Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@Hiem, keurig hoor.



@ Iris, hard wijf dat je bent! Wreed, zoals Iba zegt. Heel wreed. Arme man.
quote:roosje4 schreef op 31 oktober 2011 @ 20:56:



@ Iris, hard wijf dat je bent! Wreed, zoals Iba zegt. Heel wreed. Arme man.Haha, we zullen zien....
Haha, Ier, arme VageMan



Ohja, ik heb een gesprek gehad met mijn afstudeerbegeleider laatst. En die was zeer enthousiast over mijn werk. Interessant onderwerp en ik schijn zeer prettig te schrijven. Ook de vragen die ze had kon ik prima beantwoorden en zulke vragen ga ik waarschijnlijk ook krijgen als ik mijn werk moet verdedigen in januari.
Leuk al die positieve berichtjes, ik word er altijd heel blij van als het goed gaat met "mijn meiden"!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 31 oktober 2011 @ 21:17:

Ohja, ik heb een gesprek gehad met mijn afstudeerbegeleider laatst. En die was zeer enthousiast over mijn werk. Interessant onderwerp en ik schijn zeer prettig te schrijven. Ook de vragen die ze had kon ik prima beantwoorden en zulke vragen ga ik waarschijnlijk ook krijgen als ik mijn werk moet verdedigen in januari.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mag, klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 31 oktober 2011 @ 21:17:

Haha, Ier, arme VageMan



Ohja, ik heb een gesprek gehad met mijn afstudeerbegeleider laatst. En die was zeer enthousiast over mijn werk. Interessant onderwerp en ik schijn zeer prettig te schrijven. Ook de vragen die ze had kon ik prima beantwoorden en zulke vragen ga ik waarschijnlijk ook krijgen als ik mijn werk moet verdedigen in januari. Goed zo Magda!
Alle reacties Link kopieren
Kus, hoe gaat het, is het nog gelukt om een afspraak bij de vervangende huisarts te maken? (of heb je dat wel al gemeld en heb ik er weer overheen gelezen.. )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@Magda: Dat klinkt heel goed! Altijd leuk, zo'n compliment.
Heb vandaag 'n shoot gehad met 'hollands next topmodel'. Wat 'n mooie meid is m'n leenkind toch! En daarna lekker tosties voor d'r gemaakt en toen nog naar pony en 's avonds heeft vriendin voor lekker eten gezorgd en hebben wij nog lekker filmpje gekeken. Wel leuk dat toen we bij haar thuis kwamen (vriendin was er nog niet) dochter voor mij drinken ging inschenken, want ik had al de hele dag voor haar gezorgd. Lief he?
En nu loopt je hart over van moederliefde en wil je er ook zes?



Maar even serieus: als ze zo leuk en lief zijn dan is het echt leuk hè zo'n leenkind, dat heb ik ook bij mijn nichtje.
Alle reacties Link kopieren
Haha nien! Klinkt gezellig.
quote:iris1969 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:25:

En nu loopt je hart over van moederliefde en wil je er ook zes?



Maar even serieus: als ze zo leuk en lief zijn dan is het echt leuk hè zo'n leenkind, dat heb ik ook bij mijn nichtje.

No thanx! Ik hoef er zelf nog steeds geen hoor! Haha!

Kost echt veel te veel! Zo'n puber eet je de oren van 't hoofd (en dan toch 54 kilo bij 1.76 zijn he!)

Morgen gaan we samen koekjes en cakejes bakken.
Klinkt gezellig Nien.
Alle reacties Link kopieren
Hiem, niet naar de vervangende geweest.

Ik wil dat er wat gedaan wordt ipv geruststellende woorden en een pijnstiller. Sta ondertussen wel op een wachtlijst voor een peut die verstand heeft van zaken.



Vandaag de huisarts niet gebeld, als ik al door de stroom telefoontjes heen zou komen dan had mijn alcohol kegel zelfs door de telefoonlijn heen te ruiken geweest. Morgen (straks) ga ik bellen. Heb vandaag heerlijk gefietst, al moet ik dat nu weer bekopen.



Ach nog een paar nachtjes slapen en dan ga ik lekker 2 dagen ontspannen! Wandelen, foto's maken, lekker lunchen, naar de sauna......

Heb er nu al zin in!

Iemand nog tips voor een mooie wandelroute of leuk grand cafe?
Alle reacties Link kopieren
Nien, klinkt als een leuke dag met een engel van een leenkind! Hopen dat mijn leenmonster ook zo leuk opdroogt!

O, over leenmonster gesproken, mijn beste vriendin (mama van leenmonster) vertelde me vandaag dat er een nieuw monster op komst is.

Dat zijn dus 2 vriendinnen

Als heb ik er wel vertrouwen in dat ze redelijk normaal zal blijven!

Sinds ze een relatie heeft en samen woont is stappen etc al niet meer aan de orde dus wat kan er dan nog meer veranderen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ier, ben je nou als een echte poes met VageMan aan het spelen alsof het een muis is?

Of heb je hem verteld dat het vergeefse moeite is?

Arme Iris!
Alle reacties Link kopieren
@Kus, waarschijnlijk meer arme Vage Man .
I choose happy!
Hoppa, nog even snel wat leuk nieuws droppen voor ik naar mijn werk ga.

Magdaman kan vandaag zijn rijbewijs ophalen, en daarna kennismaken bij zijn nieuwe bedrijf!
Alle reacties Link kopieren
Wheheeee! Goed nieuws Magda!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Goedemorgen!



@Mag, hebben jullie al oog op een auto? Of moet je nog even sparen?



@Kus, alcohol verdooft wel de pijn he:-)?



Ik moet wat admi-dingen doen, vanmiddag komt de kapster voor verven en knippen. Lief mens is ze.



@ Iris, mijn kater blijft braken, valt af en eet niet. Blikje tonijn, vers vlees, hij eet niets. Nou was hij al geen grote eter maar nu wordt ie wel erg mager.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen deze morgen



@ Himalaya: haha stiekem was dat poortje gewoon van slag omdat ze schrokken dat je al zo lang niet geweest was Ik was gister ook wezen sporten, ik kreeg meteen op mijn kop van andere sporters dat ik mij wat vaker moet laten zien omdat ze me misten haha, dus ik ga denk weer wat vaker sporten (ik vond het altijd veel te gezellig bij vriendlief, alleen mijn buik groeide wel..). Heb jij ook zo'n leuke sportschool? Dat scheelt een stuk vind ik, ik ga dan meer mijn best doen dan dat ik naast een paar chagrijnige mensen op de fiets zit.



@ Magdalan: Klinkt goed dat compliment! Het gaat lekker bij jullie, je mannetje die slaagt en dan dit! Hopelijk vindt hij zijn nieuwe werk leuk!



@ Elninjoo: ik wil ook zo'n lief "leenkind" mijn nichtjes en neefjes zijn echt etters! :(



@ Kus: klinkt leuk! Zo´n dag wil ik ook wel, vooral de sauna klinkt goed! Ik weet niet waar je ergens gaat lopen, maar is de hei op de veluwe nu niet erg mooi? Daar is alles paars toch, of is dat al voorbij? Ik ben een paar jaar terug op de veluwe geweest en toen had ik dat paarse net gemist, maar wel heel veel mooie rode paddestoelen met witte stippen gezien!
Goedemorgen.



@Kus: Geen grand café, maar in Groesbeek zit hotel-restaurant De Wolfsberg. Ze hebben een terras met heel fraai uitzicht op het dorp en het eten is er heel erg lekker (het iets duurdere segment). Je kunt er ook gewoon en kop koffie doen.



Groesbeek ligt rondom in de bossen. Je kunt er dus gewoon wegstruinen. Man en ik hebben vorig jaar een mooie wandeling gemaakt die iets buiten Groesbeek begon, in Plasmolen. Daar zit wat horeca vlak bij elkaar en er zit een parkeerplaatsje aan de doorgaande weg. Het gebied grenst aan de Mookerheide. Er zitten wat beekjes en heuveltjes; echt een leuk stukje natuur.



De Mookerheide zelf is natuurlijk ook erg leuk om te wandelen.
@Magda: Succes maar weer voor Magda-man. Ik hoop dat zijn nieuwe plek goed bevalt.



@Suus: Mooi zijn die Vliegenzwammen, nietwaar? Wij wonen vlak bij het bos en daar zitten ook altijd heel veel verschillende paddenstoelen, waaronder de Vliegenzwam.



@Roos: Sterkte met de kat. Het is nooit leuk als je dier iets mankeert.



@Iris: Ga je echt een beetje playen met de vage man? (vind ik eigenlijk best wel een tikje sneu voor hem, alhoewel hij zelf ook wel fout zit natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Magda! Veel plezier vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven