Wat hebben jouw kinderen allemaal over jou verzonnen?

23-11-2020 12:01 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na aanleiding van een ander topic...

Wat hebben jouw kinderen allemaal verzonnen, al dan niet over jou, wat helemaal niet waar is?

TO trapt af:
Dochter heeft ooit, toen ze een jaar of 3 was, tegen wildvreemden in de speeltuin beweert dat ze hele luie ouders had, die nooit met haar wilden spelen en alleen maar voor de tent de krant zaten te lezen de hele dag. En dat ze daarom alleen in de speeltuin was.

In werkelijkheid stonden wij in het zicht van die speeltuin de tent op te zetten, we waren namelijk net op de camping aangekomen. Madam was duidelijk boos dat we dat aan het doen waren :-D .
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 23-11-2020 14:01
Reden: spelfout
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
oh jezus wat een afschuwelijke spelvaut in de topic titel. Sorry!

Edit: hij is gefixt. Fijn!
dannas wijzigde dit bericht op 23-11-2020 17:28
17.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van de week nog mijn vierjarige tegen mijn man: "Mama heeft mij heel hard geduwd en nu ben ik gevallen!", terwijl ik aan de andere kant van de kamer stond.

Ik heb zelf ooit eens als peuter een blauw oog gekregen van een medepeuter en vervolgens tegen de juf gezegd "Dat heeft mama gedaan" :lol:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig in huis: Mijn dochter van toen 2 of 3 mocht van mij niet alle luiers uit het pak trekken. Daarop liet ze zich theatraal achterover vallen, en liep daarna heel hard huilend naar papa in de andere kamer: "Mama mij duwen!"

Kreng. :|
Toen mijn jongste in groep 1 zat werd ik op het matje geroepen door de juf, want jongste had in de kring verteld dat hij nooit ontbijt kreeg voor hij naar school ging en juf vond dat erg zorgwekkend allemaal.

Echt verzonnen was het trouwens niet eens: zoon vond een ochtendmaaltijd pas een ontbijt als ie plaatsvond aan een gedekte tafel vol warme verse broodjes, yoghurt, muesli, allerhande overheerlijk beleg en een keur aan sapjes. Dus die boterham met pindakaas die hij voor schooltijd uit het vuistje naar binnen spoelde met een beker melk telde niet :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Toen wij net verhuisd waren verkondigde zoon (toen 5) in de straat dat mama in de gevangenis had gezeten :-o
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!
Toen ik in groep 2 zat vertelde ik de nieuwe meester dat ik een grote broer had in de bovenbouw. Toen mijn ouders geen nieuwsbrieven meer van school kregen stond mijn moeder raar te kijken toen de meester zei: “Die krijgt uw zoon toch al mee naar huis?”.
Ik ben enig kind 😄
daantje75 schreef:
23-11-2020 12:14
Toen wij net verhuisd waren verkondigde zoon (toen 5) in de straat dat mama in de gevangenis had gezeten :-o
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleuter laatst tegen z'n juf : Mijn mama gaat kinderen vermoorden.

Wat er werkelijk is gebeurt: Broer en zus vliegen elkaar in de haren, bloed onder de nagels vandaan halen en toen riep ik zwaar geïrriteerd 'Ik vermoord er ooit nog eens 1'

Oeps.
Alle reacties Link kopieren
haha, goede verhalen allemaal.
Die van dat ontbijt ook. Ik zie de juf zo voor me.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste (3.5) gilde een aantal maanden terug in de supermarkt: ‘je moet mij niet altijd slaan mama!’

Hij mocht geen knijpfruit namelijk. Want hij had al een banaan.

Maar blijft awkward :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
daantje75 schreef:
23-11-2020 12:14
Toen wij net verhuisd waren verkondigde zoon (toen 5) in de straat dat mama in de gevangenis had gezeten :-o
:hihi: :hihi: :hihi: lekkere binnenkomer :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vriend van mij liep op een drukke zaterdag met vrouw en kind in het winkelcentrum, moeder moest even ergens naar binnen. Hij hield de hand van zijn kind vast en liep alvast wat door.

Kind van een jaar of 5 gillen terwijl ze los probeerde te komen: ‘ik wil naar mamma, jij bent mijn pappa niet!! ‘

En dan krijg je toch wel wat fronsende gezichten om je heen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-11-2020 12:20
Vriend van mij liep op een drukke zaterdag met vrouw en kind in het winkelcentrum, moeder moest even ergens naar binnen. Hij hield de hand van zijn kind vast en liep alvast wat door.

Kind van een jaar of 5 gillen terwijl ze los probeerde te komen: ‘ik wil naar mamma, jij bent mijn pappa niet!! ‘

En dan krijg je toch wel wat fronsende gezichten om je heen..
Maar zegt iemand dan ook iets??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
23-11-2020 12:22
Maar zegt iemand dan ook iets??

Jahoor. En hij zei ook dat hij wél de vader was, en toen moeder er aan kwam kon ze dat ook beamen.
En kind ging huppelend tussen beide ouders weer verder..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Juf had in de kring gevraagd welke kinderen wel eens een tik van hun ouders kregen. Toen hadden alle kinderen hun hand op gestoken. Toen ik ernaar vroeg bij dochter, zei ze dat ze niet de enige wilde zijn die zijn hand niet op stak. Lekker dan.
himalaya schreef:
23-11-2020 12:24
Jahoor. En hij zei ook dat hij wél de vader was, en toen moeder er aan kwam kon ze dat ook beamen.
En kind ging huppelend tussen beide ouders weer verder..
Gelukkig maar. Voor hetzelfde geld werd papa onder de vreselijkste verdenkingen afgevoerd naar het cachot :proud:
Alle reacties Link kopieren
We hebben zelf geen kinderen, maar wel een buurmeisje van 3. Laatst had mijn man een pakje aangepakt waar regenlaarsjes voor haar in bleken te zitten. Ze kwam ze zelf halen met haar moeder. En nu loopt ze dus trots op haar laarsjes met panterprintje te paraderen en verkondigt tegen iedereen die het maar horen wil “Van de buren gekregen”!
The owls are not what they seem
Dat wij ook gingen scheiden.

Ik gebruik mijn eigen naam en ben ook niet getrouwd maar gepartnerd.
Er was een meisje waarvan de ouders gingen scheiden, die vertelde dat in de klas ( kleuters). Mijn was was bezig met een nieuwe stoppen met rokenpoging en was niet zo gezellig.

Ik had dat weekend ervoor gezegd dat hij met zijn nicotinekauwgom kon vertrekken als hij niet normaal kon doen.

Man draait bij, niets aan de hand.
Maar omdat we niet vaak (openlijk) ruzie maakten dacht ze dat heel serieus was en dat dat dus scheiden was.

Dus zij ook: Mijn papa en mama gaan ook scheiden.
Juf in mijn nek inde middag. wat hoor ik nu en ik zie dat je al je meisjesnaam gebruikt, waarom heb je dat niet gezegd ect.

:rofl:
KamilleT schreef:
23-11-2020 12:26
Juf had in de kring gevraagd welke kinderen wel eens een tik van hun ouders kregen. Toen hadden alle kinderen hun hand op gestoken. Toen ik ernaar vroeg bij dochter, zei ze dat ze niet de enige wilde zijn die zijn hand niet op stak. Lekker dan.
o_o :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Niet m'n eigen kinderen, maar m'n nichtje die bij me logeerde. Ze vroeg wat de littekens waren op m'n bovenarm. ( van de pokken inentingen in de jaren zestig). Ik zei voor de grap, dat zijn brandmerken omdat ik in de gevangenis had gezeten.. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Dat ging later op school en de buurt rond.
Onze kleuter denkt dat alles wat aan verpakking in de prullenbak zit door mijn man is opgegeten. Dus heeft hij laatst op school verteld dat mijn man ‘s avonds stiekem naar de McDonalds gaat en thuis allemaal hamburgers gaat zitten eten. In zijn eentje :-D
Alle reacties Link kopieren
Toevallig komt mijn dochtertje van 1,5 net geschrokken (van ???) aangewend en roept "Bang!". Ik vraag waar ze dan bang van is en ze zegt "Papa!" Die is al uren aan het werk. En ze is nogal een vaderskindje :hihi:
elein schreef:
23-11-2020 12:11
Gelukkig in huis: Mijn dochter van toen 2 of 3 mocht van mij niet alle luiers uit het pak trekken. Daarop liet ze zich theatraal achterover vallen, en liep daarna heel hard huilend naar papa in de andere kamer: "Mama mij duwen!"

Kreng. :|
Heb ik ene keer in de winkel gehad, oudste de hele tijd krijsen en janken toen ze geen k3 koekjes mocht, op de grond liggen en alles. Snapte er geen hol van, heeft nog nooit gewerkt bij mij dat soort drama gedoe. :lol:

Ik haar aan de winterjas, echt alleen aan het jasje omhoog getrokken. Huilen en mamaaaaaaaaaa je doet me pijn. o_o
Die heb ik toen onder arm geklemd naar buiten gebracht, vast geklikt op de fiets en bij vader thuis afgeleverd.

De week erna ging hij mee, hij met haar die super weer in, ik naar de aangrenzende Etos. Binnen 10 mnuten was ze weer aan het krijsen alsof hij haar kneep. Hij met haar onder de arm naar de auto.

Meisje van de Etos: Vorige week was er ook al zo'n ouder met kind, die had het kindje geslagen ofzo en kind maar huilen, heel zielig.
Die heb ik maar verteld hoe het zat en dat ze niet zomaar dingen moet aannemen van kinderen.
;-)
Brooklyn28 schreef:
23-11-2020 12:30
Niet m'n eigen kinderen, maar m'n nichtje die bij me logeerde. Ze vroeg wat de littekens waren op m'n bovenarm. ( van de pokken inentingen in de jaren zestig). Ik zei voor de grap, dat zijn brandmerken omdat ik in de gevangenis had gezeten.. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Dat ging later op school en de buurt rond.
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven