Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ik heb vannacht 11 uur geslapen. Het wordt echt tijd dat ik weer aan het werk ga!



Gisteren via marktplaats eindelijk mijn Blackberry verkocht!

Nu maar eens bedenken welke smartphone ik nu ga kopen.



Hier ook zon Roos!
Haha Hiem.



Ojee, hebben we nu een oorlogje?



@ Iba, ik heb het topic ook gelezen. Ik vond het altijd reuzegellig, en vind ik nog steeds, om mijn neefjes te zien. Kinderen horen bij de familie. En ja, toen ze klein waren gingen we pannenkoeken eten in een restaurant met kinderbowlen onderin de kelder. Vond ik leuk om die kleintjes bezig te zien!



En ik vind het ook gezellig als de neven van Roosman komen.



Als ik een feest geef is dat wel zonder kinderen, maar ja, mijn vrienden hebben er geen dus dat is makkelijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Straks voor de eerste keer naar de fysio. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 07 oktober 2011 @ 10:47:

Straks voor de eerste keer naar de fysio. Ik ben benieuwd.Succes Gier! Ben benieuwd hoe snel je weer op de been bent
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga off line. Een weekend met bezoekjes voor de boeg. Zometeen eerst even via de schoponouders.



Fijn weekend alvast.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 07 oktober 2011 @ 10:19:

[...]





Dat bedoel ik dus. WordFeut.

*zoekt proestsmiley*

Dat kan wel zo zijn, maar ondertussen maak ik je wel mooi in!

Alle reacties Link kopieren
Roos, volgens mij kun je ook met drie of vier personen tegelijk spelen. Kunnen we mooi samen Hiem inmaken...
Alle reacties Link kopieren
Net bij de fysio geweest. Ik heb allerlei oefeningen meegekregen.

En ik heb net voor het eerst met 1 kruk gelopen

Ik ben dan net als Herr Flick van Allo Allo
@Gier, kijk dat schiet al aardig op.



@Iebs, ondanks alles, een prettig weekend.



@Vien, dat is een goed idee want ik vind als je het met 1 speler doet je erg lang moet wachten op die ander. Ben ik nou zo snel, of is dat Wordfeut traag of zijn mijn tegenspelers sloom?



Kan aaifoon niet vinden.
Ik laat Word feud maar even langs me heen gaan, dat is Arabisch voor mij .



Tja dat schoonouderstopic is inderdaad weer de oude vete kinderhaters versus moekes, het begint saai te worden .



Ik lees nu trouwens het boek "40" van Saskia Noort, met allemaal columns erin, o.a. over onopgevoede draakjes. Een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 07 oktober 2011 @ 09:51: Deed me erg sterk denken aan het topic een tijd geleden van de TO die geen kinderen op haar bruiloft wilde.Ik ook! En ik herken het wel. Zodra er kleine kinderen in het gezelschap zijn moeten die elke seconde in de gaten gehouden worden. Dus je zit met iemand te 'praten' die continue langs je heen kijkt of dat het kind iets (niet) doet. Je kunt dus net zo goed zeggen dat je een nieuwe spijkerbroek hebt als dat je naar Hawaii gaat emigreren. Het antwoord is in beide geval 'euheuh, nee pietje, afblijven'. Ik vind kinderen echt leuk (vooral als ze naar huis gaan).
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 07 oktober 2011 @ 13:48:

Ik ben dan net als Herr Flick van Allo Allo

Als je dan een soapie wordt, dan haal je nog wat uit je krukken

Verder: sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 07 oktober 2011 @ 14:19:

Tja dat schoonouderstopic is inderdaad weer de oude vete kinderhaters versus moekes, het begint saai te worden .

Nee, het is niet dat ik kinderen haat. Maar ik moet wel zeggen dat het geen zin heeft om met familie/vrienden af te spreken als er kleine kinderen bij zijn en je wilt inhoudelijk nog wat dingen bespreken. Dat gaat gewoon niet lukken.
quote:hoedje schreef op 07 oktober 2011 @ 16:18:

[...]



Nee, het is niet dat ik kinderen haat. Maar ik moet wel zeggen dat het geen zin heeft om met familie/vrienden af te spreken als er kleine kinderen bij zijn en je wilt inhoudelijk nog wat dingen bespreken. Dat gaat gewoon niet lukken.



Nee dat lukt niet, maar dat schijnen alleen wij te zien. Wonderljk.



Lees Saskia Noort en je ziet dat ook zij het met ons eens is .
Alle reacties Link kopieren
Goodafternoon!



TGIF, TGIF, TGIF!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer terug. Het was gezellig, maar niet het soort hotel dat ik zou kiezen.



weg i.v.m. wel heel herkenbaar.



@Hoedje welkom!

@Iba, veel plezier dit weekend.
I choose happy!
TGIF, whut?
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij aan bij Magda? Wat betekent dat?
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan Wikipedia



TGIF is an initialism for the phrase "Thank God (or Goodness) It's Friday" or in Latin "Gratias Deo quoniam suus dies Veneris", celebrating the last day of the work/school week before the weekend.[1][2] Its origin dates to the 1960s. It was first popularized by the restaurant T.G.I. Friday's which was founded in 1965. However, it became mainstream by 1970, mainly due to the 1967 movie of the same name. It is also an acronym for Toes Go In First, which is the punch-line of various blonde jokes.[citation needed]
I choose happy!
Aha, duidelijk. Afkortingen en ik gaan niet altijd even goed samen hehehe.
Alle reacties Link kopieren
Oei, oei, oei... We hebben hier echt van die regenbuien met slagregens... En het museum is niet echt waterdicht of zo... Ik hoop dat de bakken, prullebakken en dweilen het houden tot morgenochtend... (kantoren zitten helemaal bovenin en het dak lekt (best wel erg..) dus maar hopen dat de museale ruimtes gespaard blijven..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
@Hasse ik duim met je mee dat het museum gespaard blijft.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Wat een baggerweer weer... Hasse, is er al wat bekend over het museum? Er zal wel geen geld zijn om het dak goed te repareren, schat ik zo...?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goedemorgen,



@Hasse, ik duim voor je!



@EB, ik hoor het vaker dat hotels op veilingen niet de beste zijn. Wat je kunt doen is even de reviews bekijken van te voren. Dat heb ik ook gedaan en sindsdien ben ik genezen van vakantieveilingen. Of ze hebben dan geen plek in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



TGIF ken ik ook pas sinds het liedje van Katy Perry.



Hier ook baggerweer. Ik hoop dat het nog wat opknapt. Hier in de buurt wordt een chocolade festival gehouden. Daar wil ik eigenlijk wel even naar toe.



Hoedje dank je wel.



EB waar ben je geweest dan?

Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad met hotels op veilingen. Ik lees ook de reviews van te voren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven