Wat heb jij je kind per ongeluk aangedaan?

24-06-2010 18:55 504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het "teennageltje-topic" ben ik wel benieuwd wat alle andere, ontaarde moeders hun kids wel niet hebben aangedaan?



Heb jij je kind van 3 trappen laten stuiteren?

Ben je je kind vergeten bij het tankstation?

Heb je toen ie een blindedarmontsteking had, hem naar school gestuurd want je dacht dat ie schoolziek was?

Heb je je kind bijna opgehangen met het autostoeltje?





Vertel, vertel.



Dan mogen jullie mij over 4-5 jaar pesten als ik een hormonale, hysterisch jankende zwangerosaurus ben
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Feest der herkenning hier
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft haar per ongeluk in haar vingertje gebeten.



Vriend heeft haar op de commode met haar hoofdje tegen de muur laten knallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersmollie1 schreef op 24 juni 2010 @ 19:09:

Gister trok ik mini's jurkje uit, ging wat moeizaam over haar hoofdje dus ik gaf nog even een goeie ruk. Hele pluk haar aan het knoopje... Ze gaf geen kik, dat vond ik dan wel weer stoer.Bikkel
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk topic! Ik voel me zóveel minder schuldig over die potentiele hersenbeschadiging. Geweldige verhalen! Ga door!
Pearle, jij wint!! ;)



Vingernageltje > check

Deurpost > check

Haren vast in knoopjes > check



Ik heb m'n zoontje ooit uit m'n handen laten vallen. Gelukkig was ik bezig hem in z'n ledikantje te leggen, dus hij viel zacht, maar ik vond 't wel heeeeel erg....
Alle reacties Link kopieren
Jullie ook al eens tot stilstand gekomen bij een stoeprandje, met ingeklapte buggy én kind daarin?
Alle reacties Link kopieren
Ik liep met zoon, 2,5 jaar, en wandelwagen naar de supermarkt. Eenmaal aangekomen kwam ik erachter dat mn baby niet in de wandelwagen lag. Ik dacht, in blinde paniek, dat ik haar onderweg ergens was verloren (het idee!).

Ik als een gek de weg teruggelopen (ze zou toch zomaar ergens in de struiken kunnen liggen) .... bleek dat ik mevrouw gewoon thuis in de box had laten liggen.



DOM!!!



Als ik het haar nu vertel, komt ze niet meer bij. Ze heeft er overigens niet van geleden... behalve dat ze enorm veel haar op haar tanden heeft....waarschijnlijk toen ontwikkeld!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen kinderen, maar ik heb de tweejarige dochter van een vriendin op straat laten stuiteren. Ze zat in haar wandelwagen en ik wilde haar voorover van een redelijk hoge stoeprand rollen (er hingen tassen aan de achterkant met breekbaar spul erin, vandaar dat ik de wandelwagen voorover kiepte). Bleek dat ze niet vastzat in de riempjes, dus kind zo hup op haar bips op het asfalt. Blèren natuurlijk, maar de schade viel mee, alleen een beetje een zere bips.

Ik schaamde me kapot
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Van de week dochter van 9 maanden los in de buggy gezet, draaide me even een split second om en ze boog naar voren om hond te aaien en boink, op kneitertje
Alle reacties Link kopieren
quote:Noni schreef op 24 juni 2010 @ 19:25:

Jullie ook al eens tot stilstand gekomen bij een stoeprandje, met ingeklapte buggy én kind daarin?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 24 juni 2010 @ 19:25:

Ik liep met zoon, 2,5 jaar, en wandelwagen naar de supermarkt. Eenmaal aangekomen kwam ik erachter dat mn baby niet in de wandelwagen lag. Ik dacht, in blinde paniek, dat ik haar onderweg ergens was verloren (het idee!).

Ik als een gek de weg teruggelopen (ze zou toch zomaar ergens in de struiken kunnen liggen) .... bleek dat ik mevrouw gewoon thuis in de box had laten liggen.



DOM!!!



Als ik het haar nu vertel, komt ze niet meer bij. Ze heeft er overigens niet van geleden... behalve dat ze enorm veel haar op haar tanden heeft....waarschijnlijk toen ontwikkeld!





Whahaha



De meest recente:



Zoon (5) deed dit jaar voor de eerste keer mee met de avondvierdaagse. De derde avond zei hij bij het begin al dat hij moe was, niet meer wilde, zijn benen deden zeer, hij kon niet meer etc.

En wij: Hup, kom op joh we zijn net begonnen, even doorlopen hoor.

Op een gegeven moment zagen we dat het ECHT niet meer ging en hebben de auto maar gehaald. Thuis bleek hij flinke koorts te hbben. Arme schaap was dus gewoon ziek!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn uk eens op een gewone stoel gezet, maar wel zo een met een "open"achterkant. (watje bij klapstoelen ook hebt) Ging hij naar achteren leunen, viel hij zo door dat gat naar achteren. Gelukkig geen wonden of ernstige dingen, wel keihard janken en het hele terras wat ons bekeek zo van: wie zet zn kind nou op zon stoel..

En ook hier wel eens de deur opengedaan terwijl zoon lief er achter stond, en in zn vingers geknipt ipv de nagels.
Alle reacties Link kopieren
En laatst zette ik mn kind in de buggy. Maar die was nog niet goed opengeklapt.

Kind werd dus bijna opgevouwen..
Kind uit Maxi Cosi (welke variant dan ook ) halen en dan hoofd tegen auto aan.
Buggies zijn ondingen! Ik heb een tweeling, dus had ook een tweelingbuggy, gezellig naast elkaar. We liepen in een pretpark en het regende, dus we hadden ze regencapes omgedaan. Die waren iets te lang, zodat ze onder die wieltjes van de buggy terechtkwamen en de kinderen dus plat op hun gezicht op straat lagen....
Alle reacties Link kopieren
Oeps, mijn oudste zoon Olvarit blijven voeren terwijl deze bedorven bleek......hem als baby een keer in een badje met te warm water gedaan......mijn jongste zoon een keer zijn nagels te kort afgeknipt...........geloof me, ik lag elke keer na deze gebeurtenissen een nacht wakker en voelde me zoooo schuldig. Gelukkig staan er 1.00000 fijne en lieve momenten tegenover. Maar op zo'n moment voelde ik me wel heel klein van schaamte.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zoontje van 1 dag oud had zn mutsje niet goed op. Dus ik wilde dat even recht trekken. Had ik zijn oortje te pakken. Hij een snee in zn oor en bloeden! O, wat voelde ik me een slechte moeder en jankte hard met hem mee!



Een collega van mij wilde op visite gaan. Dus hup met manlief in de auto. Hadden ze zoiets van zijn we iets vergeten? Stond hun zoontje nog in de maxicosi op tafel! OEPS!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik duidelijk niet de enige onhandige moeder ben! Tot nu toe heeft vooral de oudste het moeten ontgelden, bij de jongste weet ik nog wat er allemaal mis ging en let dus iets beter op.

Ze heeft een keer met d'r vingertje tussen de deur gezeten (en ik maar denken: "waarom gaat de deur zo lastig dicht?"). Gelukkig geen schade, zag net op tijd haar vinger voordat ik echt kracht ging zetten.

Ze is weleens uit de buggy gekukeld, omdat ik de riempjes vergeten was vast te maken.

Enz, enz...

Had er zelf altijd meer last van inderdaad dan zij!
Alle reacties Link kopieren
Kind met het hoofdje tegen de auto laten botsen bij het in de autostoel wurmen, gat in het hoofd van kind veroorzaakt, kind met zijn vingers tussen de schuifdeur van de auto, met het velletje van de nek tussen de rits van de jas laten komen.

Schoenen van kind verkeerd om aandoen als je naar een automuseum gaat en kind dus de hele middag loopt tot hij echt van ellende niet meer wil gaan staan. Ook heel fijn. (Het was trouwens man die de schoenen verkeerd om aangedaan heeft, maar het was me niet opgevallen dat ze verkeerd zaten.)
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren
Met buggy tegen een stoeprand terwijl dochter niet vast zat. Toen lag ze dus languit op de stoep.



Teveel boodschappen aan de buggy gehangen. Kennen jullie dat? Dat je dan even loslaat en dat kind met de benen in de lucht in een omgevallen buggy ligt.
Alle reacties Link kopieren
vingertje aan de verkeerde kant van de deur, en ik maar duwen omdat de deur niet dicht wilde.....
Alle reacties Link kopieren
Kind 1 was dwars, wilde niet meekomen en ik had haar arm vast... dochter liet zich woest vallen *knap*... elleboog uit de kom.

De huisarts keek me zeer bedenkelijk aan, want ze had toendertijd net een enorme blauwe buil op haar voorhoofd, net dag daarvoor opgelopen op de creche



Kind 2 was altijd zo'n knoeier met drinken, dus toen ze geen melk wilde haar dat tóch op laten drinken... nog geen 2 seconden later kwam alles er met een boog weer uit, ze voelde zich dus niet lekker
Alle reacties Link kopieren
Kind lag gezellig naast me in bed (aan de zijkant, zodat manlief lekker door kon slapen), we waren allebei weer in slaap gesoezeld, tot ik me om wilde draaien: PLONK, kind uit bed geduwd! Tand door het lipje, hysterisch huilen, wij allebei stijf van de schrik mét rechtopstaande haren
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon (3,5 jaar) zegt steevast als ik hem zijn sandalen aan wil trekken; mijn voeten geen pijn doen hè mama? Omdat er 1 (of vaker) zo'n ieniemienie-velletje tussen in zat.....



Ook met nagelknippen....de allereerste keer, hij was 6 weken en ik knip hem zo in zijn vingertje.....en dat bloede....



Ooooooh, ik kan bijna zo weer huilen...
Alle reacties Link kopieren
ik had zoonlief van een paar maanden op de arm en liep bij mijn schoonouders in huis; wilde naar de bijkeuken en duwde de deur open. Liep stom genoeg zijwaarts met Uk's koppie eerst toen de deur een veer bleek te hebben en dus terugknalde. Tegen Uk's koppie dus... blèren natuurlijk... geen schade gelukkig...



Manlief deed een keer de 'gordel' van de wipstoel dicht - zo'n klik-klemding. Ging wat moeilijk... dacht hij, tot Uk begon te krijsen en toen snapte hij waarom het zo moeilijk ging: Uk's vingertje was er ook in geklikt... gelukkig hoefden we die week net niet naar het CB met dat blauwe vingertje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven