Vergelijkbare boeken Suzanne Vermeer

14-04-2019 11:18 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben op zoek naar vergelijkbare boeken zoals die van Suzanne Vermeer. Ik heb deze allemaal gelezen en vind ze heerlijk! Elke keer begin ik aan andere thrillers, maar het lukt me niet die uit te lezen.

Wie houdt ook van Suzanne Vermeer en heeft tips voor goede alternatieven als je de boeken van Suzanne Vermeer uit hebt? ;-)

P.S. kon geen vergelijkbare topic vinden, mocht die er zijn verwijzen jullie me wel door hè :-)
Alle reacties Link kopieren
Marjan23 schreef:
14-04-2019 12:47
Camilla Lackberg!! Mega sterk!
Robert Patterson, David Baldacci, Harlan Coben, echt als je dat soort boeken eens hebt gelezen stellen alle Loes den Hollanders/Vermeers/ Pauw etc echt niks meer voor... Tess Gerritsen en Karin SLaugther overigens ook bijna de hele collectie van, ook zo ontzettend goed!!
Maar totaal niet vergelijken met Suzanne Vermeer.
Vermeer is veel simpeler.
Alle reacties Link kopieren
Karin Rose misschien?
Dat zijn meer romans met een beetje spanning.
Alle reacties Link kopieren
Afstandbediening schreef:
14-04-2019 13:38
Maar totaal niet vergelijken met Suzanne Vermeer.
Vermeer is veel simpeler.
Nee dat is waar, maar eerder las ik ook in de categorie van vermeer, de laatste 10 jaar echt de betere thrillerschrijvers gevonden en nu denk ik echt; wat een verschil haha.Dit is véél meer genieten.
Alle reacties Link kopieren
Afstandbediening schreef:
14-04-2019 13:38
Maar totaal niet vergelijken met Suzanne Vermeer.
Vermeer is veel simpeler.
Dat is wel een understatement .

Sonja Bakker heeft trouwens ook zo’n soort boek geschreven. Ik denk dat het zowat het slechtste boek is wat ik ooit gelezen heb.
Het heet iets met Ibiza in de titel.
Alle reacties Link kopieren
LoJa schreef:
14-04-2019 13:21
Serie q van jussi adler olsen 😍 super spannend en goed!
Ben nu zelf bezig in boeken van samuel Björk.
Toevallig net doodsvogel uitgelezen... vond het echt een heel goed boek!!
Alle reacties Link kopieren
TO, wat vind je zo fijn aan de boeken van Vermeer? Dat maakt het makkelijker om gericht advies te geven.

Is het de stijl, de puzzel, de spanning, of een mix van dingen?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
14-04-2019 13:51
Toevallig net doodsvogel uitgelezen... vond het echt een heel goed boek!!
Ik ben er nu mee bezig, vond de eerste ook al zo goed!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle tips! Ik weet inderdaad dat Suzanne Vermeer een pseudoniem is, maar dat doet er op zich niet toe nu toch ;-)

Ook lees ik een aantal keer dat het nietszeggende verhalen zijn. Haha misschien is dat hetgene wat ik zoek ;-) Redelijk eenvoudige verhaallijnen met toch een soort van spanning erin. Ieder zijn ding hè :-)

Ik las Linda van rijn, Loes den hollander, Saskia Noort, Esther Verhoef en Simone van der Vlugt. Volgensmij komt dat allemaal wel in de buurt. Kwam ook wat nieuwe namen tegen waar ik nog niet van gehoord had dus daar zal ik me eens in gaan verdiepen! Thanks!

Tess Gerritsen en Nicci French ben ik ooit wel eens aan begonnen, maar niet gelukt om uit te lezen. Vond ik ook niet heel vergelijkbaar met Suzanne Vermeer.
Alle reacties Link kopieren
Lineke Dijkzeul is een topper wat Nederlandse thriilers betreft!!!
Helaas heeft ze al n tijd geen nieuw boek geschreven.
Voor de rest de schrijvers die hier al genoemd zijn.
Ik heb net Het scherventapijt van Loes den Hollander uit, viel me wat tegen het leek meer op n roman.
Karen Rose is prachtig, net als de schrijvers uit t koude hoge noorden.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Simone van der Vlugt
Linda van Rijn

Mijn favorieten naast Suzanne Vermeer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven