Welk maandverband voor dochter

11-07-2020 09:11 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogge! Mijn dochter van 13 is gisteren voor het eerst ongesteld geworden. Het verband dat ik voor haar had gekocht vindt ze niks.
Ik heb helemaal geen verstand van maandverband, gebruik alleen tampons al 27 jaar .
Welke merken vinden jullie dochters prettig/veilig in gebruik?
Ik raak al in de war van het schap vol aanbod.
(Misschien komt dit topic 2x naar boven want ik had hem net al gemaakt maar zie hem nergens verschijnen, dus poging 2).
Alle reacties Link kopieren
Albert Heijn huismerk en dan die zonder vleugels. Ultra Normaal heten die geloof ik. En voor 's nachts de nachtvariant.

Tampons vind ik juist een naar gevoel, ik kan er maar niet aan wennen. Het eruit trekken vind ik ook echt een rotgevoel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
11-07-2020 09:29
Ze appt dat 'het gwn niet blijft zitten...'. op de vraag 'is het te breed?' krijg ik een niet-relevante emoji.
Misschien een gekke vraag, maar heeft ze de plakstrip er wel af gehaald?
Alle reacties Link kopieren
Lou- schreef:
11-07-2020 12:50
Niet kunnen zwemmen, het bloed voelen lopen, zo’n zompig ding in je ondergoed. Ik rook het, ik lekte erlangs en je ziet het soms zitten in strakkere kleding.

Echt bah.
Nee, een zompige tampon in je vagina is lekker.
Alle reacties Link kopieren
Lou- schreef:
11-07-2020 12:52
Ik kan me echt niet voorstellen, vaginisme uitgesloten, dat iemand liever maandverband gebruikt dan tampons of zo’n cup. Om hierboven genoemde redenen.

En dan nog zou ik liever de pil altijd doorslikken. Ook als ik 13 was.
Dat heb je inmiddels meer dan duidelijk gemaakt hoor.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.