Waar koop ik boxers voor meisje?

20-04-2018 02:21 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik betaalbare boxers kan kopen voor mijn dochter? We willen van rompers overstappen op hemdjes en broekjes, maar ik vind zeer weinig boxers, alleen slipjes. Ben al bij HEMA en Zeeman geweest en die hadden er geen. Ook online is er weinig te vinden (door mij) en allemaal prijzig. Ik zoek maat 98/104, zo goedkoop mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Action!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Action en die blijven best lang goed, mijn dochters hebben die ook altijd gedragen.
Mijn zoon ook, maar dan de jongens variant uiteraard.
Hema heeft wel boxers hoor. Ik koop ze meestal bij h&m.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 blauwe boxers met een glitter randje en 2 bijpassende hemdjes van de Hema..

Misschien staan ze nog online want ik heb ze pas een week geleden ofzo besteld (ook online)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft heel veel boxers van de Hema, die hebben ze wel degelijk. Vooral de effen met veel stretch vindt ze heerlijk zitten.
Als je dochter nog luiers draagt zijn boxeshortjes voor meisjes vaak zo uitgesneden dat die luier er aan alle kanten langspiept. Ziet er niet uit.. voor mijn dochter koop ik daarom jongensboxershortjes van de hema. Beetje neutrale, meisjeshempjes erbij en het zit helemaal fijn en houdt alles goed op zijn plek
lidl had het een aantal weken geleden op hun webshop.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die van de Hema! Die van de action en de zeeman zijn minder fijn. Het kruisstukje is smaller, waardoor het gaat lubberen en bij korte broeken heb je dan inkijk. Van de action hebben we wel een minions setje dat hier favoriet is.

Die van de Hema zijn ideaal en in veel leuke kleuren. Ook die van name it zijn fijn, maar wel iets duurder.

Het ligt er dus aan of ze over een luier gaan nog of niet. Bij niet, Hema! Bij wel, kunnen die anderen ook.
Alle reacties Link kopieren
Jaa die van de action zijn echt het fijnst met een luier eronder qua pasvorm! Die van de Zeeman vind ik wel goed maar dan beter zonder luier. Dat zijn ongeveer de goedkoopste die ik heb. Bij de h&m zou je soms nog een pakketje in de aanbieding kunnen vinden, dan zijn ze ook goedkoop!
Ik zou er niet teveel in 1 keer kopen en eerst even kijken of ze ze wel fijn vind. Ik heb ooit van die hipsters gekocht, maar dochter wil alleen maar gewone slips :)
Alle reacties Link kopieren
Dochter heeft al jaren boxers van de Hema aan. Gewone slips vindt ze vreselijk en boxers van andere merken zitten haar ook niet lekker. Ze is begonnen met 86/92 en zit inmiddels op 134/140.

Action heeft ook boxers voor meisjes. H&M ook.

https://www.hema.nl/winkel/kind/meisjes ... olor=blauw

https://www.hema.nl/winkel/kind/meisjes ... ?color=wit

https://www.hema.nl/winkel/kind/meisjes ... ?color=wit

Hema boxers koop ik vaak online, in de winkel is vaak minder keuze dan op de website.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kwaliteit van de HEMA boxers best slecht, komen snel gaten in het kruis, losse draadjes enz. Ik heb nu die van de Wibra.
Alle reacties Link kopieren
Oudste dochter (mt 128 inmiddels) draagt al jaren boxers van de hema..
(ik vind ze trouwens niet bijster snel slijten hoor) Ze zijn er met bijpassend hemdje eventueel
Alle reacties Link kopieren
C&A heeft ze ook
Whomi schreef:
20-04-2018 07:01
Ik zou er niet teveel in 1 keer kopen en eerst even kijken of ze ze wel fijn vind. Ik heb ooit van die hipsters gekocht, maar dochter wil alleen maar gewone slips :)
Dat sowieso ja.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een suffe vraag stellen nav dit onderwerp?

Wat is de reden om over te stappen op hemdjes en broekjes als er nog een luier wordt gedragen?
Frizz schreef:
20-04-2018 08:32
Mag ik een suffe vraag stellen nav dit onderwerp?

Wat is de reden om over te stappen op hemdjes en broekjes als er nog een luier wordt gedragen?
Handiger met zindelijkheidstraining. Kind kan ook zelf leren aan- en uitdoen.
@Frizz
Wij zijn overgestapt op hemdjes en onderbroeken omdat dat makkelijker was met oefenen om zindelijk te worden. Ze trokken zelf hun onderbroek en luier uit terwijl ze drukkers van een romper niet open kregen. Ook was het koeler in de zomer, je hoeft dan geen hemd aan te doen.

Mijn kinderen vinden de boxers van Zeeman het fijnst. Die heeft de naad midden achter zitten waar het wat minder strak zit. Die zijnaden geven afdrukken op de heupen die ze vinden kriebelen.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-04-2018 08:32
Mag ik een suffe vraag stellen nav dit onderwerp?

Wat is de reden om over te stappen op hemdjes en broekjes als er nog een luier wordt gedragen?
Ook vanwege de warmte. Destijds overgestapt op alleen een broekje over de luier met warmer weer. Een romper onder de kleding was veel te warm en wilde toch iets over de luier doen.
Alle reacties Link kopieren
Action, wilde ik ook zeggen. Ik ben er tevreden over en vind ze beter dan die van de HEMA, die worden heel snel vaal in de was (zegt de echte huisvrouw in mij).
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle tips :bigkiss:

Zeeman in ons dorp heeft ze niet. Wibra hebben we hier niet.

Verder heb ik online gekeken bij C&A en H&M en daar vond ik ze ook niet.

Wat HEMA boxers noemt bedoel ik niet. Ik bedoel broekjes met pijpjes zoals deze:
https://www.bodybasics4kidz.com/images/ ... int-01.jpg

Ik zal in elk geval eens gaan kijken bij de Action.

Ik zie ze net ook bij Aliexpress, maar heb daar geen ervaring mee. Lees veel over lange levertijd.
Frizz schreef:
20-04-2018 08:32
Mag ik een suffe vraag stellen nav dit onderwerp?

Wat is de reden om over te stappen op hemdjes en broekjes als er nog een luier wordt gedragen?
Hier omdat dochter v t verstandelijke beperking heeft en nog niet (misschien wel nooit) zindelijk is. Speciale rompers in haar maat zijn onsijs duur!
Ik heb ze net volop zien liggen bij de Zeeman!
spookdiertje77 schreef:
20-04-2018 17:39
Dank voor alle tips :bigkiss:

Zeeman in ons dorp heeft ze niet. Wibra hebben we hier niet.

Verder heb ik online gekeken bij C&A en H&M en daar vond ik ze ook niet.

Wat HEMA boxers noemt bedoel ik niet. Ik bedoel broekjes met pijpjes zoals deze:
https://www.bodybasics4kidz.com/images/ ... int-01.jpg

Ik zal in elk geval eens gaan kijken bij de Action.

Ik zie ze net ook bij Aliexpress, maar heb daar geen ervaring mee. Lees veel over lange levertijd.
H&M heeft zulke, maar die pijpjes vind jij niet lang genoeg?

Afbeelding
anoniem_287941 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 23:24
0.47% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven