Waaraan merk je dat je zwanger bent?

09-11-2007 12:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_58476 wijzigde dit bericht op 09-11-2007 14:57
Reden: nvt
% gewijzigd
Ik snap de reacties wel. Hoe vaak is er inmiddels een topic geopend met een dergelijke vraag? Bij mij rijst de vraag in welke wereld je dan leeft, iedereen kent toch de bekende verhalen van uitblijvende menstruatie, pijnlijke borsten, moe en misselijk? Dus niet mutsen, testje halen, klaar.
Iedereen kent de bekende verhalen wel. Maar ik weet ook dat als het jezelf betreft, het 'opeens' anders is, dan wil je die bevestiging nog een keer en nog een keer. Wat dat betreft begrijp ik TO wel. Maar omdat het mezelf niet betreft, kan ik nog weleens kriegelig worden van dit soort postings en denk ik: je kunt toch ook googlen? (Kwam van de week nog een link tegen met symptomen vóór het afschuwelijke woord NOD)
Dat bedoel ik dus fleurtje. Toen ik zwanger wilde worden dacht ik bij elke pijnlijke borst, zou dit een teken zijn... Maar ik wachtte gewoon rustig af en 1 keer heb ik een test gehaald en kwam erachter dat ik niet zwanger was. Ik snap het wel vanuit de TO, maar idd, je kunt ook even googlen ipv topic 300 te openen over zwangerschapsverschijnselen.

Ben trouwens allergisch voor woorden als NOD, klussen, hubbie en meer van dat soort prietpraat.:)
Jaaaaaaah, weer een lijstje:

NOD

Hubbie

Klussen

Baby dancen

Mn ei

Ongi

Wie gaat er verder?

:-)
Heeeeeeeeeeee, ik zie trouwens een constante in mijn postings:

Altijd twee weken ná mn ei, dus tijdens de zo gehoopte innestelling en dus vlak voor mn NOD, ga ik zieken op het forum.

Iemand een verklaring?
Zag net nog een mooie in de topiclijst,

Big belly!!

Gyn (al is het een lastig te spellen woord, dat geef ik toe)

Fleurtje, kan het zijn dat je 2 weken geleden je ei had en nu flink heb

ge baby danced???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven