Welke soort vloer voor de slaapkamers?

27-05-2020 17:28 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op dit moment tapijt en dat willen we graag eruit hebben. Maar wat zouden jullie ervoor in de plaats nemen? Heb al diverse topics gelezen en er zijn zoveel mogelijkheden. Maar ben benieuwd naar nog meer ervaringen. Wij hebben overigens twee jonge kinderen.
Voor de slaapkamer van onze dochter heb ik juist bewust vloerbedekking genomen. Die speelt altijd op de vloer en dan is een zachte, warme ondergrond het prettigst. Ik zou het niet fijn vinden als ze op een harde, gladde vloer zou moeten spelen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vurenhout, ik hou van natuurlijke materialen en vind dat verreweg het mooist, maar het is uiteraard heel persoonlijk wat je belangrijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben in alle slaapkamers marmoleum, in verschillende grijstinten. Kost wat, maar ik vind het stukken mooier dan Novilon of laminaat. En het is onverslijtbaar.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
03-06-2020 23:45
Voor de slaapkamer van onze dochter heb ik juist bewust vloerbedekking genomen. Die speelt altijd op de vloer en dan is een zachte, warme ondergrond het prettigst. Ik zou het niet fijn vinden als ze op een harde, gladde vloer zou moeten spelen.
Hmja, dan zou ik eerder voor een lekker dik kleed kiezen.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
05-06-2020 11:41
Hmja, dan zou ik eerder voor een lekker dik kleed kiezen.
op een lekker dik kleed blijft haar speelgoed niet staan. We hebben dus een niet al te hoogpolig tapijt neergelegd. Zit ze altijd zacht en warm, waar ze ook gaat zitten in haar kamer :)
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
05-06-2020 11:44
op een lekker dik kleed blijft haar speelgoed niet staan. We hebben dus een niet al te hoogpolig tapijt neergelegd. Zit ze altijd zacht en warm, waar ze ook gaat zitten in haar kamer :)
Ja, snap ik. Ik ben geen fan van vloerbedekking, ook ivm huisstofmijtallergieën , maar het blijft een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Die warmte is idd wel lekker :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
27-05-2020 18:27
Aan mij heb je niks. Hier wil ik juist het laminaat eruit slopen en heerlijke hoogpolige vloerbedekking erin leggen :heart: niks zo erg als zo’n koude vloer naast het bed :mrgreen:
daarom PVC bijvoorbeeld en een lekker hoogpolig kleed bij je bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven