Wat heb jij je kind per ongeluk aangedaan?

24-06-2010 18:55 504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het "teennageltje-topic" ben ik wel benieuwd wat alle andere, ontaarde moeders hun kids wel niet hebben aangedaan?



Heb jij je kind van 3 trappen laten stuiteren?

Ben je je kind vergeten bij het tankstation?

Heb je toen ie een blindedarmontsteking had, hem naar school gestuurd want je dacht dat ie schoolziek was?

Heb je je kind bijna opgehangen met het autostoeltje?





Vertel, vertel.



Dan mogen jullie mij over 4-5 jaar pesten als ik een hormonale, hysterisch jankende zwangerosaurus ben
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Dochter wil niet verschoond worden, ik zit al klaar op de grond met doekjes en luier. Dochter rent langs en ik grijp haar bij haar middel, maar te laag dus kind klapt keihard dubbel met haar koppie op de houten vloer. Een klap! Daar voelde ik me wel vreselijk schuldig over.



Man zit in bed te slapen met pasgeboren zoon op zijn borst. Ik weet niet hoe maar ineens zie ik man met kind zo uit bed donderen.



Man loopt in de tuin met dochter op zijn schouders, wil naar binnen lopen maar vergeet dat het zonnescherm uit is. Dochter tegen zonnescherm.



Zoon is strontvervelend in bad. Ik haal boos een nat jongetje uit bad, wil hem op zijn aankleedkussen leggen maar hij stribbelt zo tegen dat ik hem niet meer kan houden en ik met mijn nagel zijn zij open haal. We zijn nu 2 jaar verder en hij heeft nog steeds een litteken



Papa is een dagje met dochter thuis (toen anderhalf). Ik kom om 6 uur thuis en papa klaagt dat dochter de hele middag zo vervelend is geweest. Wat blijkt: hij heeft haar de hele middag geen eten gegeven. Kind was gewoon flauw van de honger.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik heb ook een keer de buggy op de tramrails geklapt. Oudste liep te zeuren en had heel slecht geluisterd dus die had ik aan één hand en was ik op aan het foeteren. Met andere hand duwde ik de bugaboo de tramrails op, wieltjes bleven staan en de hele kar klapt zo keihard voorover. Wat een drama, overal bloed, allemaal mensen eromheen die een ambulance wilden bellen, en een heel zielig klein jongetje dat net kon lopen en eruitzag als een vogeltje, zijn lip was zo dik dat het net een snaveltje leek.
Alle reacties Link kopieren


Pammie, nog zo'n ontaarde vader!
Ik vond het niet zo grappig
quote:Pammie schreef op 24 juni 2010 @ 21:43:

Papa is een dagje met dochter thuis (toen anderhalf). Ik kom om 6 uur thuis en papa klaagt dat dochter de hele middag zo vervelend is geweest. Wat blijkt: hij heeft haar de hele middag geen eten gegeven. Kind was gewoon flauw van de honger.Had ie zelf ook niet gegeten ?
Zat niet in zijn systeem nog denk ik. Dochter is nu bijna 7 hoor, ze doet het nog
@pammie, hier vergat man dochter vaak vast voedsel te geven als hij alleen met d'r was. Heeft ehct een aantal weken geduurd voor het in zijn systeem zat dat ze niet meer op enkel melk leefde. Kinderen kunnen veel hebben
Ik snap gewoon niet hoe je zoiets elementairs vergeet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, maar heb nog wel een paar voorbeeldjes van mijn ouders (Het resultaat zie je nl nog)



Toen ik een jaar of 1 was, glipte ik uit mijn moeders armen en landde zo met mn voorhoofd op de tv kast. Pcies op de hoek natuurlijk, nu 32 jaar later zie je het litteken nog. (Lees streep, voordeel is wel, straks bij enorme rimpels op voorhoofd valt het weer weg)



2 Scheef staande wijsvingers, de ene met dank aan mn pa. Ik was aan jaar of 5 en pa en ik waren met de auto weg geweest. Terug thuis, stap ik uit, hou de deurpost (hoe heet dat bij een auto vast) pa ramt deur dicht. Vraagt nog of Glittertje even door wil lopen want t regent. Ik bleef mooi staan, zat dus met 3 vingers tussen de deur. (Die goed dichtzat want het lampje brandde niet) Dat was mn linkerwijsvinger.



De rechter werd een jaar later gemolesteerd. Ik weet alleen niet meer of daar pa of ma debet aan had. Zelfde verhaal als hierboven maar dan met de achterdeur.
Alle reacties Link kopieren
Als het slecht was afgelopen niet nee, maar nu dan?

Toen vriend in het vingertje van dochter beet was hij meer van slag dan zij.

Helemaal wit en hij riep alsmaar dat ik hem een schop mocht verkopen omdat hij zo stom deed.



Hij heeft nog steeds een mega schuldgevoel terwijl ik er nu wel om kan lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dit in de trein te lezen. Niet echt handig, want man wat moet ik lachen om al deze incidenten. Kan me voorstellen dat ouders er op dat moment anders over denken, maar als buitenstaander...



En ik ben nu nog kinderloos, maar ik kan me levendig voorstellen dat ik dit soort dingen ook mee ga maken.
quote:Pammie schreef op 24 juni 2010 @ 21:56:

Ik snap gewoon niet hoe je zoiets elementairs vergeet Moet je man voor zijn om dat te kunnen snappen denk ik. Ik heb het althans nog nooit van een moeder gehoord dat ze haar kind vergat eten te geven
Ik ben vanmiddag nog op de teen (gehult in teenslipper) van mijn twee-jarige dochter gaan staan.



Het uit de autostoel halen en het hoofd tijdens deze handeling tegen de deurpost stoten, heel bekend.



En toen ik borstvoeding gaf, is dochterlief van de tepel "geschoten" en toen spoot het recht in haar oog. Was ook errug huilen.



Velletje van keel een keer tussen de rits van de jas. Met geweld een paardrijlaarsje aan willen trekken (gewoon stampen, Fien, niet zeuren!) terwijl er een sok inzat.



Stukje vlees laten proeven met pepertje erop.



En een keer mijn eigen tandpasta, zo'n hele pittige, op de tandenborstel gedaan en haar tanden willen poetsen. Ze schreeuwde dat "het beet".



En ik dacht een keer dat er na een boswandeling een teek op haar hoofd zat, maar dat was dus een wratje waar mama aan draaide.
Alle reacties Link kopieren
Ik paste vroeger op een kind, samen met een vriendinnetje. Toen ze een jaar of 1,5 was hebben we haar een keer laten kukelen. Later bleek het meisje niet helemaal goed. Die ouders wisten dat waarschijnlijk al veel langer, maar ik ben nog wel een hele tijd bang geweest dat het kwam omdat ze bij ons was gevallen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunemom schreef op 24 juni 2010 @ 21:59:

[...]



Moet je man voor zijn om dat te kunnen snappen denk ik. Ik heb het althans nog nooit van een moeder gehoord dat ze haar kind vergat eten te geven Ik heb een vriendin die er ook wat van kan. Die kwam er bijvoorbeeld na twee maanden achter dat je de groente-potjes moet opwarmen. "Hoeft bij fruitpotjes toch ook niet?"
quote:lilalore schreef op 24 juni 2010 @ 22:01:

[...]





Ik heb een vriendin die er ook wat van kan. Die kwam er bijvoorbeeld na twee maanden achter dat je de groente-potjes moet opwarmen. "Hoeft bij fruitpotjes toch ook niet?"
Ik ken wel een moeder die vergat haar kind vast voedsel te gaan geven. Bij een maand of 9 bedacht ze zich dat kind misschien niet meer genoeg had aan de fles (de schade is ondertussen ruimschoots ingehaald ).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ze had er vast gewoon geen zin in. Had ik ook niet bij 2 en 3.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ahh gos dat jongetje met die fiets, ik kan me zo goed voorstellen hoe dat elke keer gaat als hij erop gezet wordt
Mijn zoontje van een paar maanden, 24 jaar geleden, begon ernstig te brullen toen ik de rist van z'n jasje dicht deed. Ik had geen idee, maar het klonk alarmerend. Uit de kinderwagen gehaald, maar hij bleef gillen. Zat z'n vel van z'n nekkie tussen de rits



Dat voorval nooit vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Zit echt met tranen over de wangen op de bank, heerlijk dit; beter als het voetbal!



Met hoofd tegen auto bij uithalen maxi cosi heb ik zo'n 1x per maand. Komt misschien ook omdat dochter (inmiddels 2 jaar) niet zo lekker meewerkt.



Gelukkig nooit in de vingers geknipt; ik deed altijd de nageltjes scheuren (in babytijd), nu gewoon met nagelknipper.



Per ongeluk laten struikelen, natuurlijk!



Bedorven melk in de fles (waarom wil íe nou niet?).



Ben eens met dochter van de trap gevallen (derde tree van boven). Dochterlief had niets, maar ik heb er lang last van gehad....... oh ja, mijn man en ouders hoorde me vallen en die hebben er volgens mij nog langer last van gehad als ik .



Boos op zoon omdat hij zit te zeuren dat hij (weer) geen zin heeft in zwemles. Uiteindelijk heel de les lopen huilen, bleek hij 39,8 graden koorts te hebben, gewoon ziek dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 24 juni 2010 @ 22:00:

En een keer mijn eigen tandpasta, zo'n hele pittige, op de tandenborstel gedaan en haar tanden willen poetsen. Ze schreeuwde dat "het beet".Fluortabletjes in je koffie en je kinderen een zoetje geven. En dan zeggen dat ze niet moeten zeuren over vies, tot je je koffie proeft.
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren
Och, die arme kinderen . Ik had een leuk mobiel boven de box, was er erg trots op. Wilde dat dochter (toen 4 maanden) hem ook heel mooi vond, maar dat wisselde nogal eens. Op een dag was ze zo vrolijk aan het lachen naar het ding, dat moest gefilmd worden. Maar het ding stond een beetje scheef en ik zou het eens mooi recht draaien, dan kwam ze goed op de film. Camera stond al aan, even draaien... ruk ik met volle kracht dat ding eraf, bovenop dochter. Huilen natuurlijk.... Ik schrok me gek, smeet het ding weg, greep dochter, viel uiteraard erg mee, haha. Bleek een erg grappig filmpje te zijn geworden :-)).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn nichtje toen ze nog een baby was een keer laten vallen in het zwembad. Ik gleed uit en zij gleed uit mijn handen en ging echt koppie onder. Zij had er niet veel last van, ik heb me heel schuldig gevoeld.



Of deze, mijn zoontje huilde zich toen hij kleiner was vaak in slaap. Soms ging ik dan na een tijdje nog even kijken, soms ook niet. Maar die keer dat ik hem 's ochtends vond in een bedje vol groene stukjes en een hele zure lucht, waar hij dus waarschijnlijk de hele nacht in gelegen had, toen had ik toch wel erg veel spijt dat ik niet even naar hem toe was gegaan.



Mijn oudste zoon is ook een keer van de commode gevallen waar ik bij stond, maar gelukkig ving ik hem op 2 cm boven de grond. Mijn jongste is in 10 minuten tijd 2 keer van ons bed in de caravan gevallen.



Bij mijn oudste ging het trouwens bij het begin al mis. Ondanks het feit dat we toch wel voldoende voorbereid waren, was het enige wat mijn man en ik konden bedenken toen we met onze zoon thuiskwamen hem in maxicosi op ons bed te zetten en vol bewondering naar hem te kijken. Na een tijdje kwam de kraamverzorgster en bleek onze zoon van top tot teen onder de poep te zitten. Niets van gemerkt
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het gek. Nu is het allemaal heel grappig, kind vergeten thuis, of in de creche. "Ja hoor, is mij ook overkomen"

Totdat er een bericht in de krant komt dat er een kind te lang in een hete auto heeft gelegen: "Nee hoor, zou me nooit overkomen, hoe kunnen ze dat doen"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven