Wie gaan er ook voor een tweede?
zaterdag 20 oktober 2007 om 13:53
zaterdag 20 oktober 2007 om 22:00
Hoi Erna, hoi Laura,
Heb niets ontvangen. Heb het even nagezocht en zo moet het echt werken (is voor mij ook even puzzelen sorry):
Als je mee wilt doen met de MSN groep klik dan op de volgende link http://groups.msn.com/Wijgaanvooreentweede
En klik vervolgens op 'Apply to Join'.
Ik krijg dan een medling dat je lid wilt worden en dan zeg ik ja en ben je lid:)
Heb niets ontvangen. Heb het even nagezocht en zo moet het echt werken (is voor mij ook even puzzelen sorry):
Als je mee wilt doen met de MSN groep klik dan op de volgende link http://groups.msn.com/Wijgaanvooreentweede
En klik vervolgens op 'Apply to Join'.
Ik krijg dan een medling dat je lid wilt worden en dan zeg ik ja en ben je lid:)
zondag 21 oktober 2007 om 20:06
Hoi hoi, sorry hoor maar ik kom met geen mogelijkheid op de msn-group. Waarschijnlijk zal het wel weer aan mijzelf liggen, maar ik krijg telkens een berichtje dat je lid moet zijn van de group. Als ik vervolgens alle handelingen opnieuw doe, staat er dat mijn email adres al bekend is bij de group. Wie kan mij helpen....
woensdag 24 oktober 2007 om 15:32
Dames hier ben ik weer eens! Ik had zaterdag ongesteld moeten worden, maar vandaag nog niks.... kon niet meer wachten en heb een testje gedaan. Raad eens wat: 2 VETTE STREEPJES!!!!!! Ga er zo nog eentje doen voor de zekerheid, maar ik denk dat het gelijk de eerste ronde gelukt is. Errug spannend! Hoop ook dat het andere testje wat ik zo ga kopen ook positief is!
Heb me ook aangemeld voor MSN trouwens
Heb me ook aangemeld voor MSN trouwens

woensdag 24 oktober 2007 om 20:28
donderdag 25 oktober 2007 om 08:51
Hij zei: oh lekker een gebakje! Zag de test er niet naast liggen (wilde de test erin steken, maar leek me toch niet zo fris) ,nam een hap en keek me aan zo van ja, wat is er. En toen hield ik de test onder zijn neus...... zegt hij: dat is toch geen verassing, ik had het allang aan je gemerkt. En hee, de vorige keer ging het toch ook in 1 keer
(pfft, nou zeg)
Hij is heel blij, hij zat helemaal te stralen op de bank. We hebben nog even gekletst over dat het zo raar is dat we weer een kleine wurm krijgen terwijl blondjeklein nu juist zo groot aan het worden is. (hij kletst steeds meer en meer en zegt alles na, ik liet een aardenwerkschaaltje waar je olijven in kan serveren met zo'n bakje eraan vast voor de prikkers uit de kast vallen en het bakje was uiteraard in een paar stukken. Zeg ik K*T, hoor je vanaf heuphoogte KT. Oeps! hahahaha!)
Kan het nu zelf wel geloven. Heb gelijk wat vage pijntjes. Of is dat psygisch?
Dames, wie is de volgende?

Hij is heel blij, hij zat helemaal te stralen op de bank. We hebben nog even gekletst over dat het zo raar is dat we weer een kleine wurm krijgen terwijl blondjeklein nu juist zo groot aan het worden is. (hij kletst steeds meer en meer en zegt alles na, ik liet een aardenwerkschaaltje waar je olijven in kan serveren met zo'n bakje eraan vast voor de prikkers uit de kast vallen en het bakje was uiteraard in een paar stukken. Zeg ik K*T, hoor je vanaf heuphoogte KT. Oeps! hahahaha!)
Kan het nu zelf wel geloven. Heb gelijk wat vage pijntjes. Of is dat psygisch?
donderdag 25 oktober 2007 om 09:58
quote:blondje schreef op 25 oktober 2007 @ 08:51:
Misschien ik...ik heb vanochtend om 6 uur een test gedaan; 2 strepen, alhoewel wel licht maar wel 2 strepen...een paar uur later(half 10) doe ik weer een test, dit keer 1 streep...waar moet ik nu op gokken?
M'n gevoel zegt: de 1e test!!Maar dat is natuurlijk ook wat ik ontzettend graag zou willen...
Sjonge, jij hebt ook zo'n zelfverzekerde kerel!!
Hier net zo...hij roept nog net niet van de daken dat ie superzaad heeft!!
Misschien ik...ik heb vanochtend om 6 uur een test gedaan; 2 strepen, alhoewel wel licht maar wel 2 strepen...een paar uur later(half 10) doe ik weer een test, dit keer 1 streep...waar moet ik nu op gokken?
M'n gevoel zegt: de 1e test!!Maar dat is natuurlijk ook wat ik ontzettend graag zou willen...
Sjonge, jij hebt ook zo'n zelfverzekerde kerel!!
Hier net zo...hij roept nog net niet van de daken dat ie superzaad heeft!!
maandag 29 oktober 2007 om 09:40
Hallo allemaal,
Bij deze stuur ik jullie op deze manier maar een berichtje...ik kan namelijk met geen mogelijkheid meer op de group komen....balen. Ik heb echt alles geprobeerd maar ik krijg steeds het berichtje dat de group alleen voor leden is, dat ben ik toch ook???Ik kon vorige week nog een berichtje op de group plaatsen. Als iemand mij kan helpen dan heel graag..ik zou namelijk heel graag lid willen blijven van de group en gezellig met jullie mee willen babbelen.
Ik hoop dat iemand reageerd op dit berichtje.
groetjes erna
Bij deze stuur ik jullie op deze manier maar een berichtje...ik kan namelijk met geen mogelijkheid meer op de group komen....balen. Ik heb echt alles geprobeerd maar ik krijg steeds het berichtje dat de group alleen voor leden is, dat ben ik toch ook???Ik kon vorige week nog een berichtje op de group plaatsen. Als iemand mij kan helpen dan heel graag..ik zou namelijk heel graag lid willen blijven van de group en gezellig met jullie mee willen babbelen.
Ik hoop dat iemand reageerd op dit berichtje.
groetjes erna
maandag 29 oktober 2007 om 11:26
Hoi Erna,
Bij mij ging het in het begin ook allemaal heel moeizaam met MSN. Uiteindelijk heb ik een heel nieuw e-mailadres aangemaakt bij hotmail/live en heb ik me daarmee opnieuw aangemeld, toen ging het wel goed. Misschien kan jij dat ook doen?
Hopelijk lukt het en spreken we je snel op MSN!
Succes,
Lais
Bij mij ging het in het begin ook allemaal heel moeizaam met MSN. Uiteindelijk heb ik een heel nieuw e-mailadres aangemaakt bij hotmail/live en heb ik me daarmee opnieuw aangemeld, toen ging het wel goed. Misschien kan jij dat ook doen?
Hopelijk lukt het en spreken we je snel op MSN!
Succes,
Lais
zaterdag 3 november 2007 om 18:45
maandag 12 november 2007 om 14:38
hallo allemaal,
Het is even geleden dat ik hier ben geweest en zie dat jullie op msn zitten heb me zelf net aangemeld dus dat komt wel goed.
We zijn vanaf deze week met de pil gestopt dus ik ben benieuwd, ik ga er maar niet van uit dat het de eerste keer bingo is. Mijn vent is er ook een die zegt "ik heb super zaad".
Spreek jullie op msn
Het is even geleden dat ik hier ben geweest en zie dat jullie op msn zitten heb me zelf net aangemeld dus dat komt wel goed.
We zijn vanaf deze week met de pil gestopt dus ik ben benieuwd, ik ga er maar niet van uit dat het de eerste keer bingo is. Mijn vent is er ook een die zegt "ik heb super zaad".
Spreek jullie op msn