Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen +10kg ~ samen staan we sterk! (start jul/aug 2017)

23-07-2017 14:15 789 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!

Zo kunnen we elkaar motiveren en steunen.
Lets do this ladies! :cheer: :yes:

Iedereen moet zelf de tabel invullen.
nickname : StrongTogether
ww : bringiton

Op zondag is het weegmoment! Dus ook op zondag de tabel bijwerken! :applause:
NaamLengteGestartStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtWeekTotaal
ZoMa171.5724-07-201781,871,665/ 70 voor mei-0,8-10,2
Sasky1.6724-07-20178070.967-0.5-9.1
leyla18 (zwanger)1.6817-09-201795.894,680-0,4-1,2
Mamamaria1.589-10-201788,686,2 78/86 op 1 maart -0,1-2,4
anoniem_351228 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 19:26
86.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi toppers!
Ik heb een super weekend gehad met feestjes (zonder te herkenbaar te worden haha), en dat resulteerde in een top resultaat op de weegschaal, not.... maar goed, ik ben in ieder geval gewoon gelijk gebleven en ik ga knallen deze week weer even!

Zoma top je resultaat!!

Mamamaria haha heel logisch van de vrijdag! Ben je ziek geworden of gaat het alweer wat beter? Hopelijk wel!

Hamaika shit van je plus! Maar afgelopen week was gewoon niet jouw week, daar zijn we wel achter! Nieuwe week nieuwe kansen, go girl! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Sasky hahaha, spierpijn na een concert! :-D je verbruikt op zich wel wat calorieën hoor. Ik heb natuurlijk mijn fitbit om en na een concert zit ik toch altijd wel op behoorlijk wat stappen. het is geen heftige cardio work out, maar het is altijd beter dan op de bank liggen!
Wel fijn dat je weer fit bent, en 0,2 is in ieder geval wat!
Top plan voor deze week het sporten! :) Altijd goed om van te voren te plannen!

Hier dus een heftig weekend en vandaag nog vrij, yess :yes: Ik heb een korte werkweek, met weinig kans om te sporten weer vrees ik. Probeer vanavond gewoon te gaan, donderdagavond en dan vanaf vrijdag een weekendje weg dus wordt hem ook niet. Gelukkig ga ik samen met vrienden waarvan mijn vriendin ook aan het afvallen is, dus er komt niet al te veel snoep binnen! Maar we gaan natuurlijk wel genieten! Voor iedereen die het weer nodig heeft deze week: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Hoi dames,

Kort berichtje hier ben behoorlijk ziek geworden dus niet veel te missen. Toch klein beetje eraf bij mij, ben niet ontevreden 1,6 kilo in 1 maand tijd, kan slechter.

Voor iedereen sterkte met de strijd tegen de kilo’s! Ik kruip weer mijn bedje in... :"-(
Alle reacties Link kopieren
Och, Leyla, als je na een super weekend met veel feestjes gelijkgebleven bent in gewicht telt dat eigenlijk wel als een goed afval resultaat vind ik :-D
Ik werd meteen helemaal blij toen ik je bericht las (hallo toppers - made my day)

Ik dacht ook al dat rondhupsen op een concert beter is dan op de bank hangen, maar dat restje chips erna had ik beter even niet kunnen doen.
Vandaag na St maarten viering ook nog het restje wijn dat mijn ouders hadden achtergelaten gedronken, klein glaasje, dus niet megaslecht ofzo, maar toch he.

Nou ja, het sport plan heb ik maar even aangepast, ik had gisteren erg veel last van mijn IS-gewricht en mijn voeten deden ook pijn, na een paar maanden pijnvrij was dat even schrikken. Het is niet al te erg maar wel erg genoeg zeg maar.

Dus: vandaag en morgen rustdag (morgen geen tijd om te sporten), donderdag dan ofwel fitness ofwel hardlopen, en dan vrijdag yoga, zaterdag of zondag hardlopen, net wat uitkomt.
En vooral: opletten met eten!!! haha, het is echt back to basic bij mij, we hebben teveel snoep in huis! Gelukkig ben ik tot nu toe grotendeels van de pepernoten afgebleven, dat wel.

Mamamaria, beterschap, Inderdaad helemaal niet slecht voor een maand! er zijn maanden dat ik het niet gehaald heb (vooral oktober haalt mijn gemiddelde erg naar beneden, ik ben geloof ik helemaal niet afgevallen in oktober :facepalm:

Van mij ook nog een paar pompons voor ons allemaal!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
I could go into detail...but I won't.
Sasky ja het lijtk echt bank afhankelijk te zijn ja. Ik hoorde van anderen dat Rabo veel meer kijkt naar de situatie zelf, maar ja daar zit ik niet. En ja bijna niemand krijgt nog vast, hoe zien ze hun eigen toekomst dan, ja toch? Jij dus ook gezeik met jouw kaart? Heb je al een reactie gekregen?
-0,2 is niet veel nee maar goed er af is er af. En wat een ervaring dat concert hahaha, zo een pijn in de voeten en je knieeen ja? Kan het ook niet door de vloer zijn gekomen in de zaal? Succes alvast met je sportweek! En pas wel op ja met je gewricht.

Leyla zet hem op!!!! Gelijk gebleven is niet aangekomen! Wat super leuk je peptalk en we gaan weer knallen ja deze week!!! Go go go!!! :cheer: :jump: Wat gaan jullie doen het weekend?

Mamamaria wat knap dat je ondanks ziek zijn toch wat kwijt bent. Beterschap!

Hier echt een bizarre dag. Ik had jullie net verteld over die eigengereide collega toch die ik moest inwerken? Nou die is vanmiddag dus gewoon keihard per direct ontslagen. Ondanks dat ik hem niet mocht is dit wel smerig gegaan........Geen gesprek heeft hij gekregen om te horen wat hij verkeerd deed maar gewoon hup-weg...... Nog voor hij de afdeling af was was zijn account al geblokkeerd, geen nazorg of even opvangen, niks...... Hij zat nog in zijn proeftijd maar toch...

Ik ging net met pauze met een collega dus we hebben hem maar ff meegenomen, hij was helemaal overstuur. Kijk, voor mij is het wel gunstig dat hij weg is maar de manier waarop vind ik echt zo verkeerd.... En uiteraard weer mijn baas he die altijd zo moeiljik doet. Die mag echt wel eens leren communiceren....

Nou nog even een dosis :blob: :blob: :blob: :blob: :blob:
Alle reacties Link kopieren
Hamaika Haha hoe lomp is dat.. eigenlijk kei sneu! Maar wel weer een zorg minder voor jou!

Sasky oei! Blessures kunnen soms echt super lang blijven nazeuren. Ik heb inmiddels ook al 2,5 jaar pijn aan mijn voeten, dat is echt zwaar klote! En inderdaad de enige remedie is rust..

MamaMaria heel veel beterschap!

Leyla fijn toch dat je iig niet bent aangekomen na het feestweekend! En zo’n weekend weg is altijd tricky. Maar het scheelt inderdaad dat je met zn tweeën bent! En anders moet je gewoon proberen om bij jezelf te bedenken dat dat ene chippie je echt niet helpt Haha. Bij mij is dat altijd een afknapper, als k er aan denk hoe ik mij voel zodra ik slecht heb gegeten.

Ik had afgelopen zondag een verjaardag van mijn zusje. Man heb mij schandalig gedragen, stonden super veel, veel te lekkere kazen op tafel!! Oh oh oh... en aanstaande vrijdag ga ik uiteten met vrienden. Dat word waarschijnlijk geen gezonde maaltijd, denk eerder tapas ofzo. Dus we shall see of het deze week wat word!

Succes dames!
Aut viam inveniam aut faciam.
Zoma ja echt he? Ik heb in die 22 jaar dat ik werk pas 1 x eerder zoiets gezien. Voor mij is het persoonlijk heel gunstig want ik was af en toe bang dat als ze me geen vast contract gaan geven in februari, ik alvast mijn opvolger zat in te werken. En ik had hem ook eigenlijk niet nodig, want het is wel druk maar iemand erbij op mijn project was echt overdreven. Maar de manier waarop ze hem wegstuurde verdient geen schoonheidsprijs. Het scheelt mij wel een hoop ergernis en stress maar ze had hem ook fatsoenlijk buiten kunnen zetten.

Jij dus al 2,5 jaar die pijn in je voeten? Erg he dat dat maar blijft duren en inderdaad rust is dan het enige dat helpt. Ik heb dat met die verrotte kuit en mijn lage rugpijn.

Oh oh oh meis die kazen...... en je hebt vrijdag dus ook nog een etentje? Pfoe spannend ja deze week.... Wellicht kan je op de andere dagen de schade beperken..... Succes alvast!

Grappig trouwens hoe we er bijna hetzelfde voorstaan in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, so he, dat is wel erg euh... onprofessioneel zeg! Wel zielig als je zo behandeld wordt zeg. Je zou zeggen dat dat onder volwassenen niet meer gebeurd maar helaas. Wel fijn voor jou, inderdaad minder kans dat je je eigen vervanger aan het inwerken bent.... Hopelijk hebben ze nu geen tijd om een nieuwe vervanger te zoeken met kerst in aantocht.

Wij hebben vorig jaar ook zoiets gehad, alleen was het mijn teamleider die van ons team afgehaald werd. Ze wilde een half jaar sabattical nemen en haar vervangster was al geregeld (uit ons team) en toen moest ze een in plaats daarvan een zware operatie ondergaan en terwijl ze op de operatie tafel lag werd ons teamlid per direct tot teamleidster benoemd blijkbaar zonder dat er wat aan de teamleidster meegedeeld was, want ja, ze lag in het ziekenhuis he.... :-? En wij zijn echt een groot en gerenomeerd bedrijf zeg maar....

Voor het team een goede beslissing maar de manier waarop :nope: Is nooit meer goedgekomen, de teamleidster werkt nog steeds bij ons als gewoon teamlid en zit eigenlijk redelijk pontificaal op haar pensioen te wachten....

qua credit card is alles opgelost, ik zat te wachten op een bericht van hun dat ze gedaan hadden wat ik wilde, maar blijkt dat ze daar helemaal geen bericht over sturen. Het is dus als sinds begin oktober opgelost :facepalm:

ZoMa, jij dus ook al heel lang pijn aan je voeten - echt K**. is het. Ik ben echt 3 maanden pijnvrij geweest maar sinds dat concert is alles weer terug. Het kan inderdaad wel de vloer geweest zijn, betonvloer natuurlijk, maar ik ben gewoon niet meer zo gewend aan lang staan denk ik (zo vreselijk gehost heb ik nu ook weer niet hoewel ze alle oude party-songs uit de kast hadden gehaald).

Oei, lekkere kaasjes? ja, daar kan ik ook erg van bunkeren...en slecht dat het is!
Maar wel lekker! maar je bent zo goed aan het gaan, er is vast ondanks alles nog wat af op zondag!

Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan (Mid-week review) en ik zag een plus van bijna een kilo O_O . Dat hat ik niet verwacht, ik ben best netjes geweest. Dus nog even er tegenaan zodat de schade meevalt op zondag! Baal er wel van maar misschien is dit nog de rekening van het gesnoep van vorige week/weekend. Zondag en maandag ook niet echt low-carb gegeten, ik merk wel dat dat veel uitmaakt bij mij.

Nou ja toppertjes: vol goede moed verder!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
Mamamaria heel veel beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!!

Sasky haha wat fijn dat ik je blij heb gemaakt met mijn berichtje. Enthousiasme kan af en toe wel toch haha.
Ach, we herkennen het allemaal zo goed, even bakje chips, even wijntje... Als je gewoon op gewicht bent kan dat allemaal niet heel veel kwaad, maar als je af wil vallen zijn zulk soort momenten gewoon irritant, het kan er net voor zorgen dat je niet zoveel af valt als dat je zou willen.
Wat ontzettend balen dat je zoveel last hebt van je gewrichten weer :( Succes met sporten, hopelijk lukt het toch en heb je niet te veel pijn, wel rustig aan blijven doen hè!

Hamaika haha ook al zo'n leuke reactie op mijn peptalk haha. Wij gaan naar een centerparcs huisje met vrienden. We gaan gewoon leuke dingen doen en lekker relaxen, gourmetten enzo, sushi eten, dat soort dingen.. Super gezellig en ik ga er ook wel echt van genieten maar ga toch wel proberen om niet al te veel te eten. Ik doe dus deze week even niet mee met de weging, ik ben maandag nog niet thuis!
Hoe vaker jij iets over je werk post, hoe vaker ik mij af vraag in wat voor onprofessionele organisatie jij werkt. Zal vast meevallen hoor, maar als ik dit dan weer lees denk ik van 'jeetje'. Tuurlijk fijn dat het geen vervanging voor jou is, maar wel gek hoe het allemaal gegaan is! Wil je er zelf nog wel blijven?

Zoma ohw wat erg zo'n verjaardag hè! Ik vind dat ook altijd heel lastig! Ik probeer dan inderdaad te denken hoe ik mij daarna voel, maar het helpt niet altijd haha.. Hopelijk wordt deze week toch nog een topper voor je!!

Hier gisteren een meevaller, was op tijd thuis dus heb lekker kunnen sporten, hopelijk red ik het morgenavond ook, dan zit ik toch op 2x in de week. En dan hopelijk kan ik mij van het weekend redelijk inhouden haha.

Succes deze week nog allemaal!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: we kunnen het!
Zo volgens mij gata deze week qua afvallen en eten wel beter danvorige week, hopelijk eindelijk weer een keer een minnetje na het weekend. Zou fijn zijn hahahaha. Jullie lieve peptalk helpt ook mee!

Sasky zo zeg hey, wat een verhaal van die teamleidtser ook bij jullie.... Nee snap goed dat dat nooit meer helemaal goed komt. En jullie dus een groot gerenommeerd bedrijf. Wij zijn ook een gerenommeerd bedrijf, niet heel groot (135 mensen), maar omdat er maar 2 bedrijven in deze branche zijn heeft bijna iedereen in Nederland wel met ons te maken. Hahaha heerlijk altijd dat vage op zo een forun hahaha.

Fijn dat het met jouw creditcard is opgelost. Ik vind niet dat jij de :facepalm: verdiende want ze hadden dat best even kunnen melden. NU heb je voor niks maanden gedacht dat er wat aan de hand was. Ik heb de brief gekregen van ICS dat mijn prepaid mastercard onderweg is, dus hopelijk heb ik die snel en kan ik hem weer aan mijn online accounts koppelen.

Balen van die kilo, maar goed is een tussenstand he? Voor hetzelfde geld is het vocht of whatever en vanlt het reuze mee. Ik duim mee!

Leyla ja jouw peptalk was super!!!! :cheer: en inderdaad precies wat je zegt over dat wijntje en kaasje etc. Superleuk dat jullie weekendje center parcs gaan doen. En inderdaad, met mate maar wel genieten. Het goede is dat na zo een weekend je dus niet gelijk op de weegschaal hoeft en je een week langer hebt om de schade weer weg te werken. Succes!

Fijn dat jij ook hebt kunnen sporten! Ik ook gisteravond weer! Ben benieuwd hoe het er maandag bij staat!!!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 12:14
23.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahah mooi, hebben we soms nodig toch :hyper:
Ja klopt en dat ga ik dus ook even niet doen want dan zakt de moed in mijn schoenen. Dus ik weeg mij morgenochtend even om te kijken hoeveel ik nu weeg, en dan pas 1,5 week later, misschien volgende week even om te kijken wat de schade is maar niet te snel na het weekend, anders word ik zo gedemotiveerd.

Ah zo. Wat ontzettend vervelend zo'n leidinggevende. Ik heb nu een manager die echt super tof is, je heel goed helpt en dingen voor je oplost zodat je zelf geen 'ruzie' hoef te te maken, want hij vindt dat ik nog langer met deze personen samen moet werken en hij zegt, dan ga ik als manager wel ruzie maken haha. Aan de andere kant is hij super druk en krijg ik hem echt weinig te spreken, dat is soms wel jammer.
Wel fijn dat het team wel gewoon leuk is, anders zou het echt niet leuk zijn! Snap wel goed dat je daarvoor er wil blijven werken.. Hopelijk krijgt je leidinggevende een keer een ander team, want als ze er al zo lang werkt, zal ze niet snel weggaan ook lijkt mij.

Vanavond weer sporten als ik alles red, maar ga ik wel vanuit. Gisteravond onverwacht bij schoonouders pizza gegeten, was niet helemaal het plan. Dus vandaag maar weer even rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, het Peter-principe dus (als je je werk goed doet wordt je net zo lang gepromoveerd tot je niet meer goed functioneert en daar blijf je dan hangen, tot groot verdriet van iedereen). Zie je bij ons ook heeel erg veel helaas.

Gelukkig is je team wel leuk, maar een slechte manager kan je leven wel vergallen. Klinkt inderdaad ook alsof ze het niet allemaal op de rit heeft, nou ja, misschien gaat ze binnenkort wel weg en hopelijk krijg jij je vaste contract in februari!!

Fijn dat je credit card onderweg is, toch makkelijk om te hebben al is het maar tijdelijk. Van mijn bank ben ik inderdaad eigenlijk gewend dat ik voor alles een bericht krijg dus ik was ook wat verbaasd, maar goed, eind goed al goed.

Kilo is inderdaad tussenstand en ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik nu plotseling kilos ga aankomen dus het zal wel goed komen denk ik. Maar wel even demotiverend. Ik ben gisteren in ieder geval wel superbraaf geweest en heb niet gesnoept n.a.v. die weging haha.

Gelukkig zijn mijn voeten en mijn heupen weer beter, dus vandaag maar weer aan de bak. Ik ga wel steppen en niet hardlopen, dat durf ik nog niet zo goed. Van het weekend dus hardlopen....

Leyla, goed bezig, pizza hoeft niet heel slecht te zijn toch? Hangt ervanaf wat erop zat neem ik aan. Ik had je trouwens nog gepbt, niks bijzonders maar aangezien je daar geen bericht van krijgt meld ik het maar even.
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
bonjour dames!

Wat en gedoe allemaal op dat werk haha! Ben ik stiekem wel blij dat ik niet voor een baas werk! Maar ik ken het wel uit het verleden, sommige managers denken door hun functie dat ze "The king of the world" zijn en gedragen zich daar dan ook naar. Incapabele over het paard getilde mannetjes/vrouwtjes. Je hebt ook managers die zich niet beter voelen dan een ander, en dat merk je meteen. Die helpen je tenminste normaal, behandelen je normaal...

Ik heb net even gewogen omdat ik dus morgen ga uiteten. Wilde weten wat de schade tot nu toe deze week was haha! Heb voor nu een -0,5 hoop dat het na het uiteten een beetje meevalt! Vind het ook niet erg om 1 week gelijk te blijven in mijn gewicht. Als ik maar niet aankom.
Aut viam inveniam aut faciam.
Alle reacties Link kopieren
Sasky I know pizza is niet heeeel slecht maar wel in combi met wat ik de hele dag had gegeten, wilde een lichte avondmaaltijd eten maar dat mislukte dus een beetje hihi. Vandaag ff rustig aan doen!
PB'tje is gelezen en teruggestuurd, ik had het inderdaad niet gezien... :)

Zoma, gelijk blijven met zulke lekkere etentjes en verjaardagen is ook goed werk hoor! Veel plezier met uit eten morgen!
Alle reacties Link kopieren
Hai dames! Heb net ze tabel weer aangepast. Voor mij een -0,6 deze week! Gisteren een warme chocomelk met slagroom, en daarna uiteten bij de Griek. Heb mij helemaal van de planeet gegeten. Haha ben zo blij dat ik toch ben afgevallen!!
Aut viam inveniam aut faciam.
Ha meiden, hier ook weer even een update. Ik verwacht nog steeds een minnetje maandag maar heb gisteren wel een ordinaire vreetdag gehad..... :facepalm: :facepalm: :facepalm: . Hopelijk heeft het geen al te groot effect maandag, maar ik voelde me er echt ontzettend kut na. Rest van de week gaat wel goed gelukkig, dus ben benieuwd.....

Heb mezelf vandaag getrakteerd op nieuwe schoenen en nieuwe makeup en laarzen en gelukkig de verleidingen in de stad weten te weerstaan. Maar baal wel van gisteren.

Leyla oh dat is wel super bij jou zo een manager! Dat lijkt me echt fijn ja, zo iemand. Heb er ooit in het verleden ook eentje gehad maar deze is echt nou ja.... Jullie weten het. Nee vanzelf zal ze niet weggaan helaas, ze werkt er al 14 jaar, hopelijk krijgt ze een keer een andere rol binnen het bedrijf. Maar verder heb ik het er gelukkig erg goed naar mijn zin.
JIj dus van de week ook per ongeluk een pizza op? En en dan nu dat weekendje weg.... Sterkte en veel plezier!

Sasky nou zo werkt het hier ook lijkt wel ja, qua functioneren. Bij jullie dus idem dito? Vandaag heb ik de prepaid creditcard gekregen, en heb al gezien dat booking.com en amazon deze gewoon accepteren. Paypal niet zag ik, maar die heb ik aan mijn gewone bankrekening gekoppeld. En inderdaad hij is maar tijdelijk voor mij, want ik wil bij een vast contract wel weer gewoon een normale. :lol: .
Ja snap ik ja, je zou toch verwachten dat ze je ff berichten en niet zo in het ongewis laten zitten of je hem nu kan gebruiken, maar gelukkig bij ons alletwee voor nu een soort van opgelost.
Fijn dat je weer kan sporten ook, hier ook gelukkig weer. En snap goed dat je ff gedemotiveerd was meis :hug: . Hier probeer ik mijn vreetdag van gisteren niet teveel mijn humeur te laten vergallen, het was er gelukkig maar eentje.

Zoma ja dat ljikt me wel het fijne van eigen baas zijn. Dat je dat soort gezeur niet hebt.
Wat super dat je ondanks dat je bij de Griek gegeten hebt toch 0,6 bent afgevallen!
Dat geeft hoop hahahahaha!!!!! Goed bezig meis!!

Fijn weekend allemaal en ik weeg altijd maandag dus maandag ben ik erg benieuwd of de vreetdag niet te veel verpest heeft.
Hallo allemaal,

Wat is er weer een hoop geschreven zeg! Gedoe op werk en veel verleidingen..maar klinkt alsof de schade meevalt!
Ik ben het grootste gedeelte van de week ziek geweest of half ziek en wel naar werk want ik had het heel druk. Ben bang dat ik niet echt goed op mijn eten heb gelet en niet heb gesport..dus morgen op de weegschaal zal wel tegenvallen. Ook moet ik elk moment ongesteld worden, bij mij toch altijd een paar dagen extra veel zin in snoepen. Ik zal het morgen wel komen melden. :facepalm:

Komende week ook weer 2 symposia (dus lunch en drankjes etc.) en een feestje... ben benieuwd.
Nou hier inderdaad een mini mini minnetje, slechts -0.2 en nu 77.4

Niet veel dus maar er af is er af. En nu gewoon weer in de discipline en geen gezeik meer. (note to self) :whip:

MamaMaria ja schade viel gelukkig mee al had mijn resultaat beter geweest zonder die belachelijke snaaidag vrijdag, maar goed das weer een les haha.
Balen dat je ziek bent meis, en dan dus ook nog ongesteld worden. Pittige week wacht je. Hopelijk valt het voor nu toch mee en kan je ondankd de symposia op de andere dagen wel gezond eten. Sterkte alvast!

Succes allemaal weer deze week!!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,
Hier ook weer een update. Ik heb mijn sportplan zelfs kunnen afdraaien zoals ik wilde, donderdag sporten en vrijdagavond yoga en zaterdag nog gejogt. Het resultaat mocht er dan toch wezen op zondag : -0.6! Ik hoop maar dat het geen uitschieter naar beneden was want op vrijdag en zaterdag zat ik nog op onveranderd. Maar wel erg goed mijn best gedaan.

Van de week dus met ijzeren discipline niet snoepen en veel sporten, want er komt een feestweekend aan (zoontje wordt 1) en we hebben zaterdag en zondag bezoek met taart en snoep. dus tsja.. Vandaag in ieder geval joggen, morgen hopelijk steppen, donderdag yoga en dan moet ik nog even zien of ik op vrijdag nog ga joggen of op zaterdag, of, nog beter joggen/steppen op vrijdag en dan weer op zondag joggen... maar dat is wel erg ambitieus misschien.
Gisteren ook bezoek en wel wat gesnoept, ik had nog steeds Tikkels van de Action en die heb ik maar op tafel gelegd, in de hoop dat iemand mee zou eten, en mijn snode plan werkte, een van mijn vrienden vindt ze ook erg lekker (wist ik,anders had ik ze niet neergelegd en de zak is nu leeg gelukkig, één verzoeking minder in huis!

Hamaika, er is in ieder geval iets vanaf, ook al heb je een vreet dag gehad, dus je ben heel goed bezig! Dan krijg je dat goede resultaat volgende week, no worries!!
Fijn dat het geregeld is met de credit card, je kan in ieder geval iets ermee. Ik heb met mijn credit card van het weekend nieuwe bhs gekocht, was wel nodig en ik heb een beetje een rare maat dus ik bestel altijd online bij een speciale winkel voor rare maten en de kaart werkte ! :cheer:

Zoma, ik ben jaloers op je, jij ook een (vr)eetdag en nog een halve kilo eraf!! Schiet lekker op bij jou! je hebt je dieet ook wel heel erg rigoreus omgezet, het resultaat is er naar (hoewel PCOS rottig is en niet wat je wilt!!)

Mamamaria, wat naar dat je zo ziek bent geweest en ook niet kon uitzieken! Ik hoop dat de weegschaal aardig voor je is! Sterkte met de symposia, dat ken ik!

Leyla, hoe was het weekendje? Ik hoop dat het meeviel met het eten!! Ik heb je teruggePBt.

Nou meiden, op naar een nieuwe week!! We kunnen het!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
I could go into detail...but I won't.
Sasky wat super dat je met je sportweek ook zo een mooi resultaat hebt! Ech super meis! Er wacht je dus wel een pittig weekend, alvast van harte met je zoontje!

Maar als je de rest van de week op kan passen komt het vast wel goed toch? Zeker met het sportplan, als je af en toe ook maar wel wat rust geeft aan je lijf. En hahaha fijn dat je nu van die Tikkels bent verlost!!!

Mijn week is goed begonnen vandaag, en ik heb ook weer gesport vanavond. Wil nog steeds onder de 75 zitten met oud en nieuw dus hopelijk nu gewoon weer in het gareel. En ja ben ook blij met deze tussenoplossing voor de creditcard en nu maar hopen dat ik gewoon mijn vaste contract krijg in februari en dat ik weer een gewone kan kopen.

Haha een rare maten winkel, leuk hoe je dat opschrijft! Maar gelukkig bestaan ze!

Vandaag weer een bizarre dag op het werk, het houdt maar niet op..... Een hele fijne collega van mij met wie ik altijd heel leuk samenwerkte, leuke vent ook, is vrijdag op staande voet ontslagen..... Blijkt dat hij om schulden af te betalen heeft gefraudeerd.... Ik wist niet wat ik hoorde.... wat bezielt mensen he om zulke domme dingen te doen. Hoe wanhopig ook, ik zou in zo een geval altijd vragen of ik met mijn baas niet iets kan regelen, Voorschot, renteloze lening, whatever.... Nu heeft hij iets heel erg doms gedaan en is zijn baan kwijt, dat maakt het dus nog erger.... Hoe dom ook, ik vind het ook wel triest dat iemand blijkbaar zo wanhopig is..... Echt bizarre weken zijn dit.....

Maar goe,d ik voel me zelf wel echt OK en hopelijk vertaalt zichzelf dat in eindelijk weer eens een gunstige week met hopelijk weer eens een dikke min!
Hoi meiden,

@ Hamaika, toch goed van die min! Als je er zelf een slecht gevoel over hebt maar er staat wel een - vind ik het eigenlijk wel een groot succes hoor! En wat bizar verhaal weer zeg. Ook een heel gek idee dat je iemand een beetje denkt te kennen en dat hij ondertussen met zo'n groot probleem rondloopt en dat op zo'n manier op gaat lossen.. Als hij weg komt met alleen ontslag en geen aangifte heeft hij wel veel geluk denk ik.
@ Sasky, goed hoor al dat sporten. Heb ik wel respect voor, helemaal met een zoontje van bijna 1...sporten is bij mij hetgene wat altijd als eerste de deur uitgaat als ik een beetje druk ben (. :-? altijd dus eigenlijk). Ben erg tevreden met mezelf als ik 2 keer per week ga.

En ja was de weegschaal aardig voor me? niet echt nee (6) +0.8.
Echt wel erg balen, heb gewoon slechte week gehad, weinig energie, wel gesnaaid en vandaag ongesteld geworden. Op zich kan dat laatste wel wat uit maken maar +0.8..nah dat lijkt me te veel. Echt wel balen vanochtend, dit gebeurt mij telkens weer, doe ik mijn best gaat erg langzaam klein beetje vanaf, en dan ga ik een beetje de mist in en onmiddelijk poef een kilo extra. Mijn lijf is gewoon mega efficient met het opslaan van energie. Nou ja ga deze week maar een beetje proberen te overleven en dan zien we wel weer..
MamaMaria dank je voor je lieve woorden! Is ook zo wat je zegt. Het is vooral dat ik al zoveel weken ongeveer stil sta rond die 77/77.5 dat ik daar soms echt gedemotiveerd van raak. Maar je hebt helemaal gelijk hoor meis!

En ja echt bizar van die collega he? Misschien is het ook uit schaamte dat hij nooit iets heeft gezegd.... Ik weet niet, van hem had niemand dat ooit gedacht. Ik hoop zeker voor hem dat hij alleen ontslag krijgt, we weten natuurlijk niet alle ins en outs, ook niet hoeveel of op welke wijze, maar dit is natuurlijk nooit de juiste oplossing wat hij heeft gedaan. Opeens heb je misschien een strafblad te pakken en een referentie zal ook niet goed zijn als hij opnieuw solliciteert..... Triest ook wel dat iemand blijkbaar geen andere betere oplossing ziet. En nogal confronterend op de werkvloer want op weg naarde koffiemachine kom je nu steeds langs dat lege bureau.

Balen meis dat de weegschaal rotnieuws voor je had. :hug: Vooral als je zo goed bezig bent geweest en dan gelijk wordt afgestraft. Hopelijk kan je je wel weer herpakken en alles dat er niet in gata hoeft er ook niet af, een plat cliché dat wel.

Ik weet ook niet hoe oud je bent maar ik weet wel dat nu ik de 40 gepasseerd ben het echt veel moeizamer gaat. 10 jaar geleden viel ik redelijk rap en gemakkelijk 13 kilo af, in iets van 7 of 8 maanden. Nu doe ik al anderhalf jaar over nog geen 10 kilo.... En sinds januari maar 5. Dat demotiveert ook weleens.

Succes allemaal weer dames1
Alle reacties Link kopieren
Zoma wat fijn dat je toch bent afgevallen ondanks je etentje bij de Griek :)

Hamika wat top, toch een minnetje, het is in ieder geval beter dan gelijk blijven of aankomen!! Niet te streng zijn voor jezelf. En een goede start van de week, kom op deze week, gaat je lukken!! :cheer2: :cheer2:
Wat een gedoe op je werk zeg, jeetje! Wat bizar dat iemand in een keer zo fraudeert, iemand met wie je misschien wel dagelijks samenwerkt, zo vreemd!

MamaMaria he wat balen dat je bent aangekomen! Ik herken het wel heel erg, heel erg veel moeite doen voor -0,5 ofzo en één dag of twee dagen ongezond eten en hoppaaa 1 kilo erbij. Zo irritant.
Hopelijk voel je je ondertussen wel beter!

Sasky succes met deze week met niet snoepen, en veel plezier alvast met de 1e verjaardag van je zoontje! Wel super resultaat afgelopen week!!

Hier.. het weekendje was heerlijk, echt schandalig TE veel gegeten, zoveel dat je de rest van de week denkt 'ik leef op blaadjes sla en fruit'. Maar goed, dat doe ik natuurlijk niet, maar echt te veel. Dus ik ben maar niet op de weegschaal gaan staan en ik ga nu weer even extra rustig aan doen.
Want... ik heb gisteren positief getest en ben dus zwanger :hyper: Extra reden om goed en gezond te eten.
Als jullie het goed vinden, zou ik graag de komende periode in ieder geval nog even mee willen schrijven. Ik wil mijzelf wel blijven wegen maar de focus verschuift even van afvallen naar gezond eten. Gewicht is dus minder belangrijk, gezond eten juist heel erg en daar krijg ik door jullie ook motivatie van. Dus als jullie het ok vinden blijf ik gewoon nog even meeschrijven, maar als jullie zeggen van nee dat vinden we vervelend want het gaat om het afvallen, dan ook prima, eerlijk zeggen! :)

Succes weer dames!! :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden!
MamaMaria, balen van de weegschaal!! Laten we hopen dat je menstruatie toch wat meer effect had als je dacht. Jij had ook PCOS toch? Of vergis ik me? Dan is het dubbel zo moeilijk, ik kan me voorstellen dat dan elke zonde wordt afgestraft! Niet fijn!
Qua sporten heb ik het goed hoor, ik werk 30 uur en er zijn sportfaciliteiten, en ik heb een uur pauze normaal gesproken, dus sport ik meestal op mn werk. het wordt aangemoedigd hier (work-life balance enzo). Het lukt niet altijd om zoveel te sporten (als er meetings tussenkomen of andere dingen lukt het ook wel eens een paar weken niet). Maar het is wel makkelijk. We zitten in dezelfde vleugel als de fitness studio dus kon bijna niet makkelijker....

Thuis komt er ook niet zo veel van, te druk. We sporten wel eens 's avonds maar dan doe ik ook liever wat anders eerlijk gezegd. Op dit moment is man nog thuis met zoontje (dus die brengt en haalt van de creche en staat door de weeks 's nachts op als er wat is), maar die gaat volgende week ook weer werken dus dan wordt het anders. Eens kijken of ik dan nog zoveel puf heb om te gaan sporten....

En ik ben extra gemotiveerd op dit moment omdat ik graag een tweede kind wil en ik in mijn hoofd heb gezet dat het alleen maar gaat als ik een normaal BMI heb. Zoontje is met heel veel hulp tot stand gekomen (IVF) en ik probeer nu alvast maar te optimeren voor een volgende ronde volgend jaar. Mocht het niet lukken dan ben ik in ieder geval afgevallen haha!

Hamaika what? o_o bizar zeg, van je collega! Wat erg ook dat hij het idee had dat hij zoiets moest doen en niet, zoals je zegt, een legale oplossing kon vinden met je baas ofzo... het zal inderdaad wel schaamte geweest zijn maar ja... liever schande dan nu, een strafblad is inderdaad nog veel erger (mocht hij wat krijgen).
Dat zijn al twee ontslagen in twee weken, gaat snel bij jullie, echt bizar!!

Gisteren inderdaad gejogt, het was wel rotweer, motregen maar was erg trots op mezelf dat ik toch was gegaan. Later op de dag begon het te gieten dus moo getimed. Hopelijk vandaag nog even bij onze fitness ruimte op de stepper, hopelijk komt er niets tussen, we hebben het toch wel een beetje druk nu.

Succes allemaal!!
I could go into detail...but I won't.
Leyla!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!!! :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

Van harte meis!!!!!!!! En natuurlijk mag je mee blijven schrijven, van mij in elk geval wel!!!! Wat super zeg!!!!!! Spannend en leuk!! Geniet ervan! :cheer:

En zeker heb je gelijk hoor! Hte is vooral dat het nu zo enorm traag gaat, al weken rond die verrotte 77,5....... terwijl ik zo mijn best doe, bah. Maar goed, moet er ff doorheen en niet opgeven.

Sasky wat fijn dat je kan sporten op / via het werk. Dat scheelt wel ja, ik sport ook thuis omdat ik na een lange dag werken gewoon geen puf heb om nog weg te gaan. Jouw motivatie om door te gaan is ook een hele mooie!

En ja het gaat er behoorlijk bizar aan toe deze weken op het werk. Hopelijk houdt het hier wel op want het is nogal heftig allemaal. En dan ook nog zo vlak voor de feestdagen.... Bah.

Nou allemaal weer knallen deze week, ik ga er goed gemotiveerd in haha. Kom op ladies!!
Alle reacties Link kopieren
Leyla had je post nietgezien! Wat goed!! Gefeliciteerd!!!! In dit geval is een plusje prima :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Blijf lekker meeschrijven wat mij betreft, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Hoera!! This makes my day!!
(ik had van het weekend nog gepbt maar nu wat achterhaald haha!)

Snel weer verder dames!!
I could go into detail...but I won't.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven