Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen +10kg ~ samen staan we sterk! (start jul/aug 2017)

23-07-2017 14:15 789 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!

Zo kunnen we elkaar motiveren en steunen.
Lets do this ladies! :cheer: :yes:

Iedereen moet zelf de tabel invullen.
nickname : StrongTogether
ww : bringiton

Op zondag is het weegmoment! Dus ook op zondag de tabel bijwerken! :applause:
NaamLengteGestartStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtWeekTotaal
ZoMa171.5724-07-201781,871,665/ 70 voor mei-0,8-10,2
Sasky1.6724-07-20178070.967-0.5-9.1
leyla18 (zwanger)1.6817-09-201795.894,680-0,4-1,2
Mamamaria1.589-10-201788,686,2 78/86 op 1 maart -0,1-2,4
anoniem_351228 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 19:26
86.28% gewijzigd
Sasky inderdaad, de flow is weer terug, Gisteren netjes gegeten en weer half uurtje gesport. Vandaag gaat er wel n stukje taart in want ik trakteer op mijn werk vanwege mijn contract maar hou het wel bij 1 stukje haha.

Jij toch - 0,2 , klein beetje maar weg is weg meis. Beterschap voor jou! Mooi doel,hopelijk lukt het met alle verleidingen! Ik deze week gelukkig niks aan moeilijke momenten dus hoop toch weer onder de 76 te komen, dan ben ik overall 10 kilo kwijt,. Niet sinds de start van dit topic maar wel sinds de start van het afvallen.

Fijne week allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw succes deze week Hamaika! Dat zou toch wel echt een top prestatie zijn! 10 kilo :cheer2:
Aut viam inveniam aut faciam.
Dank je wel meis! Ik hoop er echt op! Ben benieuwd! Gisteren wel door trakteren op het werk vanwege mijn contractverlenging en n roti in de avond iets teveel gegeten maar dat was dan gelijk mijn cheatdag voor deze week haha.

We gaan ervoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh jongens.. deze week is echt een ramp. Ik ben echt zwaaaaar aan het emotie eten.
Aut viam inveniam aut faciam.
Hoi,

het schiet echt niet op met dat reageren van mij..

Maar Hamaika! gefeliciteerd met je contract! geweldig !! echt goed daar kan ik alleen maar van dromen (Al 12 jaar in tijdelijke dienst..). En op naar de 10 kilo dat is toch ook wel een echt topprestatie.

@ZoMa hou vol!! laat je niet neerhalen door die kleine plus, is vast vanwege ongesteld worden, had ik vorige week ook.
@Sasky succes met het ziekzijn gecombineerd met feestjes en weekendjes weg. klinkt vermoeiend.

Hier gaat het best wel goed, ben erg blij met mijn resultaat van deze week en nu ook fanatiek bezig met mijn koolhydraat arm eten. Hoop dat het werkt. verder op het moment geen badkamer meer vanwege verbouwen en dat is wel een extra motivatie voor de sportschool + douche daar :lol:
ZoMa meis :hug: :hug: :hug: kunnen wij iets voor je betekenen?

MamaMaria dank je wel! Ik ben er ook echt superblij mee met het contract. Geeft zoveel meer rust. Jij al 12 jaar tijdelijke contracten ja? Pfoe..... Voor verschillende opdrachtgevers dan toch neem ik aan, want volgens mij mag dat helemaal niet,

Ik hoop dat ik maandag de 10 kilo kan aantikken (in dit topic nog niet want ben lopende mijn afvalproces hier pas gaan meeschrijven) maar ik weet het nog niet zeker omdat ik ook ongesteld ga worden. Dus kan ook n week later zijn maar goed we gaan het zien.

Fijn dat het bij jou zo goed gaat ook! KHA bevalt dus wel? Lastig zeg van die badkamer maar wel mooie stimulans voor de sportschool ja,

Hier gaat het qua eten goed, qua sporten even iets minder want had wat last van mijn enkel. Maar dat lijkt weer beter nu,

Fijn weekend vast allemaal!!!
Hoi,

Ja ongesteld worden kan soms wel een kilo schelen bij mij. Eigenlijk ben ik al 12 jaar (met allerlei constructies) bij dezelfde baas ja. Ik vind ook dat ik nu wel eens vast mag worden. Maar goed het is niet anders.
Vanochtend tussenstand weer -0.4, hoop dat dat het weekend overeind blijft. Dan lijkt het er echt op dat ik nu eindelijk iets gevonden heb wat werkt.

Koolhydraatarm eten bevalt me wel vooral ook omdat het niet echt honger lijden is. Je mag best veel eten maar gewoon anders. Het kost wel veel voorbereidings tijd. Maar dat heb ik er graag voor over!
Fijn weekend allemaal!
Bij mij ook soms wel n kilo, dus ik wacht nu met spanning af of ik maandag onder de 76 ben. Maar kan dus zijn van niet door het ongesteld worden. We gaan het zien, Netjes hoor jouw -0.4 ! Laten we hopen dat het blijft werken ja maar klinkt goed dit!

Absurd zeg van jouw werkgever. Hoe werkt dat dan, huren ze je dan steeds voor een ander project in of sturen ze je weg tussen twee opdrachten en halen ze je weer tijdelijk terug? Echt balen lijkt me dat, zoveel jaar tijdelijk, Ik vond mijn 23 maanden totaal al belachelijk lang.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies. Ik heb op de een of ander manier echt een enorme eetlust. En echt in zoete dingen, ben normaal helemaal niet van zoet. Eerder hartig..

Mijn menstruatie is nog niet gekomen. Terwijl ik wel afgelopen donderdag krampen had alsof ik ongesteld ging worden.. super raar dit. Heb nergens last van verder, geen zere borsten ofzo. Beetje vreemd.. dus voel mij gewoon niet helemaal goed. Rare gewaarwording dit.
Aut viam inveniam aut faciam.
Misschien toch een testje er aan :hyper: wagen?
ZoMa!!!! Het zou toch niet he? Hahahahaha het zou toch niet.... Wat Mamamaria zegt... dat zou ik ook doen denk ik als het nog even uitblijft :lol:

Wel, bij mij de menstruatie helaas wel in alle hevigheid los gebarsten. Ik sla komende maandag voor het eerst in maanden een keertje het wegen over, Toen ik vanochtend even ging kijken zat er een ruime kilo bij aan vocht.....

Gewicht maandag zal dus niet reëel zijn, dus ik weeg zelf over een week weer, dan is het er vast wel weer af.,

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mijn gewicht was vanochtend 73.1 ik heb volgens mij hier een keer mijn gewicht niet goed ingevuld! Ik was namelijk 2 weken geleden ook al rond de 73.5. Maar ik ben dus in ieder geval een klein beetje afgevallen! En dat zonder menstruatie! Toch gek dat opgeblazen gevoel van afgelopen week dan.. heb echt enorm veel gesnoept deze week ook. :facepalm:

Hamaika, gek he die hele kilo wat dat kan schelen rond de menstruatie! Niet normaal, had ik het gisteren nog met een vriendin over.
Aut viam inveniam aut faciam.
Zo !! Eerst even goed nieuws te melden! SINDS GISTEREN HEB IK WEER EEN CREDITCARD !!!!!!

Eigenlijk ook niet te geloven he? Ik had nu natuurlijk bij dienstverband 'Vast' ingevuld. Ging er ook vanuit dat ik na dat gedoe in november met 'tijdelijk' nu wel iets moest overleggen aan bewijs. Maar nee, je vult Vast in en het is gelijk OK. Best bizar. toch.... Maar goed, ik verbaas me niet verder, ik heb hem weer en daar ben ik erg blij mee. Heb ook gewoon mijn oude ICS klantnummer teruggekregen dus ook wel fijn. Alleen wel n ander kaartnummer dan toen.
Prepaid ding heb ik dus opgezegd haha.

Menstruatie is hevig losgebarsten helaas, veel buikpijn ook dus sporten schiet ook niet erg op. Komende week wel weer.

Ik heb wel beetje moeilijke dagen, komende dinsdag is het precies een jaar stuk tussen mij en mijn ex. Dan is die hysterische toestand precies een jaar geleden, Toch wel snel gegaan allemaal. Ben erg benieuwd als ik eind april contact met hem zoek wat er uitkomt,

ZoMa gefeliciteerd, alle beetjes helpen mee! Gek is dat he, dan heb je zo een gevoel en veel gesnoept en is er toch af, Het is je gegund! Ga zo door. En ja is zeker raar ja die kilo, dus ben wel benieuwd of ik dan volgende week opeens mega afval als het vocht is. We gaan het wel zien haha. Maar ik dus pas weer over een weekje. Morgen wegen is echt niet reeel.
Alle reacties Link kopieren
Yes!! Ben ongesteld!! Haha ben echt blij want die pcos maakt mij soms echt gek. Ik wist ook 99% zeker dat het niet raak kon zijn als in een zwangerschap. Dus dat is dan super frustrerend als je lichaam “niet doet wat het moet doen”. But I made it!
Aut viam inveniam aut faciam.
Goedemorgen ladies. Ik sla dus vandaag over en dat is maar goed ook zag ik vanochtend, Ben in tijden niet zo zwaar ongesteld als nu en heb nog nooit zoveel vocht vastgehouden. Zal wel komen omdat ik richting de overgangsleeftijd ga, Maar echt.... Ik kan niet eens sporten van de buikkramp.

Zet hem op allemaal meiden en ik ga er ook deze week weer tegenaan als de menstruatie over is. Hopelijk plopt al het vocht er dan gelijk uit en heb ik volgende week eindelijk die < 10 kilo.

ZoMa voor jou dus de beleving bij jouw ongesteldheid heel anders. Bij jou zeg ik inderdaad wat fijn voor je, want ik snap heel goed dat dat je stress geeft. Fijn dat je lichaam weer meewerkt!

Zet hem op weer allemaal meiden deze week.
Hoi,

@zoma, ik snap wat je bedoeld, ook al weet je dat het niet raak kan zijn zo’n rare (pcos) cyclus doet gekke dingen met je hoofd.
@hamaika, sterkte met de pijn klinkt erg heftig! Waarschijnlijk is het dan volgende week een hele grote min voor jou !

Bij mij een tegenvaller vanochtend, -0.1 eigenlijk ook niet gek aangezien ik de mega pannekoek van gisteren soort van op mijn heupen voel plakken. Maar ja uit eten met zoontje van 3...is toch snel bij de pannekoekenhut :-).

Baal wel een beetje, maar misschien is het morgen weer beter. Tabel volgt later.
Dubbel
anoniem_64a3c5cab6eeb wijzigde dit bericht op 19-02-2018 13:05
98.59% gewijzigd
Dubbel
anoniem_64a3c5cab6eeb wijzigde dit bericht op 19-02-2018 09:30
98.59% gewijzigd
Dubbel
anoniem_64a3c5cab6eeb wijzigde dit bericht op 19-02-2018 09:29
98.59% gewijzigd
Dubbel
anoniem_64a3c5cab6eeb wijzigde dit bericht op 19-02-2018 09:29
98.59% gewijzigd
Dubbel
Mamamaria ok zo last van de Bad gateway zie ik hahaha. Klote bug.

Ja ik hoop op een grote min, want dit is echt bizar, boven de 77 gewoon door die klote menstruatie.

Jouw week dus ook niet al te best, maar inderdaad, een grote pannenkoek blijf je zien ja. Hopelijk morgen alles weer OK!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha mamamaria, What happend!

Ik word ook echt helemaal gek van die bad gateway. En soms verdwijnt de halve pagina inclusief mijn net getypte bericht..

Hamaika, mijn beleving van ongesteld zijn is inderdaad anders sinds mijn diagnose. Ik moet zeggen (afkloppen) dat ik niet mag klagen over een cyclus van gemiddeld 40 dagen met pcos. Maar elke x als mijn menstruatie voor mijn doen dan weer optijd is ben ik daar wel blij om. Zeker omdat ik zo mijn best doe om af te vallen. En natuurlijk hebben wij een grote kinderwens, maar ik ben er niet meer zo mee bezig omdat de kans dat het natuurlijk gebeurd best klein is. Eind april moet ik weer terug. Dan gaan we met hormonen starten denk ik. Dan zal elke menstruatie we een tegenvaller zijn haha!

Ik denk dat je volgende week weer gewoon op gewicht bent hoor! K woog afgelopen week 74.3.. schrok mij dood!
Aut viam inveniam aut faciam.
Oh my god die bad gateway is er nog steeds...... Echt hoe moeilijk kan het zijn....

ZoMa zo dat is inderdaad wel heel anders ja. Ook die cyclus van 40 dagen. Ik snap goed dat dat dan erg fijn is ja als alles op tijd komt. Ik vind het wel knap van je hoor dat jullie kinderwens je niet de hele dag beheerst. Wel spannend om de hormoonbehandelingen te gaan doen. Veel succes alvast!

Hier ongesteldheid over gelukkig en ook inmiddels weer onder de 77. Ik was gewoon 77.4 afgelopen weekend, dus 1.2 extra. Echt absurd. Jij dus ook zo aangekomen daardoor. Nu hier gelukkig alweer 76.8 dus nog ff wat meer vocht er af en dan weer normaal hopelijk. Gisteren wel netjes gesport weer. En ik heb kiespijn dus kan niet zoveel eten hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Haha oh doe mij dan ook maar kiespijn! Haha grapje natuurlijk, kei vervelend! Gewoon een gevoelige tand? Of echt meer aan de hand? En van dat vocht rond de menstruatie krijg ik altijd spontaan een minderwaardigheidscomplex :rofl:
Aut viam inveniam aut faciam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven