Welk maandverband voor dochter

11-07-2020 09:11 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogge! Mijn dochter van 13 is gisteren voor het eerst ongesteld geworden. Het verband dat ik voor haar had gekocht vindt ze niks.
Ik heb helemaal geen verstand van maandverband, gebruik alleen tampons al 27 jaar .
Welke merken vinden jullie dochters prettig/veilig in gebruik?
Ik raak al in de war van het schap vol aanbod.
(Misschien komt dit topic 2x naar boven want ik had hem net al gemaakt maar zie hem nergens verschijnen, dus poging 2).
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
11-07-2020 09:33
Ik ga in ieder geval always kopen dan, want ik hoor niemand libresse of huismerk dit/dat roepen.
Kruidvat Girls ga ik ook naar kijken.
Ik vind Libresse fijner dan Always. Always is zo plasticerig, veel benauwder. Voor dochter zou ik gaan voor de oranje verpakking.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik had m'n ex al geappt dat hij wat anders voor haar moet halen, had dochter ook al aan hem gevraagd. Maar hij wil dus weten'wat dan'.
Ik zeg wel gewoon Always en Kruidvat Girls.
De volgende periode zal ze thuis zijn en zoek ik het wel rustig uit met haar samen.
Bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
...en libresse oranje :)
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
11-07-2020 09:36
Ik denk dat ik iets zonder vleugels heb gekocht trouwens.
Vleugels is wel fijn voor een beweeglijk kind:)
Vervelend trouwens dat haar eerste keer net bij haar vader op vakantie is
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
11-07-2020 09:33
Ik ga in ieder geval always kopen dan, want ik hoor niemand libresse of huismerk dit/dat roepen.
Kruidvat Girls ga ik ook naar kijken.
Voor mezelf koop ik wel Libresse, de roze, voor de lichte dagen (tampons gaan dan stroef). Always vind ik zo verschrikkelijk stinken, ik ruik dat dan de hele dag. Een van de kinderen gebruikt dat wel maar die heeft de Ultra night variant nodig en betere zijn er niet.
kamillet wijzigde dit bericht op 11-07-2020 09:53