Woensdagmiddag Ikea

17-10-2010 09:14 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op woensdagmiddag ga ik met mijn 2 jongsten direct na school door naar Ikea, voor de kinderen is er dan poffertje menu voor maar 1 euro, inclusief limonade en een ijsje, Na die tijd mogen ze een uurtje spelen in smalland. Mijn kinderen vinden dit een heel leuk begin van de woensdagmiddag. Dit uurtje spelen zit ik koffie te drinken in het restaurant ( gratis met familycard ) Zijn er meer moeders die dit doen en misschien kunnen we gewoon gezellig samen een uurtje kletsen terwijl onze kinderen spelen? ( Ikea Duiven)
Helaas woon ik niet bij je in de buurt, maar ik vind het een leuk plan. Lekker laagdrempelig, niet al te duur en je kunt altijd nog met elkaar besluiten om iets anders te gaan doen als het gaat vervelen.
Het is jammer dat ik niet meer van die kleintjes heb, anders zou ik ook meedoen, hoor, lijkt me wel gezellig.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:Xander68 schreef op 17 oktober 2010 @ 11:43:

@alle Ikea tegenstanders: Owéééé, als ik één artikel van Ikea in jullie huis aantref.... (jammer dat ik dát niet kan checken )

Haha, ik heb jaren heerlijk op een Ikea matras geslapen hoor, in een Ikea bed en had Ikea gordijnen. Maar dat neemt niet weg dat ik het een vreselijke winkel vind om te bezoeken wn ik soms mijn vraagtekens bij hun beleid zet. Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten.

TO, lekker doen wat je wilt doen hoor....je schreef als dat je het niet voor jezelf doet, maar voor je kind...en ja, dat is leuk voor 'm.
Goed dat je t zegt, ik ga NIET op woensdagmiddag naar Ikea.

Ik word er toch al gillend gek maar als mensen er ook nog voor de lol komen zonder dat ze meubels gaan kijken....

Oh het is kinderpijler, ik dacht thuis.
Ik wou dat ik een Ikea om de hoek had!! I love Ikea!!!
Jammer dat ik niet in de buurt woon. I Ikea. Mijn hele huis is Ikea.
Mijn kinderen zij dól op Ikea. Lekker crossen tussen de banken, klimmen op de bedden, ijs eten... Kan geen Smalland tegenop.
als ik iets dichterbij zou wonen, zou ik zeker een keer komen, vind het wel een leuk initiatief en idee, zeker op een regenachtige woensdagmiddag.
Ik mocht vroeger nooit in de ballenbak van de ikea....ik heb er nog een trauma van!!

Maar ik vind het een erg leuk idee. Woon alleen aan de verkeerde kant van het land. Maar tip om elkaar te herkennen...lees een viva!! Hahaha (vind ik trouwens een verschikkelijk blad maar ik kom hier ook al jaren)
Wie gaat er mee Ikea-ën in Zuid Nederland?
quote:Botervliegje schreef op 17 oktober 2010 @ 17:04:

Wie gaat er mee Ikea-ën in Zuid Nederland?Haha open nieuwe topics met Ikea-Meet Noord, Midden en Zuid . Ouwe je hebt iets in gang gezet met je topic!
He ja, leuk! Ik doe mee in Zuid
Iemand in de buurt van haarlem? ik vind het namelijk echt wel een leuk idee voor een regenachtige woensdagmiddag
quote:arrwen schreef op 17 oktober 2010 @ 18:08:

Iemand in de buurt van haarlem? ik vind het namelijk echt wel een leuk idee voor een regenachtige woensdagmiddaghier omgeving haarlem
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 oktober 2010 @ 09:29:

Ik heb geen kinderen en woon niet in de buurt maar anders had ik wel koffie met je willen drinken .WTF heb je met je ava gedaan?!? Ik krijg er beroerde associaties van..
quote:arrwen schreef op 17 oktober 2010 @ 18:08:

Iemand in de buurt van haarlem? ik vind het namelijk echt wel een leuk idee voor een regenachtige woensdagmiddagNope, ik doe regelmatig Utrecht of Amsterdam. Ik vind het namelijk ook prima.
quote:Enn schreef op 17 oktober 2010 @ 10:23:

[...]

Zo ongelofelijk en hartgrondig eens ,is er op dit forum een invasie geweest of zo?

Kom hier al jaren hoor.... dus geen invasie en geen babybrabbel...ik hou mijn snuit wel dicht.
Ben ook fan van Ikea en dochter ook, maar dan meer zoals Fleurtjes kinderen.

Iemand geintereseerd in meeting in Ikea Barcelona :-)

Hier hebben ze geen poffertjes, maar pasta voor een euro
/
Ik ga morgenvroeg ook met een vriendin naar Ikea. Woon op 10 min afstand. Kindjes vinden het geweldig in Smalland en wij kunnen rustig boodschappen doen en daarna samen wat eten. Ideaal. Ik woon niet in de buurt van vestiging Duiven maar anders zou ik best met je af hebben gesproken hoor.
quote:Ouwe schreef op 17 oktober 2010 @ 11:07:

Enn, ff offtiopic, ik heb heel goed nieuws over mijn pleegdochter, rechter heeft vorige week OTS uitgesproken voor een jaar met een officiële uithuisplaatsing en advies in het rapport van de kinderbescherming heeft hij opgevolgd , ze vinden dat het in haar belang is dat ze bij mij blijft wonen. Behalve dat dit op zich al fantastisch is ga ik ook een pleegzorgvergoeding krijgen, echt een heel flink bedrag, goed he?

Ik lees het nu pas Ouwe maar wat ongelofelijk fijn voor haar en voor jou. Nu hebben jij en zijn de juridische erkennig die nodig (is en was denk ik) Meid ik ben echt blij voor haar en jou. Zo mooi om naast de soms negatieve verhalen (gevalletje werksituatie vandaag) dit te mogen lezen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tuorrebout schreef op 17 oktober 2010 @ 20:51:

[...]

Kom hier al jaren hoor.... dus geen invasie en geen babybrabbel...ik hou mijn snuit wel dicht.

Dat zou ik niet doen hoor en mijn opmerking was algemeen gesteld.

En ja ik ken jou ook dus het was niet op jou gericht wél op de inhoud van de boodschap. Een verhaal kan nou eenmaal meerdere opinies oproepen. In dit topic naast dee jouwe ook de mijne
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geweldig idee! Mijn zoon vindt ikea het einde en gilt het uit als hij het merkje ziet (kingaaaaaaaa). Hij is nog maar twee dus mag nog niet in de ballenbak maar ik neem hem er vaak genoeg mee naartoe voor mijn en zijn vermaak. Lekker spelen op de kinderafdelingen gehaktballen eten. Deden we zelfs op zijn verjaardag.

Ondertussen woon ik zelf niet meer op pagina 316 van de gids maar kom er nog steeds heel graag.
quote:Suze02 schreef op 17 oktober 2010 @ 20:36:

[...]

WTF heb je met je ava gedaan?!? Ik krijg er beroerde associaties van..Hij is aangepast dus even F5 doen? En die is ook tijdelijk voor haloween .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Ouwe schreef op 17 oktober 2010 @ 09:27:

Ik woon er trouwens maar 5 minuten op de fiets vandaan, dat scheelt ook.

oe ik ben jaloers! Ben de afgelopen maanden zo vaak naar de ikea gereden... Als ik de km bij de ikea kon declareren, dan zag m'n financiële situatie er nu een stuk beter uit

PS: Ouwe, groot gelijk om gezellig met je kids naar de ikea te gaan: goedkoop en leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven