Ik zoek een prentenboek

24-03-2024 14:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Forum! Help!

Ik ben al jaren op zoek naar een prentenboek dat mijn moeder aan mijn broertje en mij voorlas zo'n 20 jaar geleden, en nu heb ik jullie hulp nodig.

Het gaat over een jongetje dat een opa die uitvinder is, heeft. In dat boek heeft deze opa verschillende uitvindingen die zijn leven makkelijker maken en het speelt zich enkel af in het huis van opa. Het enige detail dat ik nog weet, is dat hij voor deze uitvindingen hele bijzondere namen heeft, waaronder iets over zijn schoenen die hij dan iets met "stappers" heeft genoemd.

Vrij cryptisch maar misschien zijn de googlewonders hiermee geholpen.

Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie oh wie
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij heb ik het boven in de kast staan. Als ik het niet vergeet, kijk ik zo straks even :)
Op "opa, uitvinder, boek" vind ik iig niets op Google helaas....
Alle reacties Link kopieren Quote
Als dát zo is..... Wat een geluk. :) ik heb op Google iedere mogelijke combinatie al geprobeerd. Hartelijk dank!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
25-03-2024 19:26
Volgens mij heb ik het boven in de kast staan. Als ik het niet vergeet, kijk ik zo straks even :)
Op "opa, uitvinder, boek" vind ik iig niets op Google helaas....
Heb je toevallig nog gekeken? Ik ben toch zo benieuwd... :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh kijk, dát moest ik nog doen :facepalm:

Ja, gekeken, maar niets gevonden! En toch komt het me bekend voor, dus ik ga toch nog even verder speuren, want ik kan het niet hebben dat ik het nu niet weet en jou niet kan helpen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Je bent geweldig!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven