Zwanger worden na sterilisatie van de Vrouw ..

15-11-2018 18:38 86 berichten
Vraag verwijderd...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-11-2018 20:44
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
92.03% gewijzigd
Ik weet eigenlijk niet beter dan dat dat praktisch onmogelijk is. Maar misschien heb ik het mis..
Alle reacties Link kopieren
Aan een wispelturige moeder die dan weer niet en dan weer wel een kind wil heeft een kind niets.

Je hebt er al 3. Laat het daarbij.
Poeh geen ervaring. Weet niey of dat kan, bij de man kan het wel.
Hoe oud ben je? Hoe oud is de jongste? Wat maakt dat je zo zeker was en nu toch niet?
sinaasappelpap schreef:
15-11-2018 18:42
Ik weet eigenlijk niet beter dan dat dat praktisch onmogelijk is. Maar misschien heb ik het mis..
Met IVF kan het, langs natuurlijke weg niet omdat die clipjes ingegroeid zijn en de eileiders afgesloten.
sugarmiss schreef:
15-11-2018 18:44
Aan een wispelturige moeder die dan weer niet en dan weer wel een kind wil heeft een kind niets.

Je hebt er al 3. Laat het daarbij.
Nare reactie
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
15-11-2018 18:44
Nare reactie
De waarheid is soms hard.
Alle reacties Link kopieren
En ik mag toch hopen dat IVF dan niet vergoed wordt door de ziektekostenverzekering.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel een baby zijn om de relatie te redden...
Want een paar ongename reacties zeg.
Ik ben 30 en ik heb via filshie-klipjes gedaan.
sugarmiss schreef:
15-11-2018 18:48
En ik mag toch hopen dat IVF dan niet vergoed wordt door de ziektekostenverzekering.
Wat een rare reactie .
slaat helemaal nergens op.
Hoe oud ben jij ?
Jij kent mijn verleden niet.
Wie ben jij om te oordelen.?
Hoelang geleden was deze ingreep?
Een hersteloperatie is mogelijk en of dat lukt of niet dat kan niemand met zekerheid zeggen. Ligt er oa ook aan hoelang geleden deze ingreep is geweest.
Louise70 schreef:
15-11-2018 18:52
Zal wel een baby zijn om de relatie te redden...
Wat is dat voor reactie. Ik vraag om niemand mening.
En onze relatie gaat hartstikke prima. Kom niet praten als een kip zonder kop
Google eens op refertilisatie. Het kan wel, tot een bepaalde leeftijd. Wordt niet altijd vergoed door de zorgverzekering en je bent best wat tijd kwijt qua herstel.

Laat de in jouw ogen nare reacties links liggen. Je zult vast een goede reden hebben gehad om je te laten steriliseren en nu een goede reden hebben om het ongedaan te willen maken. Succes!
Sofietje1983 schreef:
15-11-2018 18:44
Poeh geen ervaring. Weet niey of dat kan, bij de man kan het wel.
Hoe oud ben je? Hoe oud is de jongste? Wat maakt dat je zo zeker was en nu toch niet?
Jongste is 2 en half
Ik heb helaas geen ervaring/wetenschap over dit onderwerp, wilde je wel succes wensen als je dat traject in gaat! :-)

En inderdaad weer zure reacties en aannames, maar 1 ervan weet je als je hier langer rondloopt en aan het totaal aantal posts op dit forum van haar kant kan jij weer aannames maken... trek je het weer recht.

De ander heeft vast een enorm slechte dag gehad en zoekt een uitlaadklep.

Niks persoonlijks naar jou, maar naar henzelf dus. ;-)
sugarmiss schreef:
15-11-2018 18:48
En ik mag toch hopen dat IVF dan niet vergoed wordt door de ziektekostenverzekering.
Nou gelukkig voor jou verdienen wij genoeg omdat zelf te betalen .
Zo kan jij vanavond ook weer rustig slapen !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook belachelijk eigenlijk. Dat is toch geen beslissing die je impulsief maakt? Ik zou het dan ook heel idioot vinden als hier zorgkosten voor gemaakt worden. Hetzelfde geldt overigens voor een man die sterilisatie ongedaan laat maken om met zijn jongere vriendin aan een 2e leg te beginnen.
LAgirl82 schreef:
15-11-2018 19:10
Hoelang geleden was deze ingreep?
Een hersteloperatie is mogelijk en of dat lukt of niet dat kan niemand met zekerheid zeggen. Ligt er oa ook aan hoelang geleden deze ingreep is geweest.
Iets meer dan 2 en half jaar geleden .
peerke77 schreef:
15-11-2018 19:10
Google eens op refertilisatie. Het kan wel, tot een bepaalde leeftijd. Wordt niet altijd vergoed door de zorgverzekering en je bent best wat tijd kwijt qua herstel.

Laat de in jouw ogen nare reacties links liggen. Je zult vast een goede reden hebben gehad om je te laten steriliseren en nu een goede reden hebben om het ongedaan te willen maken. Succes!

Dank je wel voor je lieve reactie !
Ik zal er mijzelf over inlezen.
Alle reacties Link kopieren
De ziektekosten verzekeraars kunnen hun geld maar 1 x uitgeven.

Dan heb ik liever dat er vergoedingen worden gegeven voor medisch echt noodzakelijke ingrepen / medicijnen dan aan draaikonten die niet weten wat ze willen.
Elastiekje22 schreef:
15-11-2018 19:13
Ik vind het ook belachelijk eigenlijk. Dat is toch geen beslissing die je impulsief maakt? Ik zou het dan ook heel idioot vinden als hier zorgkosten voor gemaakt worden. Hetzelfde geldt overigens voor een man die sterilisatie ongedaan laat maken om met zijn jongere vriendin aan een 2e leg te beginnen.
Je moet eens weten hoe makkelijk een sterilisatie wordt aangeraden en gegeven aan vrouwen.
Nou betalen wij dat gewoon allemaal zelf dus niks ziekenfonds of dergelijke.
Baby04 schreef:
15-11-2018 19:14
Iets meer dan 2 en half jaar geleden .
Ben je tijdens je bevalling gesteriliseerd? Wat gek, vaak houden artsen toch een paar maanden bedenktijd aan.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-11-2018 19:15
De ziektekosten verzekeraars kunnen hun geld maar 1 x uitgeven.

Dan heb ik liever dat er vergoedingen worden gegeven voor medisch echt noodzakelijke ingrepen / medicijnen dan aan draaikonten die niet weten wat ze willen.
Ik heb liever dat ‘mijn’ fertiliteitscentrum tijd kan steken in patienten die om een niet zelfgekozen reden in een medisch traject zitten. De wachttijden zijn nu al lang genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Het ziekenfonds bestaat al heel lang niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven