Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen +10kg ~ samen staan we sterk! (start jul/aug 2017)

23-07-2017 14:15 789 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!

Zo kunnen we elkaar motiveren en steunen.
Lets do this ladies! :cheer: :yes:

Iedereen moet zelf de tabel invullen.
nickname : StrongTogether
ww : bringiton

Op zondag is het weegmoment! Dus ook op zondag de tabel bijwerken! :applause:
NaamLengteGestartStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtWeekTotaal
ZoMa171.5724-07-201781,871,665/ 70 voor mei-0,8-10,2
Sasky1.6724-07-20178070.967-0.5-9.1
leyla18 (zwanger)1.6817-09-201795.894,680-0,4-1,2
Mamamaria1.589-10-201788,686,2 78/86 op 1 maart -0,1-2,4
anoniem_351228 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 19:26
86.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gorey schreef:
25-07-2017 18:47
Succes dames.

@StrongTogether, haal het wachtwoord maar weer weg.
Anders gaan vakantievierende kinderen flauwekul-posts schrijven.
done!
Alle reacties Link kopieren
Bij het avondeten nog wat bakbanaan op. Ook 2x gewandeld met dochtertje vandaag.
StrongTogether, bedankt voor het aanbod maar ik hoef niet perse in de tabel.
Ben wel benieuwd wat jullie nog in de avond als tussendoortje eten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond een gekookt ei gehad en 2 plakjes kipfilet. Gewoon broodbeleg..

Mijn avondeten heb ik de helft niet van gegeten.. denk echt dat ik dan eigenlijk veel te weinig calorieën heb gehad vandaag. Maar ik zat gewoon echt vol.. kan dat kwaad?
Alle reacties Link kopieren
StrongTogether, kan echt geen kwaad voor een keertje hoor.
Planning vandaag:
O: havermoutpap
T: fruit + rauwkost
L: courgettesoep + brood met hummus
T: yoghurt met fruit
D: pasta pesto met kip
T: 2 crackers met vega beleg
Alle reacties Link kopieren
Mijn dagmenu ziet er ongeveer zo uit:

O: scrambler eggs
T: fruit
L: salade
T: fruit
A: stoofschotel met mungbonen
T: stukje chocolade 85%

Beweging: yoga + 30 min Kayla
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zou ik mee mogen schrijven? Ben 1,64 en 74 kg. Mijn streefgewicht is eerst 65 kg en tegen de tijd dat we daar zijn, misschien door naar de 60. Heb al vaker geprobeerd om er wat vanaf te krijgen, maar iedere keer haak ik ergens na 3 kilo af... :-(
Ben deze week maar weer begonnen en nu ga ik het volhouden!! Samen met jullie :-D
Welkom wolfmother!
Je hebt in ieder geval al een strijdlustige naam ;)

Als tussendoortjes neem ik plakjes kaas, 3 surimi sticks, komkommer en tomaatjes, 14 ongebrande amandelen, een gekookt ei, stuk fruit of schaaltje yoghurt.

Ik had vandaag geen honger, maar gewoon zó veel in om te snoepen...
Alle reacties Link kopieren
Welkom Wolfmother! Dat is de instelling Haha! Ik stuur je even het wachtwoord via PB, zo Kun je jezelf even in de tabel zetten.

Ik merk bij mezelf wel dat ik soms echt denk aan snacken. Vooral dingen die dus absoluut taboe zijn Haha! Lekkere taart, chocolade, nog beter zou chocolade taart zijn! Hahaha, en dat al na 3 dagen.. :nope: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was de pasta zo lekker dat ik 2 borden op heb. In de avond nog een paar nootjes.
Planning:
O: smoothie + 2 crackers (pindakaas en vega)
T: fruit + rauwkost
L: courgettesoep + brood met hummus
T: bananenbrood
L: tacosoep met gebakken banaan + paar tortillachips
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Dit is de eerste keer dat ik op een form zit, dus misschien doe ik iets niet goed.
Maar ik ben in het verleden al afgeslankt met behulp van ultrasound/electrostimulatie bij BodyNova BV in Vlaardingen. Gelijktijdig ben ik bewuster gaan eten en ook op koolhydraten gaan letten. 14 kilo afgevallen, maar nu toch door de overgang weer aangekomen.

Mag ik met een doel van 8 kg ook deelnemen aan dit forum?

Groet,

Lonneke
Alle reacties Link kopieren
@lonneke welkom!

@StrongTogether Heel herkenbaar dat denken aan snacken. Ik had gister ook opeens mega veel zin in chips en ik eet echt nooit chips...

Vandaag is dit mijn menu:

O: yoghurt met fruit
T: cracker met kaas
L: Linzenstoof van gisteravond
T: cracker met pindakaas
A: Gado gado met risottokoekjes
T: druiven

Beweging: voor het slapen gaan wandelen.

Vanaf morgen heb ik 5 dagen lang 2x per dag een yogales, heel veel zin in! Heb nu ik iedere dag mijn best doe om bewust 30 min te bewegen ook direct weer meer energie en zin om te bewegen. Hopelijk blijft de motivatie ook aanwezig meestal laat ik het weer lopen na twee a drie weken meer sporten. Hebben jullie daar tips voor hoe dat te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

ik doe graag mee als het nog kan. Een poos geleden was ik al op de goede weg naar een gezonder leven maar wegens omstandigheden kwam hier de klad in. Nu wil ik mij weer herpakken maar ik weet dat ik niet altijd even gemotiveerd ben dus hopelijk kunnen we elkaar hierbij helpen. Ik ben 1,64 cm en weeg op dit moment 70,8 kilo. Dit mag in de tabel.

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hai welkom alle nieuwe schrijfsters!

Heb de tabel bijgewerkt voor iedereen! Als iedereen het vanaf nu zelf bij houd zou mij een dagtaak schelen. |-)
Iedereen die nog niet het wachtwoord heeft ontvangen, willen jullie mij dat even laten weten? Dan stuur ik even de gegevens door!

Morgen ga ik trouwens met mijn schoonfamilie naar Preston Palace, dat is incl. eten en drinken. Ik vrees echt dat ik gewoon ongegeneerd ga vreten daar hahaha. Dus miss aan het eind van de week niks eraf.. :rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat meer gegeten vandaag bij de tussendoortjes. Zo nog eten, dus vanavond niks meer als tussendoortje.
Hebben jullie trouwens kinderen en hoe doen jullie het bij hun met hun voeding? Ik heb een dochtertje van anderhalf die zo min mogelijk toegevoegde suikers krijgt, veel fruit en groente en weinig vlees
Alle reacties Link kopieren
Vandaag geen nee kunnen zeggen tegen traktatie op het werk... En vanavond wrap gegeten, in my fitness pal ingevuld, dat gaat hard! Wist niet dat die dingen zo slecht zijn.... :|
En wat betreft kinderen, ik heb er nog een van onder de 1 jaar. Die krijgt ook zo weinig mogelijk toegevoegde suikers en maak alle hapjes zelf.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag:
O: smoothie met muesli
T: fruit
L: 2 omeletten met champignons en brood, paar patatjes van man
D: lasagne, sinaasappel als dessert
T: bananenijs (zelf gemaakt)

Ook nog een bananenbrood gebakken voor het weekend
Alle reacties Link kopieren
Hi dames! Net gewogen en bijna een kilo er af! Vanmiddag ga ik ook nog mijn omvang meten kijken hoeveel centimeters er af zijn 👍🏻

O: eieren + brood
T: banaan
L: soepje
T: cracker met kaas + peer
D: Paprika uit de oven met blauwe kaas
T: yoghurt met chocolade

Eten en sporten is de laatste dagen goed gegaan. Vandaag weer lekker twee yoga lessen. Geniet van het weekend!
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Goed bezig lobke! Zet je het even in de tabel? :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag natuurlijk ook op de weegschaal gestaan. En JEEEJ!! 1,1kg eraf, terwijl ik dus vrijdag en zaterdag niet op mijn voeding heb gelet i.v.m. onbeperkte buffetten bij preston palace en mijn oma's verjaardag! We gaan er vanaf vandaag weer volop tegen aan! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Lobke en StrongTogether :high5: . Ik heb me vanochtend gewogen en was 73,2. Dus -0,8 en gisteren wel gewoon chips gegeten. Fijn he StrongTogether, dat je ook als je je een dagje een beetje laat gaan je wel nog resultaat ziet.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 73,7. Geen idee wat mijn startgewicht was, had geen zin om te wegen vlak na de vakantie ;).
Vandaag:
O: lekkere broodjes
T: fruit + rauwkost
L: omelet met champignons en brood
T: bananenbrood
D: kip met salade
T: fruit
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn goed bezig! En ook qua resultaat; kan ik van mij niet zeggen met maar 0,2 kg er af... 3x gesport, op gisteravond na niet gesnoept, maar wel nog een keer tussendoor uit eten geweest. Had ik toch wel verwacht dat er iets meer van af zou zijn; ik gokte op een halve kilo.

Hoe doen jullie het met sporten/bewegen? Is dit dagelijks haalbaar voor jullie? Ik moet het echt plannen van te voren want anders komt het er niet van. Dat is dan ook meteen mijn tip (Lobke) om dit vol te houden. Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het ;-))

@StrongTogether; ik heb je nog een berichtje gestuurd om het wachtwoord voor de tabel te vragen maar volgens mij is dit niet aangekomen en ik weet niet goed wat er dan is mis gegaan. Wil jij me anders een bericht sturen met het wachtwoord?

Fijn weekend nog iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik sport niet. Het enige wat ik regelmatig probeer te doen met mijn vriend samen is wandelen. Maargoed dat is er afgelopen week ook maar 1x van gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Wandelen is een prima lichaamsbeweging. Mijn collega's gebruiken een stappenteller. Even glas naar de glasbak brengen is alweer zoveel stappen.

De repen chocola zijn op. Geen chips meer in huis.
Ik heb heerlijk fruit gekocht. Watermeloen, aardbeien. Lekker zoet, smullen en nauwelijks calorieën.

Mijn goede voornemen: in de lunchpauze niet het rondje langs een bepaalde winkel lopen, maar een ander rondje. Bij winkel zus-en-zo weet ik dat ik een snackje ga kopen.

Ook vaker de trap gebruiken op het werk. I las ergens de tekst "Burn calories, not electricity. Take the stairs."
https://ixquick-proxy.com/do/show_pictu ... 5c3e76bd5d
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben in 2012 15 kilo afgevallen, ook met een Viva groepje. Vorig jaar ben ik zwanger geworden en nu weet ik weer net zoveel als voor mijn eerste afvalpoging :cry: ik kan de zwangerschap niet eens de schuld geven, ben in de laatste paar maanden minstens nog vier kilo aangekomen....ik dacht eigenlijk dat ik niet al te slecht bezig was met eten, maar dat viel tegen vanochtend op de weegschaal....

Ik ben 1,67 en weeg 80 kilo. Ik wil graag terug naar 67 kilo. Mijn goede voornemens: Niet meer snoepen en toegevoegde suikers zoveel mogelijk vermijden, en veel meer bewegen.
We hebben op mm werk goede sportfaciliteiten, waar ik weer meer gebruik van wil maken, maar ik neig erg naar overdrijven, en ik heb nog wat klachten van de zwangerschap overgehouden, dus ik moet heel behoedzaam opbouwen. Ik ben vorige week begonnen met naar mm werk fietsen, van de week ga ik weer naar yoga.

Ik hoop op een succesvol topic!
I could go into detail...but I won't.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven