Keukenblok vaatwasser inbouwen

15-11-2019 12:09 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij hebben ons eerste huis gekocht. De keuken willen/Kunnen we pas over een aantal jaar gaan vernieuwen.

Er zit helaas geen vaatwasser in de bestaande keuken. Daarom willen wij aan de overkant van de keuken, tegen een lege wand, een vaatwasser plaatsen. We willen geen vrijstaande vaatwasser.

Wij zijn nu op zoek naar een keukenblok/kitchenette waar een vaatwasser kan worden ingebouwd en waar eventueel nog een extra kast bij zit voor een prullenbak.

We hebben prijzen opgevraagd om dit te laten maken, maar de kosten hiervoor waren rond de € 1.000,00, exclusief vaatwasser.

Wij zijn op zoek naar een goedkope oplossing. Misschien hebben jullie ideeën.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
24-11-2019 14:46
Het is een voorbeeldopstelling. Je kan gewoon eenzelfde soort opstelling samenstellen met een vaatwasserkast. Je moet natuurlijk niet exact deze opstelling bestellen en dan die ene kast gaan verbouwen voor je vaatwasser.

Dit kan je bij elke willekeurige keukenzaak en ook bij Ikea.
Bij deze budgetlijn kun je dus NIET aanpassen.
...
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet er persé een kastje omheen? Ik denk dat je nu vast een inbouw wil kopen zodat je die vast hebt? Nou die kan gewoon los staan hoor :D Desnoods een plaatje er op voor de mooi.Maar het is niet nodig om 'm in een kastje te plaatsen. Ze zitten nooit IN een kastje trouwens, het is een frontje dat je op de deur monteert.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. We hebben bij Ikea een ontwerp laten maken.

De vaatwasser komt in het midden en aan beide kanten komt een kastje. Bovenop een simpel weekblad.
geenidee2018 schreef:
24-11-2019 18:55
Bedankt voor de tips. We hebben bij Ikea een ontwerp laten maken.

De vaatwasser komt in het midden en aan beide kanten komt een kastje. Bovenop een simpel weekblad.

Persoonlijk zou ik er een werkblad op leggen, gaat veel langer mee. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Top!
...
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
24-11-2019 18:58
Persoonlijk zou ik er een werkblad op leggen, gaat veel langer mee. :biggrin:
Werkblad ja haha. Dat zal beter gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven