zwanger worden via IUI
donderdag 20 september 2007 om 17:34
hallo,
half oktober ga ik proberen zwanger te worden middels IUI.
Het is voor mij de eerste keer dat ze het gaan proberen, maar ik vind het erg spannend. Middels LH-testen ga ik nu testen voor "het" moment.
Heb op internet al heel veel gelezen over hoe het precies gaat, maar nog nergens gelezen hoe een vrouw de behandeling ervaart.
Doet het pijn? Hoe bereidt je je voor als het zover is?
Hoe voel je je na de behandeling? Neem je iemand mee? Ik ben/word BAM-moeder, en ga zwanger proberen te worden van een donor in een donorcentrum.
Ik ben erg benieuwd na hoeveel pogingen iemand zwanger is.
Eigenlijk zijn alle reacties van harte welkom.
Groet,
Erica
half oktober ga ik proberen zwanger te worden middels IUI.
Het is voor mij de eerste keer dat ze het gaan proberen, maar ik vind het erg spannend. Middels LH-testen ga ik nu testen voor "het" moment.
Heb op internet al heel veel gelezen over hoe het precies gaat, maar nog nergens gelezen hoe een vrouw de behandeling ervaart.
Doet het pijn? Hoe bereidt je je voor als het zover is?
Hoe voel je je na de behandeling? Neem je iemand mee? Ik ben/word BAM-moeder, en ga zwanger proberen te worden van een donor in een donorcentrum.
Ik ben erg benieuwd na hoeveel pogingen iemand zwanger is.
Eigenlijk zijn alle reacties van harte welkom.
Groet,
Erica
donderdag 9 juli 2009 om 17:53
maandag 17 augustus 2009 om 09:21
Hallo dames,
voor de niuewkomers welkom, en de oude bekende "ik ben er weer"
Alleereerst wil ik molentje en jusa feliciteren,ben zo blij voor jullie.
Ericaatje wat een mooi foto,en nog maals gefeliciteerd.
Ik heb een jaar lang niets van mij laaten ooren en daar schaam ik me 'n beetje voor,maar door de omstaandigheden had ik gewoon geen tijd en ook geen lust om achter de computer te zitten.
het is 'n zwaare jaar geweest,maar alles is nu goed.Mijn man en ik zijn bij elkaar gebleven en nu gaan wij verder met IVF,alle iui pogingen hebben niet gebaad en daarom zijn we nu verwezen naar Maastricht ( het is 'n goede ziekhuis en voor ons km vriendelijk).Voor ons is ook geen wachtlijst maar ben nog steeds in wachten op 'n reactie van Maastricht.
Aan allemaal wens ik nog veel succes!!!
xxx
Babs
voor de niuewkomers welkom, en de oude bekende "ik ben er weer"
Alleereerst wil ik molentje en jusa feliciteren,ben zo blij voor jullie.
Ericaatje wat een mooi foto,en nog maals gefeliciteerd.
Ik heb een jaar lang niets van mij laaten ooren en daar schaam ik me 'n beetje voor,maar door de omstaandigheden had ik gewoon geen tijd en ook geen lust om achter de computer te zitten.
het is 'n zwaare jaar geweest,maar alles is nu goed.Mijn man en ik zijn bij elkaar gebleven en nu gaan wij verder met IVF,alle iui pogingen hebben niet gebaad en daarom zijn we nu verwezen naar Maastricht ( het is 'n goede ziekhuis en voor ons km vriendelijk).Voor ons is ook geen wachtlijst maar ben nog steeds in wachten op 'n reactie van Maastricht.
Aan allemaal wens ik nog veel succes!!!
xxx
Babs