Wie gaan er ook voor een tweede?

14-09-2007 13:52 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eendtje; ik heb je afgelopen donderdag een mailtje gestuurd om me aan te melden. heb je die ontvangen? Ik heb namelijk nog niets gehoord.

Lais; even voor het schema, volgende NOD is 10 november. Ook ben ik inmiddels weer een jaartje ouder geworden, dus nu 37 jaar.
Hoi eendje, Ook ik heb nog geen berichtje terug gehad van jou. Ik wil me graag aanmelden.....

Groetjes Erna.

Veertje: heb je de test al gedaan? Spannend hoor... ik wou dat ik al kon testen.
De tabel is weer aangepast!

Erna, ik weet van jou je NOD niet en ook niet of je een zoon of dochter hebt, wil je dat ook in de tabel?
Hoi Erna, hoi Laura,

Heb niets ontvangen. Heb het even nagezocht en zo moet het echt werken (is voor mij ook even puzzelen sorry):

Als je mee wilt doen met de MSN groep klik dan op de volgende link http://groups.msn.com/Wijgaanvooreentweede

En klik vervolgens op 'Apply to Join'.

Ik krijg dan een medling dat je lid wilt worden en dan zeg ik ja en ben je lid:)
Senne en Laura,

Heb jullie toegevoegd als lid. Tot msn's!
Hoi hoi, sorry hoor maar ik kom met geen mogelijkheid op de msn-group. Waarschijnlijk zal het wel weer aan mijzelf liggen, maar ik krijg telkens een berichtje dat je lid moet zijn van de group. Als ik vervolgens alle handelingen opnieuw doe, staat er dat mijn email adres al bekend is bij de group. Wie kan mij helpen....
Trouwens ff voor het schema mijn NOD is 24 okt.
Heb je toegelaten tot de groep, half uurtje gelden. Werkt het nu?
quote:erna173 schreef op 21 oktober 2007 @ 20:06:

Trouwens ff voor het schema mijn NOD is 24 okt.Staat genoteerd!
Het werkt!!!! Ik kan op MSN en als het goed is heb ik daar nu ook een berichtje geplaatst.

Ga zo snel mogelijk bijlezen en dan lekker meekletsen.

Tot gauw. Ga nu mijn bedje opzoeken want morgen weer vroeg dag.
Dames hier ben ik weer eens! Ik had zaterdag ongesteld moeten worden, maar vandaag nog niks.... kon niet meer wachten en heb een testje gedaan. Raad eens wat: 2 VETTE STREEPJES!!!!!! Ga er zo nog eentje doen voor de zekerheid, maar ik denk dat het gelijk de eerste ronde gelukt is. Errug spannend! Hoop ook dat het andere testje wat ik zo ga kopen ook positief is!

Heb me ook aangemeld voor MSN trouwens :-)
Blondje, wat fantastisch!!!

Gefeliciteerd meid, te gek!!

Ik spreek je vast nog wel op de MSNgroep! ;)
Gefeliciteerd Blondje! Maar waarom nog een test, wil je drie streepjes ofzo?

Zie je zo op msn \\:-)//
Heb eigenlijk ook maar geen test meer gedaan..... ik geloof het gewoon nog niet. :-)

Moet het zo nog aan blondjeman vertellen.... heb een gebakje voor ons beiden gehaald en die ga ik serveren met de test. Alleen blondjeklein wil maar niet naar bed.....
Geweldig, gefeliciteerd!

Hoe was de reactie van manlief op de gebakjes mét positive test? Leuk idee!
Hij zei: oh lekker een gebakje! Zag de test er niet naast liggen (wilde de test erin steken, maar leek me toch niet zo fris) ,nam een hap en keek me aan zo van ja, wat is er. En toen hield ik de test onder zijn neus...... zegt hij: dat is toch geen verassing, ik had het allang aan je gemerkt. En hee, de vorige keer ging het toch ook in 1 keer :-) (pfft, nou zeg)

Hij is heel blij, hij zat helemaal te stralen op de bank. We hebben nog even gekletst over dat het zo raar is dat we weer een kleine wurm krijgen terwijl blondjeklein nu juist zo groot aan het worden is. (hij kletst steeds meer en meer en zegt alles na, ik liet een aardenwerkschaaltje waar je olijven in kan serveren met zo'n bakje eraan vast voor de prikkers uit de kast vallen en het bakje was uiteraard in een paar stukken. Zeg ik K*T, hoor je vanaf heuphoogte KT. Oeps! hahahaha!)

Kan het nu zelf wel geloven. Heb gelijk wat vage pijntjes. Of is dat psygisch?

Dames, wie is de volgende?
quote:blondje schreef op 25 oktober 2007 @ 08:51:

Dames, wie is de volgende?

Misschien ik...ik heb vanochtend om 6 uur een test gedaan; 2 strepen, alhoewel wel licht maar wel 2 strepen...een paar uur later(half 10) doe ik weer een test, dit keer 1 streep...waar moet ik nu op gokken?

M'n gevoel zegt: de 1e test!!Maar dat is natuurlijk ook wat ik ontzettend graag zou willen...

Sjonge, jij hebt ook zo'n zelfverzekerde kerel!!

Hier net zo...hij roept nog net niet van de daken dat ie superzaad heeft!!
Hallo allemaal,

Bij deze stuur ik jullie op deze manier maar een berichtje...ik kan namelijk met geen mogelijkheid meer op de group komen....balen. Ik heb echt alles geprobeerd maar ik krijg steeds het berichtje dat de group alleen voor leden is, dat ben ik toch ook???Ik kon vorige week nog een berichtje op de group plaatsen. Als iemand mij kan helpen dan heel graag..ik zou namelijk heel graag lid willen blijven van de group en gezellig met jullie mee willen babbelen.

Ik hoop dat iemand reageerd op dit berichtje.

groetjes erna
Hoi Erna,

Bij mij ging het in het begin ook allemaal heel moeizaam met MSN. Uiteindelijk heb ik een heel nieuw e-mailadres aangemaakt bij hotmail/live en heb ik me daarmee opnieuw aangemeld, toen ging het wel goed. Misschien kan jij dat ook doen?

Hopelijk lukt het en spreken we je snel op MSN!

Succes,

Lais
Is het al gelukt, Erna?
Even berichtje ik kan tot nu toe niet op onze site komen, en hoop dat jullie af en toe hier nog lezen.

Ik heb de laptop weg gebracht voor reparatie en hoop volgende week weer te kunnen reageren. Ik zit al een week zonder pc en internet.

Bij deze laat ik weten dat ik er nog bij ben.

Groetjes Veertje
Leuk wat van je te horen! Hopelijk is je laptop gauw weer gemaakt en kun je weer op de groep.

Nieuwtje: Eendtje heeft vandaag positief getest!

Is verder alles goed met je?
hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik hier ben geweest en zie dat jullie op msn zitten heb me zelf net aangemeld dus dat komt wel goed.

We zijn vanaf deze week met de pil gestopt dus ik ben benieuwd, ik ga er maar niet van uit dat het de eerste keer bingo is. Mijn vent is er ook een die zegt "ik heb super zaad".

Spreek jullie op msn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven