Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen +10kg ~ samen staan we sterk! (start jul/aug 2017)

23-07-2017 14:15 789 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!

Zo kunnen we elkaar motiveren en steunen.
Lets do this ladies! :cheer: :yes:

Iedereen moet zelf de tabel invullen.
nickname : StrongTogether
ww : bringiton

Op zondag is het weegmoment! Dus ook op zondag de tabel bijwerken! :applause:
NaamLengteGestartStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtWeekTotaal
ZoMa171.5724-07-201781,871,665/ 70 voor mei-0,8-10,2
Sasky1.6724-07-20178070.967-0.5-9.1
leyla18 (zwanger)1.6817-09-201795.894,680-0,4-1,2
Mamamaria1.589-10-201788,686,2 78/86 op 1 maart -0,1-2,4
anoniem_351228 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 19:26
86.28% gewijzigd
Zoma ik verwacht er deze week niet teveel van, Gisteren afdelingsuitje gehad, Was erg leuk, wel veel te veel gegeten en gedronken, En vanavond dus nog n etentje, Ook maandag zal ik dus blij zijn als ik gelijk blijf.

Jij dus grote verwachtingen hahahaha. Goeie week gehad dus begrijp ik?
Wat fijn dat je eerste werkdag zo goed bevallen is! Das altijd wel lekker zo een begin. Zoveel staan lijkt me wel erg pittig ja. Ja achteraf valt die spanning dan vaak wel mee. Super meis!!! Goed bezig!!!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend 73.3 dames! -0,8 voor mij deze week! :cheer:
Aut viam inveniam aut faciam.
Wat super!!!! Gefeliciteerd!!!!! Hier ben ik al blij als ik gelijk blijf morgen na 2 etentjes op rij.,, We gaan het zien.....
Nou ik was er al bang voor.... Na 2 etentjes en iets teveel drank n plus dit weekend

Deze week + 0. 4 dus wederom 77,3....

Balen maar ook wel verwacht eigenlijk.....
Alle reacties Link kopieren
Balen Hamaika! Maar vaak is het dan zo dat je dat gewicht van die etentjes na 2 dagen wel weer kwijt bent. Als je dan weer normaal eet.
Aut viam inveniam aut faciam.
Ja is ook zeker zo, het zal deze week wel weer goed komen hoop ik!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames ben ik weer, ik ben erg slecht in mijn berichten bijhouden tegenwoordig, sorry! Er gebeurt ook zoveel op dit moment.

Hamaika shit van 0,4 maar vaak na een paar dagen normaal doen is dat er ook zo weer af. Verkeerde dag om te wegen wat dat betreft ;)
Ik duim voor je mbt je contract! Hopelijk snel goed nieuws aan jouw kant.

Zoma yes! Mooi resultaat deze week! Wat spannend, de eerste dag op je nieuwe baan! Maar ging goed zoals ik het hoor. Eerste indruk is altijd heel belangrijk. En fysiek ga je er natuurlijk wel aan wennen, kost even wat tijd.

Ik ben vorige week weer lekker gaan sporten, lesje gedaan, was echt heerlijk! Zo fijn om even die drempel over te stappen dat sporten eng is als je zwanger bent haha;) Meer mensen weten het nu ook, dus voor mijn gevoel fijner dat er rekening mee gehouden kan worden. Verder gaat het met eten ook beter, ik heb weer zin in normale dingen, mijn havermout in de ochtend gaat er weer in gelukkig. Minder uitspattingen naar allerlei eten en bepaald eten vooral niet, dus dat helpt in gezond eten. Vanochtend ook weer gewogen en na een heftig weekend zit ik nu op +3 kilo. Met wat vocht er af zou ik nu op zo'n +2,5 kilo zitten. Geen idee of dat normaal is bij mijn termijn zwangerschap, maar ga ook maar niet teveel vergelijken. Ik heb de laatste weken verre van gezond gegeten, dus daar kan ook nog wat van aan zitten.. Ik vind het belangrijker dat mijn mindset weer wat gedraaid is en ik mij beter voel.
Go dames ik cheer voor jullie allemaal :cheer2:
Leyla goeiemorgen!!! Je hebt gelijk hoor, hier is het overschot van het weekend er inderdaad weer af. Nu dus wederom op naar die <76.
Gisteren uurtje gesport en half uurtje buiten gewandeld in de lunch. Nu volhouden hahaha.

Laten we hopen dat die doos het snel laat weten van mijn contract ja. Dan kan ik ook n nieuwe creditcard aanvragen en eindelijk mijn ex contacten. Er hangt nog al wat vanaf dus hoe eerder hoe beter. Maar ja, het mag tot 28 feb.

jij dus toch de drempel over en gaan sporten? Knap van je meis! Fijn dat ook je eetpatroon weer normaal wordt haha. Precies wat je zegt, je mindset is het belangrijkste en gezond leven. Ik ben trots op je! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
:hello: meiden!
sorry dat ik even MIA was, heel slechte nacht met zoontje (die was verkouden en zette het toch op een blaffen midden in de nacht! We dachten allebei dat hij maandag ontzettend ziek zou zijn maar afgezien van de verkoudheid gaat het prima met hem.... en toen ook nog een collega ziek waardoor ik maandag alle zeilen moest bijzetten!

ZoMa, bikkel, fijn dat je weer in de flow zit - en woepie voor de 0.8 - :cheer2: je gaat gewoon weer als een speer.

Hamaika, balen van de plus maar je hebt in ieder geval genoten, dat is ook wat waard toch? en met een paar dagen opletten is dat er ook zo weer af.

Leyla, het tweede trimester is het beste hoor! Geniet ervan. Ik had het er laatst nog met een vriendin over (zwanger van nummer 3) veel ervan is ook hormoongestuurd, dus vergelijken is niet goed! Lekker dat je gesport hebt, lekker in beweging blijven!

Hier, een kleine min 0.3 eraf, dus niet gek, eindelijk onder de 72! Ik stond maandag nog even op de weegschaal toen woog ik meer als 73 kilo, dus dat heb ik maar genegeerd, haha. we hadden indiaas gehaald op zondag en man vond het nodig om 3x naan brood te bestellen (voor 2 personen) dus dat waren nogal wat koolhydraten.
Gisteren best wat gesnoept, maar wel ok gegeten denk ik. Eens kijken wat vandaag wordt.

:hello: lieve meiden!
I could go into detail...but I won't.
Sasky!! Welkom terug!! Wat n pittige nachten en dan ook nog zieke collega's op het werk. Sterkte met alles meis, Gelukkig viel het van je zoontje mee.

En klopt hoor, die extra is er alweer af na het weekend. Komende 3 weken heb ik ook alleen komende zaterdag nog maar n eetdate dus ik verwacht wel dat er weer n dalende lijn aankomt, En het was gewoon n heel leuk weekend ja, zelfs het afdelingsuitje hahaha

Super,jij eindelijk onder de 72. Hahahaha ja zou ik ook genegeerd hebben hahahaha maandag. Nu ook weer op de goede weg dus.

Gisteren hier ff een rustdag genomen van sport, Voor de rest gaat alles wel OK!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer zoo de fout in gegaan ... DVD avond met vriendinnen. Beide zijn/waren op dieet, maar er was er een klaar met haar 3-maanden programma en die heeft onze hele snoepvoorraad geraided... en ik heb een beetje meegedaan.. nu voel ik me 20kg zwaarder....

Eens kijken of ik vanavond mdn dvd ga doen, was erg vroeg wakker, 4:45! hoestte zoontje zichzelf wakkker...., dus weet niet wanneer ik ga instorten. hopelijk helemaal niet. Ik hoop dat ik het ga redden!
I could go into detail...but I won't.
Herkenbaar Sasky hier ook een slechte avond gehad qua eten.

Erg is dat he, dan voelt het daarna zo slecht en toch dan even zo een terugval. Bah.

Nee laten we hopen dat je niet instort, maar kan me goed voorstellen dat het ff teveel is. Sterkte meis :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hamaika jaa ik voel mij alweer wat beter en dan ga je automatisch je mindset wat beter zetten ofzo. Vanavond weer lekker sporten, nu al zin in.
Top dat je weekendoverschot er alweer af is! Nu even doorknallen nog deze dagen!

Sasky ai Sasky balen van je avond, maar toch, was het niet super gezellig? Proberen toch vandaag gewoon normaal te eten en wat sport wellicht erin te gooien als je je niet te moe voelt. Niet opgeven na één zo'n avond hoor!
Jaa hopelijk gaat de vermoeidheid ook de goede kant op, dat is nog het enige dat mij echt dwars zit op dit moment. Maar ik merk zeker langzaam verschil.
MEIDEN IK REAGEER NOG OP ALLES LATER, FF EEN KORTE EGOPOST!!!

IK HEB ZOJUIST EINDELIJK MIJN VASTE CONTRACT GEKREGEN!!!!!!!!! :cheer: :cheers: :hello: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Yeah Hamaika, gefeliciteerd!!!! EINDELIJK! Gelukkig heeft ze je niet maximaal door laten spartelen.

En nu: kredietwaardigheid here you come ! (vwb de bank dan he :-D ) en everything else that follows natuurlijk....

Sorry dat ik er zo weinig ben, ik heb het super druk en man is ziek, zoontje slaapt slecht en ik moet volgende week ongesteld worden, vandaar ook de vreetbuien..., ik denk dat ik deze week even pauze hou.

Leyla, haha, ja het was gezellig, dat wel, maar ik had zelfs buikpijn toen ik in bed lag, en ik was niet de enige van ons drieën... dus misschien toch echt wel teveel van het goede ;-)
I could go into detail...but I won't.
Zo! Daar zijn we weer!!!!! Ik ben echt zo superblij! Wat ergens wel goed was, normaliter plannen ze daar officieel een afspraak voor in dus dan zit je daar op zo een dag de hele dag tegenaan te hikken.,
Maar dat was nu niet zo. Het was gisteren al tien voor 5 toen ze zei: 'loop je even mee'. Het overviel me dus totaal maar ergens ook wel beter haha, geen stress vooraf op die manier. En ik zag al een envelop in haar handen dus toen wist ik al dat het goed kwam. :yes:

Helemaal superblij ja. En inderdaad gelukkig niet pas op de 28e en ook ondanks dat de ingangsdatum 1 april is (mijn tijdelijke loopt tot 31 maart) heb ik hem ook gelijk getekend en wel mee gekregen.

Dus inderdaad Sasky hahaha, ik heb thuis gisteravond gelijk EEN NIEUWE CREDITCARD aangevraagd en dit keer Vast Dienstverband ingevuld :cheer: . Super! Wat een enorme zorg weg zeg!!!! Nou kan ik ook eindelijk over 2 weken die doorlopend krediet rekening sluiten en hopelijk is er nou geen gezeik meer met ICS en heb ik snel n nieuwe creditcard, Motiveert ook weer extra, die mega zorg er af en vanaf maandag wil ik nu dus echt weer vol gaan afvallen,.

Leyla hoe gaat het nu met jou? Hoe ging het sporten? We gaan nu het weekend vieren van mijn contract dus deze week schrijf ik een beetje af denk ik haha. Maandag wil ik een soort van opnieuw beginnen en er dan weer echt voor gaan,

Sasky dank je wel!!!!! Precies zo denk ik ook, nu de aanvraag voor de nieuwe creditcard ingediend, dan die rekening dicht en dan in april dus mijn ex contacten. Dat is het laatste dat ik in mijn leven nog aan kopzorgen wil afronden. Hopelijk loopt dat ook goed af maar hou rekening met alle uitkomsten, En alle uitkomsten zijn voor mij goed, het is ook puur voor mezelf dat ik dat wil. Tweede helft april is het plan.

Helemaal gelijk dat je deze week even pauze neemt. Wat een loodzware tijd meis, Geen afleiding op het werk want superdruk en thuis geen afleiding van het werk want man ziek en zoontje die slecht slaapt. Logisch dat dat je opbreekt. Dikke :hug: en geef niet op!

Goed weekend vast allemaal, hier vandaag borrelen met oud-collega van mijn vorige werk en morgen hapje eten met n andere oud-collega :-)
Alle reacties Link kopieren
Yeaaa eindelijk Hamaika! Gefeliciteerd!

Sasky , logisch dat het allemaal even te veel word. We hoeven natuurlijk ook niet elke week te knallen. Uiteindelijk gaat het om ons eindresultaat toch!

Ik voel mij deze week echt een dikke pad, ik denk dus dat ik ongesteld moet gaan worden. Denk voor mij eerder een + deze week dan een -. En vaak klopt mijn voorgevoel wel haha! Wel gek, heb gewoon “normaal” gegeten. Niks slechts..
Aut viam inveniam aut faciam.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga later even uitgebreid reageren op iedereen, maar hamaika YESSSSSSSSS GEFELICITEERD!!!! :yes: :yes: :yes: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Dank jullie wel lieverds!!!!!! :high5: :high5: Ook voor het meeleven!!!

Zoma wat rot dat je je deze week zo voelt... Kan wel degelijk zijn doordat je ongesteld moet worden, maar toch balen meis, Maar niet opgeven, deze week afstrepen en weer door,.

Leyla ja het werd tijd hahaha. Dit weekend vieren en met n hele zorg minder weer verder afvallen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, zoals gedacht best een dikke plus. +0,4 denk echt dat het door de aankomende menstruatie komt. Heb namelijk niet echt iets gecheat deze week..
Aut viam inveniam aut faciam.
Wat enorm balen ZoMA!!!!! :hug:
Maar dat moet dan wel daardoor komen ja, Erg herkenbaar.

Ik heb nog geen idee over morgenochtend, Heb ook niet echt gecheat maar wel zowel vrijdag als gisteren mijn vaste contract gevierd met de nodige hapjes, wijntjes en biertjes, Dus denk ook dat dat morgen wel effect zal hebben, Maar Ok hahaha, vast contract mocht gevierd worden.
Zo nou blijkbaar werkt 2 avonden vieren voor mij onverwacht wel goed hahahaha.

Vanochtend 76,2 , dat is dus ruim een kilo (1,1) eraf ten opzichte van vorige week,.
Na al die stilstand weken mocht het wel weer eens een keertje!!!!!

Ik ben happy!!!!!
Hoi Dames,

Sorry voor de radiostilte beetje drukke week. Badkamer gesloopt onder andere, nu ook niet veel tijd want op werk. Maar ik ben zo blij! Bijna kilo eraf ten opzichte van vorige week! -0.9!!

Later meer!
Wat een super resultaat ook MamaMaria!!!!
Alle reacties Link kopieren
Yes Hamaika en mamamaria!! Nu zitten we allemaal weer in de goede flow denk ik!

Zoma, balen! Maar dan gaat het er volgende week dubbel en dwars af als je niet gecheat hebt!! Heb je ook altijd meer honger als je ongesteld moet worden? Dan ga je het volgende week zeker zien!

Ik heb toch maar even op de weegschaal gestaan -0.2, ik heb niet echt opgelet en niet gesport, dus ik ben er blij mee. Verder ben ik snotverkouden (man en zoontje hebben me aangestoken vermoed ik). Gisteren was ik kaarten knutselen bij een vriendin en aan het eind van de dag voelde ik me zo rot in dat ik dacht dat ik hardstikke ziek zou zijn.... fit is anders, maar ik functioneer nog wel gelukkig. Er is hier nog steeds genoeg te doen.

Voor deze week is mijn doel onder de 72 blijven met een etentje, een bruiloft en een weekend schoonouders.... Dat is wel ambitieus...

Later meer meiden!!
I could go into detail...but I won't.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven