Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo eraf in 2017!

22-12-2016 20:26 1229 berichten
Alle reacties Link kopieren
26-06-2017 - Ik heb wederom een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een tijd niet actief waren, in de hoop zo het overzicht te houden. Natuurlijk kan ik me ook vergissen en wat over het hoofd zien, of wil je om een andere reden alsnog graag terug in de tabel. Laat het me weten en dan komt het goed!

Dit topic is gestart voor dames (en heren) die met ingang van 2017 graag ongeveer 10 kilo af willen vallen.
Samen kunnen we deze uitdaging aan!!

Ansch: Startgewicht: 77.8 kg, startdatum: 18-06-2017, huidig gewicht: 77.1 kg, deze week: -0.0 kg, totaal: -0.7 kg

Bukko: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 15-05-2017, huidig gewicht: 70.6, deze week: -0.2 kg, totaal -5.4 kg

Frantic: Startgewicht: 78.6 kg, streefgewicht 66.0, startdatum: 01-01-2017, huidig gewicht: 70,6 kg, deze week: -0.6 kg, totaal: -8.0 kg

Elizaar: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 01-03-2017, huidig gewicht: 70.7 kg, deze week: +0.1 kg, totaal: -5.3 kg

Nessemeisje: Startgewicht: 83.8, streefgewicht 72.0, startdatum: 03-01-2017, huidig gewicht: 79.4, deze week: -0.2 kg, totaal: -4.4 kg

PinkLady90: Startgewicht: 80.2 kg, startdatum: 05-06-2017, huidig gewicht: 75.9 kg, deze week: -0.7 kg, totaal -4.3 kg
frantic wijzigde dit bericht op 30-10-2017 14:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Frantic, complimentjes! Van je man zijn complimentjes waardevol maar dat anderen het ook zien is wel heel tof! Goed bezig dus! En -5,5! Dat is gewoon al bijna 6 kilo ik gok dat je daar volgende week gewoon overheen gaat!

Sport jij ook? En heb je genoten van je avond alleen? Ik kan dat altijd wel lekker vinden.



Leuk hoor Nesse dat je tennist! En lekker dat het seizoen weer begint. Idd heel goed voor de beweging!

Goed om van te voren na te denken wat je gaat eten en drinken. Ook bij de competitie. Dat heb je gewoon een houvast misschien ook op de dag zelf.

Ik hou niet van bier. Gelukkig! Dus dat dilemma heb ik nooit. Wel van chocola



Ik ben weer op de weegschaal geweest, werd verdrietig van de 2 ons er af. Nu is er gelukkig drie ons af in totaal. Stukken beter Weeg nu 71.9, toch weer een nieuw cijfer achter de 7. In totaal nu 4,1 kilo kwijt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik gelukkig ben dat er iets gebeurt.



Net gesport en ik ben helemaal stuk gegaan. Op het eind kon ik gewoon niet meer. Nog even geen zin in woensdag dus haha.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, de titel is 10 kilo er af in 2017

Dat zit je al gewoon over de helft Frantic!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Nesse, gewicht weer omlaag, complimentjes en weer lekker de baan op! Succes voor zaterdag, moeilijk dagje en heel herkenbaar... zeker als het weer er ook nog naar is... zet m op!!



Elizaar ik sport idd ook, in ieder geval 2x pw zumba. Soms bereid ik dit uit met een wandeling, een stuk fietsen, een korfbaltraining, een uur fitnessen of nog meer zumba ;) Dat klinkt als meer van hetzelfde, maar de meeste andere groepslessen lukken me niet vanwege mn gewrichten. En ik wordt doorgaans heel blij van zumba m uziek dus dat is ook top! -4,1, top! Ik vind ook dat die 1 na de 7 anders staat dan de 2 hoor! ;)



Jaaaa het gaat goehoed!!
Ik kom hier graag meeschrijven! Ik ben (eindelijk) gemotiveerd om beter voor mijn lijf te gaan zorgen en de overtollige kilo's kwijt te raken. Mijn hulpstukken: Fitbit, 90% vegan, wandelen, fietsen en zwemmen. Ik ben op 1 april begonnen en mijn startgewicht is 78,6 kilo. Precies evenveel als dat van jou, Frantic! Ik hoop je achterna te gaan! Mijn streefgewicht is 70,0 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Fossa! Wat leuk dat je ook een fitbit hebt. Wat is je doel?



Frantic, zumba heb ik nog nooit gedaan. Maar lijkt me wel leuk. Denk ik

Mooi dat je dat ook 2x per week doet. Elke keer extra is weer mooi meegenomen!
quote:Elizaar schreef op 04 april 2017 @ 14:45:

Welkom Fossa! Wat leuk dat je ook een fitbit hebt. Wat is je doel?Dankjewel! Op mijn fitbit, bedoel je? Ik heb hem pas een paar dagen en hij staat nu op 10.000 stappen. Als ik daar gemiddeld op uitkom (dus 70.000 stappen per week), dan ben ik tevreden!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Fossa, hoe meer zielen, hoe meer kilo's eraf Ik heb zelf de Samsung Health app op mijn telefoon waar ik elke dag 6000 stappen moet zetten. Het is leuk en motiverend om er zo mee bezig te zijn .



Dank Frantic, voor het bijwerken van het schema, stimuleert ook weer als ik het zwart op wit zie staan hoeveel ik kwijt ben.

Vandaag een treindag en dan ben ik geneigd om lekkers te kopen op het station. Ik heb van het weekend gezonde bananenmuffins gemaakt (zonder, suiker, zonder boter) en daar heb ik er eentje van meegenomen vandaag. Dat hielp.

Verder van en naar het station gelopen en veel water gedronken vandaag.

En: we hebben al twee weken een geopende zak M&M's in de kast staan. Twee weken! Voorheen overleefde zo'n zak geen twee dagen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Fossa!! Je staat in de tabel! Wat grappig dat je op exact hetzelfde gewicht start.. is je lengte ook vergelijkbaar toevallig? Ik ben 1m72.



Wat knap dat de m&m's en nog staan Elizaar, dat zou mij toch echt niet gelukt zijn..



Ik kom net weer uit de sportschool gerold!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer op mijn gewicht van voor de vakantie, dus afgelopen week 0,8kg kwijt geraakt. Geeft mij weer moed om door zetten, al kon ik vandaag de rijstenvlaai met slagroom niet afslaan (sorry te lekker). 's Middags wel een salade op en vanavond alleen vlees en groenten ter compensatie. Even kijken of het mij ook lukt om deze week drie keer naar de sportschool te gaan, gisteren al flink gezweet in de sportschool.



Welkom Fossa!

Verder goede berichten, fijn dat we het nog volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ha Jola!

Nou af en toe mag je toch ook wel zondigen? Anders is het niet vol te houden!

Wil je nog even je huidige gewicht zeggen? Weet niet meer of ik helemaal bij ben met de tabel...
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft de tabel niet aan te passen, 84 kg nu.

Volgende week hoop ik weer lager te zitten
quote:nessemeisje schreef op 04 april 2017 @ 15:12:

Welkom Fossa, hoe meer zielen, hoe meer kilo's eraf Ik heb zelf de Samsung Health app op mijn telefoon waar ik elke dag 6000 stappen moet zetten. Het is leuk en motiverend om er zo mee bezig te zijn .

Het is zeker stimulerend! Ik vraag me wel wat wantrouwig af of het klopt wat ie aangeeft. Ik heb voor mijn gevoel geen moer gedaan vandaag en toch zegt fitbit dat ik al 7211 stappen heb gezet.

.

quote:Frantic schreef op 04 april 2017 @ 20:35:

Welkom Fossa!! Je staat in de tabel! Wat grappig dat je op exact hetzelfde gewicht start.. is je lengte ook vergelijkbaar toevallig? Ik ben 1m72.Dankjewel! Ik begin net iets dikker dan jij, 1m69 hier
Alle reacties Link kopieren
Oke! Daar gaan we voor!! :D
Alle reacties Link kopieren
Het kostte vrij weinig moeite hoor om de M&M's van Nesse te laten staan



Fijn dat je weer op je gewicht bent van voor je vakantie Jola. En nu weer verder



Ik ben trouwens gek op de mandarijnen (eerst de Orri's en nu is er een andere soort) die er nu zijn, dat is ook fijn want als ik nu zin heb in iets lekkers kan ik een Mandarijn pakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elizaar schreef op 05 april 2017 @ 11:00:

Het kostte vrij weinig moeite hoor om de M&M's van Nesse te laten staan ????

Alle reacties Link kopieren
Uh....... haha ik was geloof ik zo niet scherp meer... ;)

Knap van je, Nesse!! ;)



Nou voor mij is dat vergelijkbaar Fossa!



Ik ben ook wel eens benieuwd naar het aantal stappen dat ik per werkdag zet, ben verpleegkundige in het ziekenhuis... maar mag niets om mijn pols dragen en geen telefoon op zak hebben, dus dat wordt lastig!
Alle reacties Link kopieren
O mijn smiley was gewist. Er moest nog een achter staan en niet 4 ongezellige vraagtekens :-)



Een fitbit kan je ook om je enkel dragen Frantic. En je hebt ook fitbits die je kan hangen aan je bh. Ik gok dat jij heel veel loopt!
Ik denk ook dat jij ruim boven de 10.000 stappen per dag zit, Frantic!
Alle reacties Link kopieren
Nou wat grappig, toevallig heeft mijn collega vandaag haar telefoon op zak gehouden om te kijken wat we nou lopen per dag.. zij kwam vandaag op 7,8 km, en dit was geen dag met bijzonder veel loopafstanden... omgerekend is dit ongeveer 12.000, leert internet mij!
Gezond hoor, Frantic! Ik moet met mijn kantoorbaan veel moeite doen om een beetje beweging te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan ik me voorstellen.. je zou kunnen kiezen voor een wandeling in je lunchpauze? Is ook nog eens goed om energie op te doen voor de rest van je werkdag..
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie voor je werk al zoveel stappen maken. Super gezond! Vast ook vermoeiend, dat dan weer wel.



Ik moet als ik een dag geen afspraken buiten de deur heb echt mijn best doen om aan de stappen te komen. Stom van mij, want kan natuurlijk prima elke dag een uurtje gaan wandelen. Maar dat doe ik dan weer niet elke dag.



Gister weer lekker gesport. Loodzwaar maar veel voldoening. Ik had nooit verwacht het leuk te vinden maar ga er gelukkig altijd met plezier heen.



Wel chips gegeten gisteravond. Was een bewuste keus dus voel me er niet slecht over. Maar beter van niet natuurlijk. Dus nu weer een chips stop



Hebben jullie leuke weekend plannen? Het weer wordt fantastisch! Zondag volle zon en 19 graden. Laat ik nou net een middag aan het strand hebben gepland met vriendinnen. Die gaan vast aan de borrel, ik verheug me nu al op de spa rood met citroen
Alle reacties Link kopieren
Mijn weekend is al begonnen. Ik heb al wat lekkers voor de lunch gehaald (goede vis en groenten) en ga straks de markt op voor fruit en groente. Morgen competitie spelen, dus de hele dag op pad, wat gezonds meenemen dus voor tussendoor. En zondag ben ik aan huis gekluisterd omdat ik op een baby ga passen. Maar we hebben een tuin!
Alle reacties Link kopieren
Nou hier is de week god gegaan, zonder uitspattingen en twee avonden flink gesport.

Vanmiddag/avond naar een verjaardag en daar eten we ook wat, dus zal wel niet veel goede zijn en zondag heb ik een high wine in de agenda staan met vriendinnen. Zal maandag niet veel goede betekenen op de weegschaal.



Wel begin ik te zien aan mijn lijf dat ik sport. De laatste tijd ook een stuk zwaarder en het lijkt beter te gaan. Gisteren ook via social deal een voucher gekocht voor 12 sessies 'better belly'. Dan sport je met een warmteband om je buik, ben benieuwd of ik cm's verlies dan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te zien he jola? High wine klinkt wel goed en gezellig!!



Wat voor een competitie Nesse? Iets sportiefs denk ik?



Ooooh Elizaar, het strand bij zulk mooi weer, heerlijk!!



Mijn week gaat goed, ben erg druk en verbrand denk ik veel, met 6 dagen werken deze week, 2x intensief gesport en een wandeling van een uur. Vanavond de kroeg in, ik ga wel een paar biertjes drinken, is lang geleden. Zaterdag een verjaardag en zondag een feestje, maar in beide gevallen drink ik niet en ben ik maar kort, omdat ik nachtdienst heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven