Vandaag uitslag examen middelbare scholen!

13-06-2018 09:19 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wacht er vandaag ook op het telefoontje voor 1 van zijn kinderen? Of voor jezelf?
Hier een zenuwachtige moeder! Hopelijk is het snel 15u...
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-06-2018 10:28
Jup. Ja, het is soms niet leuk, maar voor de leerling is het nog vervelender natuurlijk. Daar staat tegenover dat ik soms de hele familie hoor (dan sta ik op speaker) en dan gilt iedereen van blijdschap. Dat is echt heel erg leuk.
Dat lijken me toch de moeilijkste en mooiste momenten in het vak. Vooral het gejuich van de familie
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten ook te wachten. Worden pas tussen 16 en 18 uur gebeld....
Ik zou eigenlijk vandaag een dagje weg, maar dochter kreeg gisteren steeds meer de zenuwen, dat ik mijn uitstapje van vandaag maar afgebeld heb.
Nu zitten we hier samen de uren weg te tellen. Straks gaan we even naar de stad samen lunchen om wat afleiding te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel spannend vandaag (docent VO), vanmiddag vergadering waarbij we alle leerlingen gaan bespreken, inclusief de leerlingen die om te slagen nog een herexamen moeten maken (zodat we ze goed kunnen adviseren welk vak ze het beste kunnen kiezen).

Hier bellen de mentoren de leerlingen, dat is heel leuk om te doen als een leerling is geslaagd en heel rot als een leerling is gezakt (ook voor ons is een huilende leerling aan de telefoon heel naar, je kan immers niets doen). Ik mag er vandaag ééntje bellen, hopelijk met een positieve mededeling.

Iedereen: succes met wachten en een positieve uitslag gewenst :)
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
13-06-2018 09:25
Bij ons op school was de standaard dat geslaagden niet gebeld werden, maar heb een mentor gehad die iedereen belde. Hij vond het leuk zijn leerlingen ook te feliciteren, maar hij was dat van te voren vergeten te vertellen :-)

Was even schrikken voor zo'n 30 gezinnen
:-D
Ja zo'n mentor had ik ook, maar hij had het gelukkig wel vooraf gezegd!
Wat moeten jullie allemaal lang wachten. Hier word ik gebeld tussen 11 en 12 als mijn puber niet geslaagd is.

Het hangt om 1 vak, is de minimaal vereiste 4 gehaald of niet? Puber is normaal niet uit bed te slaan en was nu al om 7.30 wakker.
Alle reacties Link kopieren
Lobeliaroze schreef:
13-06-2018 09:57
Jee dat alleen gebeld worden als je gezakt bent... Ik zou toch altijd bang zijn dat ze me gewoon vergeten zijn om me te bellen.
Ja, of dat het dan niet lukt om binnen de gestelde tijd te bellen en dat je er dan van uit gaat dat je geslaagd bent en dan een half uur later alsnog gebeld wordt...

Ik heb toen voor de zekerheid ook maar even met school gebeld, zeker omdat we dezelfde middag de cijferlijst moesten ophalen en ik altijd zo’n 1,5 uur onderweg was naar school - je kan dan natuurlijk niet hebben dat je al onderweg bent en dan nog eens gebeld wordt
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk krijgt iedereen hier goed nieuws vandaag!
Sterkte met wachten !
Toen ik eindexamenen had gedaan mochten we kiezen, of thuis wachten bij de telefoon of op school de uitslag horen. Ik had geen zin in dat ijzingwekkende wachten dus had ik aangegeven naar school te komen. Had mijn mentor toch gebeld :facepalm:
Ik had een her en was daarna wel geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Doet mij uiteraard ook denken toen ik mijn uitslag kreeg mobiele telefoons waren er nog niet.Maar ik woonde op dat moment niet thuis en waar ik woonde was precies op de dag van de uitslag een braderie georganiseerd :facepalm: waardoor de telefoon wel 2 keer per minuut afging wij waren met zijn vijfen aan het afwachten en maar achter degene aan lopen die de telefoon had.... :proud: op een geven moment van ellende maar naar school toegegaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zenuwachtige moeder. Zoon is super relaxed. Die is gewoon naar zijn vakantiebaantje gegaan!
Och wat spannend voor jullie allemaal!
Ik kan mijn eigen uitslag-dag nog goed herinneren, al is dat alweer meer dan 20 jaar geleden. Wat een zenuwen had ik.

Succes met wachten. Hopelijk straks feest!
JOEHOE!! De vlag hangt! :hello:
Niet allemaal, het speciaal onderwijs moet nog even wachten :|
poeziewoezie schreef:
13-06-2018 12:04
JOEHOE!! De vlag hangt! :hello:
Wat goed! Gefeliciteerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Jahaa, hier kwam net ook het appje dat hij geslaagd. En gewoon doorgaat met werken haha.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-06-2018 12:06
Niet allemaal, het speciaal onderwijs moet nog even wachten :|
Huh, zoon zit op VSO maar heeft toch echt net bericht gehad dat hij geslaagd is.
thistle schreef:
13-06-2018 12:15
Huh, zoon zit op VSO maar heeft toch echt net bericht gehad dat hij geslaagd is.

Gefeliciteerd!
De mijne zit op vso (vmbo-t) en moet nog drie dagen mondeling doen in juli.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-06-2018 12:19
Gefeliciteerd!
De mijne zit op vso (vmbo-t) en moet nog drie dagen mondeling doen in juli.
Oh vandaar, is dat als vervanging van de reguliere examens? Nog even spannend dan voor jullie...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geslaagden! :cheer2:
thistle schreef:
13-06-2018 12:25
Oh vandaar, is dat als vervanging van de reguliere examens? Nog even spannend dan voor jullie...
Ja klopt. Ze doen staatsexamen.
Alle reacties Link kopieren
poeziewoezie schreef:
13-06-2018 12:04
JOEHOE!! De vlag hangt! :hello:
Super goed!! :worship: :yes: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoor net van dochter dat ze na 2 uur eerst de gezakten, dan de herkansers en dan de geslaagden bellen. Wat een stress zal dat opleveren als om 14.05 de telefoon al gaat omdat er geen gezakten of herkansers zijn.
Alle reacties Link kopieren
De telefoon is nog niet gegaan. Ik begin nu wel echt zenuwachtig te worden. :-?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik begin m nu echt te knijpen. Binnen een uur weten we het😱😱

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven