Welke naam past bij.....

07-01-2019 21:48 605 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor iedereen die op zoek is naar een naam die past bij de naam van een ouder broertje of zusje, de hond of de parkiet, hierbij een topic om daarover te brainstormen.

Het oude topic vind je hier: kinderen/welke-naam-past-bij/list_messages/218512

Veel plezier!

Junior
Lise en

Jolijn
Ronja
Maartje
Suzy
Lucie
Vera
Marlou
Lune
June
Ilva
Ilse
Karlijn
Fleur
Floor
Ava
Anne
Aster
Nika
Mara
Marthe
Kikkertje schreef:
24-10-2025 22:33
Ik vind dat eigenlijk tegenwoordig wel heel achterhaald. De post die kinderen jaarlijks krijgen is op 2 handen te tellen en daarvan zal ook veel post bij zitten op voornaam (verjaardagskaart is vaak gewoon met voornaam). Post waar kind met initialen wordt aangeschreven is echt op 1 hand te tellen.
Als ze klein zijn wel. Gaan ze richting 18 (al vanaf een jaar of 16), dan wordt dat een stukje meer. Soms moeten we zelfs inloggen op DigiD om uit te zoeken voor wie de post bedoeld is. Zorgverzekering is nog een gezinspolis, maar vanaf weet ik hoe jong is alles privacy privacy. Zie dan maar eens uit te vogelen welke rekening waarbij hoort! (Kinderen vertellen het me wel hoor, maar van apotheek bijvoorbeeld krijg ik een een mailtje voor 'de heer/mevrouw A. Jansen' als er iets in het kluisje klaarligt. Bij het kluisje heb ik dan echt geen idee welke geboortedatum ik moet invullen om hem te openen.
(Wij waren zo dom dat niet alleen de kinderen maar ook ikzelf dezelfde voorletter hebben 😫).
Alles is natuurlijk op te lossen, maar het is wel gedoe.
-Matilda- schreef:
26-10-2025 01:11
Als ze klein zijn wel. Gaan ze richting 18 (al vanaf een jaar of 16), dan wordt dat een stukje meer. Soms moeten we zelfs inloggen op DigiD om uit te zoeken voor wie de post bedoeld is. Zorgverzekering is nog een gezinspolis, maar vanaf weet ik hoe jong is alles privacy privacy. Zie dan maar eens uit te vogelen welke rekening waarbij hoort! (Kinderen vertellen het me wel hoor, maar van apotheek bijvoorbeeld krijg ik een een mailtje voor 'de heer/mevrouw A. Jansen' als er iets in het kluisje klaarligt. Bij het kluisje heb ik dan echt geen idee welke geboortedatum ik moet invullen om hem te openen.
(Wij waren zo dom dat niet alleen de kinderen maar ook ikzelf dezelfde voorletter hebben 😫).
In mijn gezin ook meerdere personen met dezelfde beginletter, maar de initialen zijn anders door 2e naam. Daardoor hebben we deze verwarring niet.
-Matilda- schreef:
26-10-2025 01:11
Dat is toch makkelijk op te lossen door vanaf dat ze 16 zijn het e-mailadres van de kinderen zelf door te geven? Dan krijgen zij hun eigen rekeningen binnen. Als jullie deze betalen dan hoeven zij de mail maar door te sturen en weten jullie van wie het is.
Lise en...

Anne
Janne
Esmée
Mia
Juliet
Jade
Rosalie
Charlotte
Imke
Jente