omdat hij dol is op vis, maar nee hoor, hij kijkt er naar en draait zich dan weer om. Er zit hem iets dwars. Ik zie ook dat het geen haarballen zijn die hij kotst maar het lijken wel drollen. Dit heeft hij altijd al wel gehad, maar hij doet het nu wel heel vaak. Of het komt er niet uit.

Hij moet nog ge-ent worden dit jaar dus ik laat er maar meteen naar kijken. Gut, ik zit alweer aan het ergste te denken.
@ Roos: heb je wel eens gehoord van KVV? Zoals Carnibest en Haaksbarf? Dit krijgt mijn hond en die had altijd last van allergieen, slechte ontlasting enz. maar door dit is het helemaal over gegaan. Ik denk dat het voor katten ook erg goed is aangezien ze ook de katten versie hebben. Het is gewoon puur vlees, geen brokken of waterig blikvoer.

Ik heb niet veel verstand van vers vlees en katten, maar misschien heb je wat aan onderstaande link.

http://www.mainecooninfo.nl/voeding/nat/carnibest.html
@ IkBenAnoniem: Vliegenzwammen ja, ik was de naam vergeten! Of naja ik dacht dat het die zwarte paddenstoelen waren, hoe die heten weet ik niet, worden best hoog, denk dat die hier staat ca. 15 cm hoog is met een punthoed en veel zwart. Weet je daar ook de naam van?
Ach Roos arme kater Drinkt hij nog wel? Erg is dat he als je beest ziek is. Ik hoop dat je snel bij de dierenarts terecht kan.
Vanmiddag een stukje gefietst op de electrische fiets van mijn moeder. Ik ging als een speer Je hebt helemaal geen last van tegenwind.
Suus staat die paddestoel hier tussen?

http://www.natuurpunt.be/ ... oelen-herkennen_2131.aspx
@ Suus, ja ik ken het voer, maar alsnog bedankt voor de tip.

@Gier, geweldig die fiets. Topidee meid. Ben je toch ff lekker buiten met dit mooie weer.
quote:ikbensuus schreef op 01 november 2011 @ 16:06:

@ IkBenAnoniem: Vliegenzwammen ja, ik was de naam vergeten! Of naja ik dacht dat het die zwarte paddenstoelen waren, hoe die heten weet ik niet, worden best hoog, denk dat die hier staat ca. 15 cm hoog is met een punthoed en veel zwart. Weet je daar ook de naam van?Inktzwam? http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... Bg&dur=101
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja ik denk idd de (kale?) intzwam. Ik ga morgenochtend even kijken, want ik dacht ook een beetje spikkels te zien? Misschien maak ik er ook wel een foto van
Roos kan het zijn dat zijn darmen verstopt zitten? Hopelijk kan de dierenarts wat vinden.

Een enorme waaaagh dag gehad op mn werk. Mensen kinderen. Baas heeft grote controle gehouden en die was niet blij met 1 van mijn collega's. Door al dat gedoe het normale werk niet afgekregen. Zou morgen alleen staan, maar nu moest er iemand gebeld worden, pfff. Was pas om half 4 thuis (normaal rond half 3)
Klinkt als een heftig dagje Magda.

Ik sluit zo af. Wij gaan richting ziekenhuis. Tot later.
Korte groetjes vanuit India, meer staat op Facebook!
quote:roosje4 schreef op 01 november 2011 @ 15:38:

Nee Iebs, ik heb er ook geen goed gevoel over. Het is al zo'n tobbert met zijn nieren en een licht hartruisje.

Ik heb hem gisteren tonijn gegeven, vissnoepjes gekocht omdat hij dol is op vis, maar nee hoor, hij kijkt er naar en draait zich dan weer om. Er zit hem iets dwars. Ik zie ook dat het geen haarballen zijn die hij kotst maar het lijken wel drollen. Dit heeft hij altijd al wel gehad, maar hij doet het nu wel heel vaak. Of het komt er niet uit.

Hij moet nog ge-ent worden dit jaar dus ik laat er maar meteen naar kijken. Gut, ik zit alweer aan het ergste te denken.

Die "drollen" zijn enorme haarballen, dit betekent dat hij waarschijnlijk vol met haar zit en nu is hij zo misselijk dat hij weigert te eten. Daar wordt hij dan weer zo misselijk van dat hij gaat braken en daardoor wil hij ook niet meer eten. Een vicieuze circel dus, waarbij het darm- en spijsverteringssysteem plat komt te liggen, zodat eten onmogelijk wordt.

Je moet dus zeker naar je DA gaan, die kan kijken of er inderdaad een haarverstopping zit en die moet dan óf gelaxeerd worden of operatief verwijderd (meestal niet).

Als dit verholpen is moet je met je DA bespreken wat de te volgen koers is, anders heeft hij het straks weer.
quote:Confiture schreef op 01 november 2011 @ 17:17:

Korte groetjes vanuit India, meer staat op Facebook! Confi! Leuk je weer te zien!
Zo, ik ben weer terug. Vrijdagmiddag kan ik een poging doen de uitslag aan de huisarts te ontfutselen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 01 november 2011 @ 20:07:

Zo, ik ben weer terug. Vrijdagmiddag kan ik een poging doen de uitslag aan de huisarts te ontfutselen.Ik ben benieuwd naar de uitslag Iebs! En ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt voor de pijn.
Duimen draaien voor je Iebs dat ze wat kunnen vinden (en vervolgens er wat aan kunnen doen) Constant pijn is zooo vervelend.

Pff, ben net terug van Zumba, ga morgen dikke spierpijn hebben denk ik.

Collega B, toevallig ook mijn teamleider (voorvrouw 1) doet het samen met mij, en die vertelde me dat ze vandaag met die controle aan de baas heeft voorgesteld om MIJ voorvrouw 2 te maken ipv collega L. Wow! Dat zag ik niet aankomen. Ben benieuwd wat mijn baas daarover gaat beslissen. Zou het zelf wel leuk vinden denk ik.

L is degene die de huidige problemen veroorzaakt en ze is by the way ook degene die mij enkele maanden geleden uit het team wilde werken. Bovendien communiceert ze helemaal niet met voorvrouw 1 terwijl dat wel moet en zo zijn er nog meer dingen.
Wat goed Mag!! Dat zou ontzettend leuk zijn, en ook waardering voor je manier van werken!

Hoop dat je snel wat hoort.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iebs, we duimen!

(onzichtbare autist en ik, dat snap je)
Nog 4 berichten en we zitten op de max van 2500.

Wie van de nachtploeg voelt zich geroepen om een nieuwe te openen? De twaalfde in het dozijn?

Ik ga slapen, merk het morgen wel waar we huizen
quote:roosje4 schreef op 01 november 2011 @ 15:22:

Ik maak me toch zorgen over 'Kater.' Hij eet echt niet meer en kokhalst erg vaak, en meestal komt er niets uit. Ik ga toch maar even met de dierenarts bellen. Hij is niet sloom, dat niet, maar toch.

Ahhh, zo zielig!

Poes heeft dat ook gehad, niet meer eten, niet meer drinken en wel alles er uit gooien. Ga maar niet vertellen hoe dat afgelopen is Al was ze wel al oud hoor.

quote:Magdalan schreef op 01 november 2011 @ 22:09:

Collega B, toevallig ook mijn teamleider (voorvrouw 1) doet het samen met mij, en die vertelde me dat ze vandaag met die controle aan de baas heeft voorgesteld om MIJ voorvrouw 2 te maken ipv collega L. Wow! Dat zag ik niet aankomen. Ben benieuwd wat mijn baas daarover gaat beslissen. Zou het zelf wel leuk vinden denk ik.

Go Magda Go Magda! Wat een goed nieuws, en wat de baas ook beslist, dit is een veer die je nog lang in je reet zal voelen denk

quote:Confiture schreef op 01 november 2011 @ 17:17:

Korte groetjes vanuit India, meer staat op Facebook!Zwaai, zwaai
quote:himalaya schreef op 02 november 2011 @ 00:00:

Nog 4 berichten en we zitten op de max van 2500.

Wie van de nachtploeg voelt zich geroepen om een nieuwe te openen? De twaalfde in het dozijn?

Ik ga slapen, merk het morgen wel waar we huizen Nog 3

Nog 2
En daar is'tie dan!

Deel 12

Deel 12

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven