Welk maandverband voor dochter

11-07-2020 09:11 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogge! Mijn dochter van 13 is gisteren voor het eerst ongesteld geworden. Het verband dat ik voor haar had gekocht vindt ze niks.
Ik heb helemaal geen verstand van maandverband, gebruik alleen tampons al 27 jaar .
Welke merken vinden jullie dochters prettig/veilig in gebruik?
Ik raak al in de war van het schap vol aanbod.
(Misschien komt dit topic 2x naar boven want ik had hem net al gemaakt maar zie hem nergens verschijnen, dus poging 2).
Ik ben een paar jaar geleden overgestapt op cups. Op zich prima, maar wel meer geklieder en nu, sorry om er ook dit topic mee te bevuilen, niet 'coronaproof' genoeg hoewel ik dat niet zeker weet ( tmi, maar dat gegraai, heeft Van Dissel daar al uitsluitsel over gegeven?). Dus weer tampons.
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
11-07-2020 22:17
Ik ben een paar jaar geleden overgestapt op cups. Op zich prima, maar wel meer geklieder en nu, sorry om er ook dit topic mee te bevuilen, niet 'coronaproof' genoeg hoewel ik dat niet zeker weet ( tmi, maar dat gegraai, heeft Van Dissel daar al uitsluitsel over gegeven?). Dus weer tampons.
Zolang je niet een ander in je grot laat graaien is er weinig coronaprobleem toch?
En gegraai valt bij mij nogal mee.

Maar ik zou vooral een brief aan Van Disse sturen met deze vraag. Lijkt me schitterend :mrgreen:
668, the neighbour of the Beast
Marels schreef:
11-07-2020 22:20
Zolang je niet een ander in je grot laat graaien is er weinig coronaprobleem toch?
En gegraai valt bij mij nogal mee.

Maar ik zou vooral een brief aan Van Disse sturen met deze vraag. Lijkt me schitterend :mrgreen:
Haha, ik zal er over nadenken. Zou mooi zijn als hij het bij een briefing aankaart.

Als ik op t werk naar de wc ga heb ik voor ik dat hokje binnen ben alweer heel wat vieze deuren aangeraakt. Dus serieus, ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren