Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Van mij in ieder geval wel!
...
@Lisa, ik woon bij Breda in de buurt. Maar ben een geimporteerde Brabantse hoor
...
ik=ook import. heb nog bij poca in het durp gewoond!
...
Mogalie: eeeuhh welke stad was dat ook alweer? Kennen jullie elkaar (in het echt)?
nee, volgens mij ken ik haar niet in het echt. venlo was het.

We hebben de 3 leukste steden van Brabant ;)
...
...
Truste Lisa en de rest natuurlijk.

Misschien ken je mij ook wel uit Ehv lisa....waar ga je veel eten/stappen? markt, stratum, dommelstraat of kleine berg?
...
@Lisa, Breda is zeker een leuke stad! Ga er morgen weer lekker voetbal kijken..

Ik kom uit de Randstad, maar ben 1-1 verhuisd. Woon hier echt heerlijk..

Slaap lekker Lisa.

Wij gaan morgen lekker een dagje weg naar een dierentuin. (als je goed t forum in de gaten hebt gehouden weet je wat mijn andere naam is hier op t forum)
@Romi, ik weet lekker je andere naam nog Wat is er mee?

@Lisa, ik ging meestal naar de Dommelstraat. En heb er soms nog zo´n heimwee naar dat ik daar af en toe nog steeds op een terrasje neerstrijk

En die bijenkorf....
@ Lisa: Zou inderdaad leuk zijn 8-8-8

@ Mogalie: Heb jij in Venlo gewoond? Hoe lang?

Misschien ken ik je wel van gezicht?

@ Roadster: Mooi lijstje!

@ Aruba: Van mij mag dat!

Ik ga eens beginnen met mijn werk, heb eigenlijk weinig zin.
Poca, heb er de eerst 19 jaar van mijn leven gewoond. Op je trouwsite herkende ik je niet. Maar ja, misschien vv wel.
@Mogalie, ik vind het niet zo erg als de meiden hier weten met welke naam ik hier op t forum schrijf. Zag gister bijv dat Aruba reageerde op mijn topic, maar dat weet ze waarschijnlijk niet eens. Dat vind ik op zich wel weer jammer..

Maar onder die naam heb ik een aantal meiden die ik IRL ken in mijn vriendenlijstje staan en die weten niet dat ik hier meeschrijf
Romi, welk topic is dan van jou?
sorry, ben weer in een opstandige bui!
@ Mogalie: Hoezo ben je opstandig? Is er iets gebeurd?

Kan best zijn dat je me zo niet herkent ik ben best verandert in 8 jaar tijd...
Misschien ben ik heel dom hoor. Maar wat is NOD? Zoiets als niet ongesteld dag ofzo? De eerste dag dat je eventueel overtijd bent?? Met mijn twee kids heb ik nog nooit van een NOD gehoord

Please tell!!!
@T&G, je beschikt over een gezonde dosis verstand. Helemaal goed! De dag dat je ongesteld moet worden.

@Poca, ik zat op Den Hulster en kom uit Tegelen. Jij?
Enne, gewoon opstandig. Wel vaker last van!
bericht weggehaald
@ Mogalie: Ik op het marianum dus ik denk niet dat we elkaar echt kennen. En het klopt iedereen is wel eens opstandig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven