Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Na het zoveelste mailtje zogenaamd van m'n nichtje van 3 mnd (deze keer: 'ik ben voor het eerst naar de crèche geweest en mama miste mij zo') heb ik zus geschreven dat ik haar mails niet leuk vind. Ik durf het niet te zeggen dus daarom maar zo. Mijn moeder en broer wisten inmiddels hoe ik er over dacht dus ik vond dat zus dat niet van hen moet horen. Ik heb geschreven dat ik haar niet wil kwetsen maar wel eerlijk wil zijn.

Ik ben benieuwd hoe ze reageert.

Mss denken jullie; waar maakt ze zich druk om, waarom zeg je het niet gewoon, maar ik voel me gauw schuldig over zoiets, alsof ik haar pret bederf..... maar ik heb er echt genoeg van.
Wereldmeid, ik snap het wel hoor. Het is je zus haar eerste, en misschien heb je het idee dat je haar afvalt of zoiets?

Nu zou ik zelf ook helemaal niet gediend zijn van dergelijke mailtjes. Bovendien weet zij ook dat je weinig met kinderen hebt. Goed dat je het haar nu toch op deze manier laat weten, ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren.
Ik snap je wel hoor Wereldmeid... Ik zou het ook moeilijk vinden om te zeggen.

Goedemorgen allemaal! Het word weer een zonnige dag! Hoera! Ben vandaag officieel vrij, dus ga zo eens de markt op. Misschien word ik nog gebeld om toch even te komen werken, het is crisis op t werk... (zelf aangeboden hoor)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Goedemorgen. Idd Magdalan en Hasse, ik wil niet de indruk wekken dat ik niet blij voor haar ben dat haar wens in vervulling is gegaan. Nichtje is een schatje, dat heb ik ook geschreven, maar ik wil graag op een andere manier op de hoogte blijven van haar leven.

Ik ga weer naar m'n werk. Het gaat redelijk deze week.

Fijne dag allemaal!
Good for you, dat je het hebt gezegd, Wereldmeid! Is ook juist in 't belang van je zus dat zij er nu voor kan zorgen dat de irritaties tussen jullie niet verder oplopen door dat infantiele gezeur van d'r. Hoop echt voor je dat 't een fase is, maar die fase duurt nu al behoorlijk lang geloof ik.
Goedemorgen!

@Wereldmeid, je hebt gelijk, het is heel even heel leuk, maar op een gegeven moment vind ik het ook genoeg.

Ik zou zo graag een lange wandeling willen maken, maar ja, dat gaat niet. Het gaat wel jeuken met dat mooie weer. Maar goed, vrijdag naar de boot met man en zaterdag naar Wijk aan Zee.
We hadden gisteren 'n stevige wandeling op de hei gemaakt en ik heb er 'n bloedblaar aan overgehouden (sok zal wel dubbel hebben gezeten ofzo) Is best pijnlijk!

Wat 'n heerlijk weer is het toch. Fijn zo'n mooie nazomer. En we hadden ook al zo'n heerlijk voorjaar gehad. Vind 't nooit zo erg als het in de zomer zelf minder weer is, dan is het toch overal veel te druk.
Goedemorgen!
Nien, ik vind dit ook erg prettig. Dan duurt die winter niet zo lang.
Goedemorgen!
Goedemorgen iedereen!

Wereldmeid: goed dat je het hebt gezegd. Kan me voorstellen dat het moeilijk was en dat je het liever in een persoonlijk gesprek had gedaan, maar soms is een weloverdachte mail de beste beslissing. Ben benieuwd hoe ze reageert.

Ochtendergernis:

Sta met collega te praten, hij gaat zijn neus snuiten (..) en kijkt daarna in zijn zakdoek voor het 'resultaat'. Valt me bij meer mannen op. Wat is dat toch?! Yuk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wereldmeid, goed dat je het gezegd hebt!

Ik snap dat het lastig is, voor haar is dat nu haar wereld en daar wil je niet zomaar inbreken.

Gister heerlijk door de duinen gelopen met mijn vriendin en mini vriendin. Wat was het mooi weer. Helaas moet ik werken, anders hadden we het over gedaan zonder het monstertje, want het kabouterpad is leuk hoor, maar er gaat niets boven een lekker stevige wandeling!
Goedemorgen!

Ik heb al weer een productieve dag achter de rug met vanmorgen een afspraak voor het project en vanmiddag weer eentje. Mijn zus was al boos op mij, want die vind dat ik veel te veel hooi op mijn vork neem en dus ga ik tussendoor maar even lekker van het mooie weer genieten!

Ik snap je hoor Wereldmeid, want jouw zus is wel heel onverwacht van een leuke vrouw in een infantiele moeke veranderd en dat zou mij ook niet zinnen. Daarbij vind ik haar ook redelijk blind en egocentrisch over haar wondertje naar jou toe, want ze moet toch weten dat niet iedereen dit leuk vindt en zeker een bewust kinderloze niet!

@ Roos: ook al naar Wijk aan Zee? Is dit gat opeens hip and happening zonder dat ik het in de gaten heb?
Goedemiddag!
Handige site: http://www.youtube-mp3.org/

Hiermee kun je muziek van youtube halen: gratis, snel en effectief.
Jij gaat hard vandaag Iris! Ik hoop dat allen die vrij zijn een beetje extra van het weer genieten voor mij.
quote:iris1969 schreef op 29 september 2011 @ 11:45:

@ Roos: ook al naar Wijk aan Zee? Is dit gat opeens hip and happening zonder dat ik het in de gaten heb? Tja, zonder feesboek mis je een hoop..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Net mijn teamcoach op bezoek gehad. Als morgen het gips er af mag dan ga ik volgende week weer voorzichtig beginnen met werken. Als dat mag van de arts in het ziekenhuis.
@Hiem, dat vind ik zo goor en het lijkt inderdaad typisch iets voor mannen. Gadverdamme!

@Iris, ja wat Hiem zegt. Je mist een hoop op FB:)

Nee hoor, wij proberen de file te omzeilen en ik hou niet van Bloemendaal en Zandvoort. Prima plaatsen voor de feesten, maar ik heb niet altijd zin om veel bekenden tegen te komen.

@Gier, dat zou toch mooi wezen als je weer zo snel aan de slag kunt!
Zeker Roos Maar ik ga er nog niet helemaal vanuit dat het gips er morgen af mag. Dit omdat 2 weken geleden de breuk nog erg goed zichtbaar was.
Iris, neem nou Facebook!
Wat moet ik daar dan mee? Ik heb toch al mail en het forum, moet ik er nog een verslaving bij nemen?
Ja, precies!!! Alsje-alsje-alsjeblieft? *puppy ogen modus aan*
Is iedereen hier hard aan het werk/van de zon aan t genieten?

Wat een heerlijk weer is het!
Vien, ik heb met Magdaman idd even op een terrasje gezeten vanmiddag ^^

Het gaat hier financieel wat beter, dus het mocht wel even van mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven