Welke spelletjes apps voor kleuters voor ipad?

03-08-2021 22:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben de oude ipad nieuw leven in geblazen. Kind heeft wat spelletjes gedaan bij vriendje op de ipad. Nu wil ik kijken of ik voor hem wat kan downloaden. Er is zo veel! Wat zijn leuke en leerzame apps? Welke zijn bij jullie favoriet?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Mijn bijna-kleuter heeft nu nog wel genoeg aan zijn peuterspelletjes maar ze beginnen wat makkelijk te worden.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zappelin, woezel en pip, kindertube en squla op mn gelefoon staan voor mn dochter.

Eerste is prima
2e weet ik niet of nog beschikbaar is
3e zou ik afraden, dochter vind vooral filmpjes met dwergbamsters in doolhoven leuk en een hoop nagemaakte pawpatrol onzin.
Squla is ook top maar betaald en niet goedkoop. Dat speelt ze ook op mn laptop als ze wil.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Duplo en Lego
Alle reacties Link kopieren
Spelletjesplein
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Dochter speelde wat spelletjes van Sago mini en een dierendokter spelletje.
Als wat oudere kleuter begon ze onze oude angry birds te ontdekken. Er is ook een Lego Friends race spelletje.
Alle reacties Link kopieren
De app ‘Letterschool’ is echt een aanrader als je een educatieve app wil. Dan bij voorkeur wel met een pennetje / ‘krijtje’ voor de iPad i.v.m. pengreep, bijvoorbeeld deze: https://www.stylus-shop.nl/ipad-pen-kids
Alle reacties Link kopieren
Hier is Roblox leuk.

Geest dodende spelletjes die ik speel vindt ze leuk en Lola de panda speelt ze wel eens.

Maar vooral op kidstube. YouTube voor kids. Spreekt inmiddels vloeiend Engels en waarschijnlijk ook Russisch, maar dat spreek ik dan weer niet 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven