Ziek tijdens her-schoolexamen

27-01-2023 23:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoon doet eindexamen HAVO en heeft morgen een herschoolexamen maar is helaas weer ziek. Hij zal nu zijn herschoolonderzoek ook moeten missen. Hij is de hele week al ziek. Wat zijn de opties? Want ik stuur hem zo ziek echt niet naar school. Is niet verantwoord. Ik kan het antwoord nu nergens online vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tosca2 schreef:
28-01-2023 22:27
Hahaha een rotopmerking nog wel. Want 'in de mééste gevallen kun je heus wel iets echt belangrijks doen'
dat was echt direct aan jou gericht! Want we kennen elkaar en ik weet precies van jouw migraine en griep.
En vanwege jou bestaan alle andere mensen waar ik in algemeenheid over sprak ook niet meer.
Ofzo.
Nee hoor, maar je gaf me wel de indruk dat je me maar een aanstelster vindt, want ik kan toch een berichtje op een forum typen en ben dus niet echt ziek ofzo.

Maar goed, het is fijn dat zoon van TO het examen in een leeg lokaal idd toch heeft kunnen afleggen met een lading koffie en paracetamol. Hopelijk heeft hij het goed genoeg gemaakt.
Ikbenerweer schreef:
28-01-2023 21:13
ps hij heeft geen last gehad van de situatie hier want daar heeft ie niks van meegekregen. Hij is gewoon ziek-ziek.

Dat geloof je toch zeker zelf niet hè?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven