Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@Gier, dan wil ik graag je tips!
Alle reacties Link kopieren
weg i.v.m. wel heel herkenbaar.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij de 23 ste







(echt als ze het lef heeft om dit terug te draaien grrrr ik lust haar rauw)
Alle reacties Link kopieren
Roos wij zijn in hotel Zuiderduin in Egmond aan zee geweest.

Wel een massaal hotel maar de kamers waren schoon en netjes.

En je hoeft maar een heel klein stukje te lopen naar het strand.



Verder zijn wij in Oostvoorne geweest in het Wapen van Marion.

Ook schone kamers en heerlijk eten!
Alle reacties Link kopieren
Het heeft me heel wat onderhandelen gekost maar ik ben zo blij



Alle reacties Link kopieren
Kus!



EB nu maak je mij nog nieuwsgieriger
@EB, nu maak je me wel heeel nieuwsgierig.



Jaaaaa Kus



Alle reacties Link kopieren
Ik pis aldoor naast de pot met veilingen.

Ben nu bezig met bieden op een hotel in de buurt van Nijmegen aangezien Kusuman 2 weken op cursus moet.

(en ik hoop dat we in een van de 2 kuurhotels daar in de buurt terecht komen. Dan ga ik namelijk lekker een paar dagen mee. Ik 2 dagen wandelen en bubbelen en hij blokken in de cususzaal)
Alle reacties Link kopieren
Whoehoe Kus...



weg i.v.m. wel heel herkenbaar.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
dat dacht ik al EB... Arm kind...



En Kus, wat goed dat je vrij bent de 23e!! Gezellig!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@EB, ik moest even glimlachen.



@Kus, ik heb even gekeken en ik ga je even waarschuwen voor een van de hotels via FB.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Hima, fijn dat jij er om kunt lachen
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 08 oktober 2011 @ 13:38:

Whoehoe Kus...



weg i.v.m. wel heel herkenbaar.Nou weet ik het nog niet Nou ja ik hoor het wel op de meet.
De plannen zijn bijgesteld. Schoonmoeder is slecht. Vanaf gisteravond is er nachtverpleging. Mijn schoonzus heeft zorgverlof opgenomen. Het kan zijn dat Iba-man er vannacht ook blijft slapen, net als zijn zus.



Straks gaan we weer heen.
Alle reacties Link kopieren
Och Ieb... Veel sterkte de aankomende dagen... En een dikke knuffel!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ben bij mijn zus, want haar oudste dochter is jarig (10 jaar) en op dit moment is het feestje gaande: 8 gillende meisjes....
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
@Iba: Veel sterkte, ook voor je man! quote:tonkje schreef op 08 oktober 2011 @ 19:47:

Ben bij mijn zus, want haar oudste dochter is jarig (10 jaar) en op dit moment is het feestje gaande: 8 gillende meisjes....Ik zou gewoon 'n andere dag zijn gegaan, niet de dag dat ze 'n kinderfeestje houden. Brrrrr!!!!
Alle reacties Link kopieren
Iba en iba-man sterkte
Bedankt. Ik ben net thuis. De thuiszorg is net geweest de de nachtverpleging was in aantocht.



Nu even proberen te ontspannen en dan naar bed.

Welterusten alvast.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 08 oktober 2011 @ 20:05:

@Iba: Veel sterkte, ook voor je man!





[...]



Ik zou gewoon 'n andere dag zijn gegaan, niet de dag dat ze 'n kinderfeestje houden. Brrrrr!!!!Mijn nichtje is vandaag ook echt jarig, ik woon 4 kilometer bij d'r vandaan, dus dan is niet komen wel een heel erg statement. Ik heb het overleefd hoor, maar mijn hemel, hoe lang kan een mens gillen? Volgens mij zijn ze morgen allemaal schor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat gillen, dat men dat allemaal maar goed vindt, oma wordt oud
quote:tonkje schreef op 08 oktober 2011 @ 23:04:

[...]





Mijn nichtje is vandaag ook echt jarig, ik woon 4 kilometer bij d'r vandaan, dus dan is niet komen wel een heel erg statement. Ik heb het overleefd hoor, maar mijn hemel, hoe lang kan een mens gillen? Volgens mij zijn ze morgen allemaal schor.Als ik 'n zus had gehad zou ze precies weten hoe ik tegenover kinderen stond en als ze mij zou respecteren zou ze er begrip voor hebben als ik op 'n rustige dag 'n kadootje zou komen brengen. Mijzelf wegcijferen voor de lieve vrede is niet aan mij besteed. 't Is graag of niet.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Iebs!
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Iba

Heel veell sterkte
Alle reacties Link kopieren
Iebs, dikke knuffel en veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven