Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Kinderen
Welkom op de pijler Kinderen. Op deze overzichtspagina vind je alles rondom kinderen en opvoeding. Opvoeden gaat gepaard met vallen en opstaan, twijfels en zekerheden en dan kan het fijn zijn om hierover met anderen in gesprek te gaan.

[break]

Deel ervaringen met andere ouders, grootouders, tantes, ooms, broers en zussen over bedtijden, speelgoed, schoolkeuzes, vraag ze hoe je je kind toch groenten kunt laten eten en praat gezellig mee in topics zoals die over welke naam écht not done is.

Wie heeft deze wagen - phil and ted duo

21-04-2017 09:05 7 berichten
Link kopieren Quote
[img]https://goo.gl/images/dDmSUi[/img]

Iemand die deze heeft? Is dit handig? Hoe lang kan je baby daar onderin - niet zo lang toch? Want je kunt daar onderin bijna niks zien en ze groeien snel uit het stoeltje - of niet?

Hoezo kan ik geen plaatjes posten @-(
Link kopieren Quote
Ik heb hem waarschijnlijk zonder het plaatje te zien. Ik vind hem ideaal, niet zo'n groot geval en past overal zonder moeite. Mijn kind ligt nog in het bakje dus weet niet hoelang dat gaat lukken. Maar voorlopig nog ruimte genoeg. Dat stoeltje kun je denk ik vrij lang mee vooruit. Op den duur heb ik denk ik jongste erin en oudste lopen, maar kan dan toch nog soms zitten bijvoorbeeld. Maar dat ligt aan de leeftijd natuurlijk. Ik heb hem trouwens vrij nieuw op Marktplaats gekocht. Gebruik hem wel meer voor erbij, heb ook nog 'gewone' wagen.
Link kopieren Quote
Vriendin heeft hem en is lyrisch.
Link kopieren Quote
Ik heb hem en ben er heel erg blij mee. Mijn peuter van 3 gaat nog af en toe in het kleine stoeltje onder/achter als hij moe is. Je kunt hem nog in heel veel andere combinaties gebruiken, bijvoorbeeld de oudste met het kleine stoeltje boven/voor de normale zitting, terwijl je de normale zitting dan plat legt als een soort wieg. Dat deed ik toen mijn jongste nog veel sliep in de kinderwagen.
Als het regent in september, valt kerstmis in december
Link kopieren Quote
Ik heb een duowagen gehad van phil&teds, wat een topding. Ik kan me niet herinneren hoe lang baby in welke stand heeft gelegen, maar ik had een vrij grote baby en geen problemen met de wagen..
Link kopieren Quote
Ik had m. De jongste heeft tot een maand of 5 in dat bakje onderin gelegen daarna overgestapt op het zitje. Ik heb hem gebruikt totdat mijn jongste 3 jaar was. Ik vind het een super handige wagen met name omdat je dat kleine zitje eraf kan halen en dan kun je m gewoon gebruiken als enkele wagen.
Link kopieren Quote
Gehad, en geweldig ding. Echt heerlijke wagen.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven