Wat heb jij je kind per ongeluk aangedaan?

24-06-2010 18:55 504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het "teennageltje-topic" ben ik wel benieuwd wat alle andere, ontaarde moeders hun kids wel niet hebben aangedaan?



Heb jij je kind van 3 trappen laten stuiteren?

Ben je je kind vergeten bij het tankstation?

Heb je toen ie een blindedarmontsteking had, hem naar school gestuurd want je dacht dat ie schoolziek was?

Heb je je kind bijna opgehangen met het autostoeltje?





Vertel, vertel.



Dan mogen jullie mij over 4-5 jaar pesten als ik een hormonale, hysterisch jankende zwangerosaurus ben
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Oja, zoon toch maar naar zwemles laten gaan. Dacht dat ie last had van aanstelleritis. Niet dus. Dus kots allover (gelukkig niet in het zwembad, maar in kleedkamer)
Alle reacties Link kopieren
Dit soort dingen heb ik nou echt nooooit gehad!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
gebroken enkel afgedaan met een asperientje
Alle reacties Link kopieren
Kind (toen 1) uit het oog verloren (in huis). Na een harde knal wist ik waar ze was, in de hal, bleek gevallen van de trap. (litteken nog te zien na 8 jaar).
Alle reacties Link kopieren
Oja, was zoon toen hij 6 wk oud was in bad aan het doen, hield hem met 1 hand vast en wilde met de andere hand shampoo op zijn hoofdje doen. Net toen de klodder shampoo uit de fles kwam, keek hij omhoog waardoor hij het precies in zijn ook terecht kwam...
Bij de eerste keer nagels knippen van mijn oudste dochter heb ik een stukje van haar vinger afgeknipt. Bloeden als een rund, het arme ding. Sindsdien, ze is nu ruim 2,5, heb ik geen nagels meer geknipt, durf het niet.



Die nagels komen vaker voorbij zie ik, arme kindertjes



Ik veroordeelde altijd ouders die het overkwam, maar onze dochter heeft haar voet tussen de spaken van de fietsgehad. Kind was zo boos vanwege een kras op haar oog dat ze onderweg naar de dokter haar voetje uit het zitje had gewurmd (die van Bobike zijn niet altijd de besten, zullen we maar zeggen) en de voet tussen de spaken kreeg. Naast een ooglapje voor haar oog, waren we dus een röntgenfoto en een voetje in het verband verder.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleine mannetje van 7 weken in de auto opgesloten.

Mijn fijne auto NOT gaat ook op slot met deuren open.

Ik gooide de sleutels op mijn stoel en zet Maxi Cosi vast. Gooi de deur dicht en hoor dat hij in het slot valt.

Ik werd werkelijk helemaal gek! Politie, garage, routemobiel en ANWB kwamen niet. Ik moest maar een raam in slaan ?!?!?

Dit terwijl de kleine op de bijrijdersstoel stond en de sleutels op mijn stoel. Risico op glas in de maxicosi. Geen optie dus...



Gelukkig na 1 uur hem kunnen bevrijden omdat ik opeens bedacht dat ik de achterdeur niet op slot had gedaan. De reservesleutel kon dus gepakt worden!!

Oh....wat voelde ik me een slechte moeder!!!
Alle reacties Link kopieren
Zoon was dwars en vervelend en zat te knoeien met het eten. Ik stuur hem naar zijn kamer. Onderweg glijd hij uit en huilt, maar ik zeg hem naar zijn kamer te gaan. Ik ondertussen de vloer schoonmaken (vloerbedekking en rode saus). Tot zoon roept dat het bloed op de grond valt. Bloed? Had hij bij het vallen dus een winkelhaak in zijn achterhoofd opgelopen. Alles zat onder het bloed.
MILF in the making ;-)
quote:DarkRosePrincess schreef op 24 juni 2010 @ 19:40:

Kind met het hoofdje tegen de auto laten botsen bij het in de autostoel wurmen, gat in het hoofd van kind veroorzaakt, kind met zijn vingers tussen de schuifdeur van de auto, met het velletje van de nek tussen de rits van de jas laten komen.

Schoenen van kind verkeerd om aandoen als je naar een automuseum gaat en kind dus de hele middag loopt tot hij echt van ellende niet meer wil gaan staan. Ook heel fijn. (Het was trouwens man die de schoenen verkeerd om aangedaan heeft, maar het was me niet opgevallen dat ze verkeerd zaten.)Die had ik ook, en het lullige was dat het velletje er echt tussen zat, en de rits nog een keer naar beneden moest. Duurde ook even voordat ze daar overheen was.
quote:Noni schreef op 24 juni 2010 @ 19:11:

Oh ja, nog een beschamende, vlak na de geboorte van de eerste wist ik natuurlijk nog niet dat je met kind op je arm iets breder bent dan zonder. Hij knalde dus met zijn hoofd tegen de deurpost, voelde me zooo ellendig toen!Dit is mij ook overkomen!
Alle reacties Link kopieren
Kinderen vergeten van school te halen. Het was 4 uur toen ik zag dat ik wat oproepjes had gemist.
-
Alle reacties Link kopieren
Oja, en waar ik me nog steeds een beetje voor schaam. Toen we met ons hele gezin voor het eerst boodschappen gingen doen. Mijn jongste zoon was toen een week oud. Vol trots liepen we met oudste zoon en kinderwagen met baby langs de schappen. Boodschapjes doen, pompiedom, filet americain kopen enzo, tralala en toen in de rij bij de kassa. We zeiden nog dat we het gevoel hadden dat we iets waren vergeten.....



Stond onze zoon nog bij de komkommers.....



Wat een paniek. Van onze kant dan, het menneke lag nog heerlijk te pitten!
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon is thuis geboren. Probleemloze bevalling, voorbeeldige zoon die meteen al doorsliep, echt, wat een makkelijk kind. Zo makkelijk dat mijn vriend en ik een week ofzo later op het idee kwamen om eens weer lekker uit te gaan. We waren al zo lang niet meer even uitgeweest! Allebei jas aan, staan we in de hal om weg te gaan, ineens.... "Shit, het kan helemaal niet, we hebben een kind boven te slapen!!!!!!!!!" Doing!!!!!!!!!

Toen mijn zoon 10 weken oud was ben ik weer 3 dagen per week gaan werken en ging mijn zoon naar het kinderdagverblijf. Hoe vaak heb ik niet op ochtenden met hem voor de deur van het kinderdagverblijf gestaan, helemaal bepakt en bezakt, bleek dat ik die dag helemaal niet hoefde te werken en zoonlief en ik dus gewoon thuis konden blijven..

Andersom gelukkig nooit gehad, dat was minder geweest voor mijn werkgever en collega's
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn zoon net uit de operatiekamer kwam, legde ik hem op bed, maar hij kon zich net omdraaien en ja op de grond.



Kan ik me nog steeds schuldig omvoelen, ik keek heel even ergens anders heen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Kind ging eten , slabje om en brullen , brullen.

Wat zou er nou toch zijn?

Na 5 minuten er achter komen dat z'n nekvel tussen de drukknopjes zit...
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een heerlijk topic dit! Ik kan me nu al indenken dat ik ook dit soort stommiteiten ga uithalen, dus ik laaf me aan het idee dat er meer mensen zijn die een beetje...onhandig kunnen zijn! :D
Alle reacties Link kopieren
Nageltjes doe ik uit principe niet.

Butsen tegen autozijkanten is inmiddels een ingeburgerd begrip.



Bij middelste zoon heel enthousiast gedaan over attractie in Disneyland (die enge lift, ben even de naam kwijt). "Nee, Jack, het is echt niet eng. Hartstikke leuk. Kom toch leuk met mamma mee, dat is stoer."

Hij mocht er net wel/niet in met zijn lengte.

Zoon mee....ik heb alles bijelkaar gegild zo eng vond ik het (en zoon dus ook).

Daar heb ik me echt schuldig over gevoeld.

Twee dagen later toch nog eens allebei erin geweest en wel gelachen.
Ik heb mijn kinders niet veel ergs aangedaan, behalve de incidentele hoofd-tegen-autodeur/etc.



Wel wat 'traumaatjes' bezorgd. He, verdorie, kijk nou toch uit. Het ligt voor je voeten! Dààr! Sjesis, je ziet een vliegtuig op kilometers afstand maar je speelgoed voor je voeten kan je niet vinden??"

Kind vette oogafwijking. Kwamen we pas achter toen ze drie en een half was. Oeps!
Alle reacties Link kopieren
Dochter van toen 7 springt vd trap af en komt verkeerd terecht, met haar teen tegen de rand vd tegels (hebben tegels in de gang, op het luik vd kruipruimte ligt een mat) en brullen/gillen dat ze doet... maar het is een aanstelster tot en met, dus ik niet zo piepen...

Even later zien we bloed door haar maillot, toch maar even kijken, ligt het topje van haar kleinste teen er bijna af....

Oeps.....
In vingertje geknipt. Check.....bij drie van de vier kinderen. Schaam. Portier van de auto dichtgooien terwijl het handje van telg er tussen zat. Schaam. En nog veel en veel meer.:(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoon een uit het badje (op standaard) laten kukelen, zo op de tegels van de badkamervloer. Hij was zo glad geworden door de badolie in bad, dat ik hem niet kon houden.
quote:tilalia2 schreef op 24 juni 2010 @ 20:15:

Wel wat 'traumaatjes' bezorgd. He, verdorie, kijk nou toch uit. Het ligt voor je voeten! Dààr! Sjesis, je ziet een vliegtuig op kilometers afstand maar je speelgoed voor je voeten kan je niet vinden??"

Kind vette oogafwijking. Kwamen we pas achter toen ze drie en een half was. Oeps!



Dat hadden vrienden van mij ook min of meer, maar dan met horen...

Een jaar lang boos op hun zoon van vier omdat hij zo slecht luisterde, op school niet luisterde, op de opvang niet. Hij schreeuwde ook erg hard, dat moest hij maar afleren.

't Arme joch had gewoon vocht achter zijn trommelvliezen en hoorde maar 20%....
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 24 juni 2010 @ 18:57:

Hmmm... ik heb geen kinderen, maar mijn moeder heeft me eens uren aan een tafel laten zitten met een glas melk. Ik piepte altijd dat ik melk niet lustte, en ze was het zo zat dat ik moest blijven zitten tot het op was.



'Maar mama, deze is écht niet lekker'.

En toch moest ik blijven zitten.



Wat schaamde ze zich toen ze er na een tijd achterkwam dat ik echt zure melk in mijn glas had... Deze heb ik ook gehad. Het ging precies zo, alleen was het mijn vader van wie ik moest blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
de schade tot nu toe (2,5 jaar):



In de auto opgesloten toen het min 12 was. De motor stond aan, ik ging de ramen krabben en floep... de auto valt in het slot. het was zo'n zeven uur, bij veel buren nog donker en mijn man was net zo'n drie kwartier op weg naar zijn werk met de reservesleutel. Ik heb buiten hopsend en zingend hem vermaakt en hij vond alles best. Ik was zo blij dat de verwarming aanstond in de auto!



Per ongeluk laten struikelen



De nageltjesknip fout



Bijna vergeten af te leveren bij mijn gastouder die op de route naar mijn werk woont.



Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven