Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
maandag 23 juni 2008 om 12:47
Ja, ga er ook maar op een luchtige grappige manier mee om. Kan wel gaan lopen sjimmen maar ja loop er nu al een jaar mee dus dan is er ook niks aan voor mijn omgeving he. De pijn is anders dan menstruatiepijn. Heel acuut en extreem. Altijd links. Net alsof mijn eileider uit zijn voegen springt ofzo.
maandag 23 juni 2008 om 15:08
@ Mogalie: Het is Snoet, een poesje en we hebben haar al gezien afgelopen vrijdag maar toen was ze nog te klein.
@ Aruba: Wij hebben nog 2 honden ( 1 goldenretriver en 1 jack russel) en nog 2 poezen ( 1 mainecoon en 1 uit het asiel)
Ik hoop dat je pijn niks ernstigs is en dat het snel beter zal gaan.
@ Aruba: Wij hebben nog 2 honden ( 1 goldenretriver en 1 jack russel) en nog 2 poezen ( 1 mainecoon en 1 uit het asiel)
Ik hoop dat je pijn niks ernstigs is en dat het snel beter zal gaan.
maandag 23 juni 2008 om 15:21
Jullie gaan hard!!! Een paar daagjes niet binnen bereik van internet en ik kan algauw 5 bladzijden bijlezen!
Ben aan het genieten van al wat vakantie. Scriptie wilde maar niet vlotten dus heb ik ze maar even op een lager pitje gezet, zodat ik na de vakantie er weer vol goeie moed tegenaan kan gaan!
@roadster: ik begrijp je wel hoor. Ik zit wel constant met baby'tjes in m'n hoofd, maar aangezien de situatie er nog niet naar is, probeer ik er ook nog niet zo heftig mee bezig te zijn. Eerst werk zoeken, een huisje vinden, beetje sparen,...
Maar zo meteen ga ik wel naar de boekenwinkel: m'n eerste babyboek aankopen!
Ben aan het genieten van al wat vakantie. Scriptie wilde maar niet vlotten dus heb ik ze maar even op een lager pitje gezet, zodat ik na de vakantie er weer vol goeie moed tegenaan kan gaan!
@roadster: ik begrijp je wel hoor. Ik zit wel constant met baby'tjes in m'n hoofd, maar aangezien de situatie er nog niet naar is, probeer ik er ook nog niet zo heftig mee bezig te zijn. Eerst werk zoeken, een huisje vinden, beetje sparen,...
Maar zo meteen ga ik wel naar de boekenwinkel: m'n eerste babyboek aankopen!
maandag 23 juni 2008 om 16:44
quote:justline schreef op 22 juni 2008 @ 20:48:
De buurman stond net zijn oranje vlaggetjes te verbranden...gaat wat te ver als je het mij vraagt...FREAK
Haha! Ik lig dubbel hier!
Met de gezondheid gaat het hier wat minder. Na 4 maanden steeds terugkomende keelpijn, verkoudheid en algehele malaise nu toch maar naar de huisarts gegaan. Antibiotica gekregen, het is waarschijnlijk een bacterie in de keel die steeds net niet op tijd opgeruimd kan worden door mijn lichaam.
Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat want als ik terugkijk heb ik al maanden vrij weinig energie en al helemaal geen weerstand.
In de bijsluiter staat trouwens niks over wisselwerking met de pil... Ik ga het toch even opzoeken!
... Nee deze antibiotica heeft geen effect op pilgebruik ...
De buurman stond net zijn oranje vlaggetjes te verbranden...gaat wat te ver als je het mij vraagt...FREAK
Haha! Ik lig dubbel hier!
Met de gezondheid gaat het hier wat minder. Na 4 maanden steeds terugkomende keelpijn, verkoudheid en algehele malaise nu toch maar naar de huisarts gegaan. Antibiotica gekregen, het is waarschijnlijk een bacterie in de keel die steeds net niet op tijd opgeruimd kan worden door mijn lichaam.
Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat want als ik terugkijk heb ik al maanden vrij weinig energie en al helemaal geen weerstand.
In de bijsluiter staat trouwens niks over wisselwerking met de pil... Ik ga het toch even opzoeken!
... Nee deze antibiotica heeft geen effect op pilgebruik ...
maandag 23 juni 2008 om 17:11
Wij hebben helemaal geen huisdieren, we zijn anti-kat (sorry) en een hond vinden we heeel leuk, maar hebben we nu geen tijd en ruimte voor. Strakjes misschien.
@ iedereen. Jullie steun heeft ietsje geholpen denk ik. Wel de volle 2 uur aan het schrijven geweest, echt weinig tijd. Ik heb zoveel gel*lt dat het wel goed moet zijn! Bedankt dames
@ Aruba en Miss Kaatje: beterschap
@ iedereen. Jullie steun heeft ietsje geholpen denk ik. Wel de volle 2 uur aan het schrijven geweest, echt weinig tijd. Ik heb zoveel gel*lt dat het wel goed moet zijn! Bedankt dames
@ Aruba en Miss Kaatje: beterschap
maandag 23 juni 2008 om 18:56
@Poca, jammer dat Snoet is geblokkeerd.... Wij hebben 2 katten (poes en kater --> zie avatar) en ik zou er nog wel een hond bij willen. Misschien binnenkort, als we wat meer tijd hebben.... Alleen 1 probleempje... Moman is allergisch voor katten en honden...
@Roadster, fijn dat het goed ging. Hoe lang moet je wachten op je punt?
@Aruba, balen van je pijn zeg! Heb je je eileider al eens laten zoeken? Of stel ik nou een hele domme vraag en is die gewoon in je grote onderzoek meegenomen?
@Kaatje, beterschap!
@BB, en, een mooi Belgisch boek gekocht? Enne, wij Hollanders zijn vliegensvlug!
Hier nog een beetje rommelende buik, maar nog niet ongesteld. Heel dom, maar ik zit al een week of 1,5 onbewust steeds met mijn hand op m'n buik... Hou mezelf steeds maar voor dat ik over een hele tijd pas ongesteld wodt, maar stiekem.....
@Roadster, fijn dat het goed ging. Hoe lang moet je wachten op je punt?
@Aruba, balen van je pijn zeg! Heb je je eileider al eens laten zoeken? Of stel ik nou een hele domme vraag en is die gewoon in je grote onderzoek meegenomen?
@Kaatje, beterschap!
@BB, en, een mooi Belgisch boek gekocht? Enne, wij Hollanders zijn vliegensvlug!
Hier nog een beetje rommelende buik, maar nog niet ongesteld. Heel dom, maar ik zit al een week of 1,5 onbewust steeds met mijn hand op m'n buik... Hou mezelf steeds maar voor dat ik over een hele tijd pas ongesteld wodt, maar stiekem.....
maandag 23 juni 2008 om 20:16
@Aruba, heb je wel eens laten kijken of je cystes hebt??
Ik heb nl ook vaak hele stekende pijnen en bij t zetten van spiraaltje ontdekte gynaecologe per ongeluk dat ik cystes heb.. En ik liep dus al jaren met klachten, maar t ziekenhuis had een echo geweigerd, ondanks dat de huisarts me naar het ziekenhuis gestuurd had.
Ik heb nl ook vaak hele stekende pijnen en bij t zetten van spiraaltje ontdekte gynaecologe per ongeluk dat ik cystes heb.. En ik liep dus al jaren met klachten, maar t ziekenhuis had een echo geweigerd, ondanks dat de huisarts me naar het ziekenhuis gestuurd had.
maandag 23 juni 2008 om 20:28
Mogalie en Romi. Ja ik heb al heel vaak echo's gehad. Je zou kunnen behangen met de echofoto's En cystes heb ik inderdaad een paar. Maar volgens de gyn. veroorzaken cystes geen klachten.
Heb jij nu nog pijn Romi? Hebben ze er iets aan gedaan?
Allergisch...Ahhh. Wat zou je voor hond wille Mogalie?
Allemaal beestenboelen bij jullie thuis. gezellig hoor. Wij hebben zelf een klein jackie.
Heb jij nu nog pijn Romi? Hebben ze er iets aan gedaan?
Allergisch...Ahhh. Wat zou je voor hond wille Mogalie?
Allemaal beestenboelen bij jullie thuis. gezellig hoor. Wij hebben zelf een klein jackie.
maandag 23 juni 2008 om 20:32
maandag 23 juni 2008 om 20:44
Hier 1 truitje gekocht maar verder heb ik me kunnen inhouden..... Vond het ook heel raar om te kopen en was bang dat een bekende me zou zien. Zou ik ook hebben met foliumzuur of tests kopen denk ik.....
@Roadster: laat je het weten als je je tentamen gehaald hebt?
@allen: verder niet echt actief op het forum moet al opletten dat ik het hier bijhou.
@Roadster: laat je het weten als je je tentamen gehaald hebt?
@allen: verder niet echt actief op het forum moet al opletten dat ik het hier bijhou.
maandag 23 juni 2008 om 21:34
@Aruba, ik heb er maandelijks last van. En veel last ook. Hele erge steken in mijn buik. Ik begreep dat dat komt omdat de cyste dan opengaat ofzo? Ze komen en gaan met mijn cyclus iig. Je hebt verschillende soorten cystes en dit is de goede vorm zeg maar. Heb wel eens gehoord dat er cystes bestaan waar haar en tanden in groeien.... Werd er helemaal misselijk van! Hoop maar dat dat niet waar is..
Maar dat het wel pijn doet wil ik wel even aan je gynaecoloog vertellen hoor.. Grote kans dat daar je pijn vandaag komt dus..
Ik heb foliumzuur gewoon bij apotheek gekocht in de buurt. Maar wel constant naar de deur gekeken of er geen bekenden langs kwamen..
Maar dat het wel pijn doet wil ik wel even aan je gynaecoloog vertellen hoor.. Grote kans dat daar je pijn vandaag komt dus..
Ik heb foliumzuur gewoon bij apotheek gekocht in de buurt. Maar wel constant naar de deur gekeken of er geen bekenden langs kwamen..
maandag 23 juni 2008 om 22:07
Ja, ik laat het jullie weten hoor. Zo rond 3 juli krijg ik de uitslag, maar dan zijn wij op vakantie, dus heb ik een studiegenoot gevraagd om het me te sms'en. Jullie horen het dus als ik terug ben!
Ben in de vakantie ook nog jarig... Slechts 1x eerder zo geweest...
illl haar!
Heb de grootst mogelijke moeite om dit bij te houden, laat staan alle andere forums! Heel af en toe reageer ik weleens hoor!.
Ben in de vakantie ook nog jarig... Slechts 1x eerder zo geweest...
illl haar!
Heb de grootst mogelijke moeite om dit bij te houden, laat staan alle andere forums! Heel af en toe reageer ik weleens hoor!.
maandag 23 juni 2008 om 22:32
Even uitgezocht of ik geen onzin uitkraam, maar t bestaat echt..
http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/dermoidcyste/
http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/dermoidcyste/